Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
servořízení E36 zase teče
-
Kindl0sch
- Registrovaný
- Příspěvky: 476
- Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 2788
Zhruba před 2 měsící jsem komplet přetěsnil moje servořízení na E36 a opět teče.Předtím teklo opravdu hodně,litr oleje mi vystačil tak na 3 týdny a pod autem vždy kaluž jak nevim co.Koupil jsem přetěsňovací sadu od Swag v Elitu a pustil se na přetěsňění,dělal jsem to skoro celý víkend(všude jsem četl,že to je práce na 4 hodiny),jednak to řízení nešlo pořádně ven a pak aby všechna gufera,gumičky byly tak jak mají a abych je nepoškodil.A když jsem teď měnil tyčky řízení a sundal manžety,tak na mne zase vytekl servoolej.Neví někdo čím to může být:?:Přetěsnil jsem to opravdu pořádně,tak mě napadá,jestli to řízení nemá vůli i když je dotažený na maximum,nebo to,že kousek hřebenu byl orezlej.Díky za odpovědi,už mě to servo štve 
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Mě to pod manžetama teklo taky, klidně se obrať na klimacar.cz ty jsou na to experti.
Udělají celkovej repas serva, mimo těsnění a čištění koroze taky nové pochromování a broušení hřebenu. Ale stálo to 7,-
+další povídání o servovi a hřebínkovi:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... t=h%F8eben
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... t=h%F8eben
Udělají celkovej repas serva, mimo těsnění a čištění koroze taky nové pochromování a broušení hřebenu. Ale stálo to 7,-
+další povídání o servovi a hřebínkovi:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... t=h%F8eben
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... t=h%F8eben
-
Kindl0sch
- Registrovaný
- Příspěvky: 476
- Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 2788
-dá se to rozebrat,ale musí se docela improvizovatxSAFA píše:Chystám se na tu repasi taky a chci se zeptat zda je potřeba nějaký speciální nářadí či přípravky nebo jestli to rozeberu za pomocí běžného vybavení? Dík
-k sundání řízení je potřeba jen gola na povolení hadic,kuláků,tisícihranu na tyči od volantu a šrouby+matky co drží servo(k těm je potřeba očkovej klíč zeshora) aby si sundal táhla řízení budeš potřebovat klíč 32,kterej musí být docela úzkej(v "jak na to" taky radí udělat tenhle klíč z 5mm plechu)
-rozebrat řízení už je sranda oproti sundání(teda aspoň u mě,kde bylo všechno zatuhlý)
-tady je obrázek serva z E30,kde je naznačený kam jednotlivý gufera a gumičky patří (zdroj:E30 fórum.cz)

žlutá-pozor na přetahování gumiček a plastovejch pouzder(prostředních) přes hřídel
zelená-gufero je umístěný pod ložiskem a dá se k něa dostat jedině vyndáním ložiska,tak opatrně,já ho zničil,sice jen trochu,ale naštěstí jsem ho poskládal zpátky a točí se
modrá-nejhorší věc na celý operaci,gufero je zaražený až na konci pracovního prostoru pro olej a dá se k němu dostat jen jednou cestou a to zleva,dlouho jse s kámošem přemejšleli jak ho vydolujem a nakonec jsme vzali asi 50cm šroubovák(křížovej,ale upravili jsme ho na plochej-ostrej) a gufero jsme na krajích prosekali a pak šlo ven jak po másle
to je asi tak všechno co ti můžu o přetěsnění serva říct,hlavně až tam budeš dávat nový,tak je dobře namazat a snad tě nepotká to co mě,že to zase začne téct
zdravím chtěl jsem se zeptat teče mi servo na mojí e36 318tds tak kde bych mohl sehnat kompletní sadu gufer a těsnění ... třeba i na mail n.nocoment@seznam.cz díky za odpověd...
