Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
325TDS KOLÍSÁNÍ OTÁČEK VOLNOBĚHU
Zdravím všechny,mám E36 325TDS rok 1998 je to motor s váhou vzduchu ale mám problém s voloběhem!Někdy jsou volnoběžné otáčky uplně normální ale čím více je motor zahřátej tím více na volnoběh vynechává-po chvilce se otáčky srovnají nebo stačí jen malinko přidat plyn a vše je OK.Vstřiky,čerpadlo a filtry jsou vyměněné,závada pořád stejná!Výkon motoru je výborný a jiný problém není,ŘJ má možná chip protože motor má opravdu dobrý tah.Nemá nekdo tušení jestli tam je nějaký volnoběžný ventil nebo jestli může být problém v elektr.ovládaném plynu či někde jinde?DIAGNOSTIKA VŠE OK..
-
Olda H
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
- Kontaktovat uživatele:
Potenciometr plynu určitě ne. Kolísání otáček na volnoběh je spíš otázkou vstřikovacího čerpadla, vstřiků (možná i řídícího) nebo nečistého palivového systému.bibikuba píše:mám tušení jestli to nemůže dělat elektr.ovládání plynu na pedálu,nemá někdo zkušednost s tím jak to tam funguje,či odkaz jak to ovládání vypadá?
čerpadlo je udělané a nastavené,všechny vstřiky mají nové špičky,není to problém přímo jen na volnoběh ale dělá to jen cca od 850- 10000 otáček a v tomto místě třeba při zastavení na křižovatce jde motor hodně nepravidelně,ekonoměr lítá mezi 1 až 10litrů a po chvilce se chod motoru urovná do normálu a ekonoměr jde až na doraz..Jsem už hotovej,když zastavím na křižovatce je to jak traktor než se to urovná.Dělalo to ale i před opravou vstřiků a čerpadla..
-
Olda H
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
- Kontaktovat uživatele:
Pokud jsi přesvědčen že je čerpadlo a vstřiky v pořádku, tak ještě mně napadá snímač otáček. A ještě pokud jsem dobře četl, tak ještě chlapi doporučují vyčistit váhu.bibikuba píše:čerpadlo je udělané a nastavené,všechny vstřiky mají nové špičky,není to problém přímo jen na volnoběh ale dělá to jen cca od 850- 10000 otáček a v tomto místě třeba při zastavení na křižovatce jde motor hodně nepravidelně,ekonoměr lítá mezi 1 až 10litrů a po chvilce se chod motoru urovná do normálu a ekonoměr jde až na doraz..Jsem už hotovej,když zastavím na křižovatce je to jak traktor než se to urovná.Dělalo to ale i před opravou vstřiků a čerpadla..
jestli je všecho zrepasované a diagnostika neukazuje žádné čidlo,tak je to nejspíš problém v tom motoru.el.štelwerk čerpadla nemůže způsobit vynechávání válců.změř tlaky ale jestli to hulí tak je to tím že nemáš tlaky v motoru,at už kvůli tomu že jsou poškozené ventily nebo jsou v háji výbrusy.pokud ty tlaky nejsou OK a máš tam veliké rozdíly mezi jednotlivejma válcema fungovat to nebude.
Tak to Ti držím palce,mě už to nebaví tak s tím tak jezdím a je to hrozný!!!Jsem ale přesvědčenej že u mě je závada na čerpadle i když je zrepasované.Až budu mít náladu tak ještě okouknu elektroinst.u motoru ale mě to vynechává pořád ve stejných otáčkách takže docela pochybuju..Jinak jsem Ti posílal SZ..Bibikuba
Bibíku, potažmo Pešo. Může to být nějakými nečistotami(i když máš nové vstřiky a udělané čerpadlo, bordel může být někde jinde na "cestě"). Já jsem v blahé minulosti nabyl 325tds(98year), která stála v depozitu jako exekučka, takže se moc, ba či vůbec neprojela (to neznamená, že auto v provozu se nezasírá- je to jen extrem příklad). Zahřátý motor mi na volnoběh dělal něco, co by se dalo ztotožnit s výš uvedeným... Nalil jsem tam čistící aditivum (už nevzpomenu konkrétně) a následných pár jízd jsem kamny pořádně zatápěl ve vyšších otáčkách (samosebou až jsem si byl jist, že mám řádně zahřáto). Po následné výměně paliváku jsem se nestačil divit... a bylo po problému. Nemůžu zaručit, že se taky potěšíš, ale tato zdánlivě šamanská a levná zkouška tě může ušetřit podstatnějšímu rozebírání, hledání a výdajům...
