
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
dva druhy nosných čepů do předních ramen?? E36
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Budu dělat podvozek, tak jsem dnes obědnal ty Meyle, tak doufam že budou na cajk a vydrží všechno 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Tak máme tu operaci za sebou:-)
Bez stahováků jsme se docela u toho sunávání z auta zapotili.Musí se u toho povolit spodek teleskopu,protože se jinak člověk k prvnímu čepu nedostane.Šroub člověk povolí bez problémů,ale vymáčknout ho je docela problém.
Ten delší šel povolit taky dobře,ale ven šli oba poze vytlouct a to docela těžce.
Nejhorší ze všeho bylo dostat ven ty čepy z ramena.Nakonec jsme je odbrousili a vytloukli.
V praci jsem si nechal nové nalisovat,protože bez lisu to prostě nejde.
Co se týče těch nosných čepů,tak ten co ce dával do E36 od začátku výroby je váleček s lůžkem na kloub z vnějšku obalený v silentbloku a zapouzdřený,přesně jak psal Hanz,takže budí pocit,jako by se hýbal nahorů i dolů.Pokud zvednete auto,tak se s ním dá i trošku hnout,pokud do něj se zpoda něčim silou zatlačíte.
Já jsem tam dal tu novou tvrzenou verzi čepu od Meile,tak uvidim v čem má být lepší.
Doufám,že to stálo za tu námahu.
Bez stahováků jsme se docela u toho sunávání z auta zapotili.Musí se u toho povolit spodek teleskopu,protože se jinak člověk k prvnímu čepu nedostane.Šroub člověk povolí bez problémů,ale vymáčknout ho je docela problém.
Ten delší šel povolit taky dobře,ale ven šli oba poze vytlouct a to docela těžce.
Nejhorší ze všeho bylo dostat ven ty čepy z ramena.Nakonec jsme je odbrousili a vytloukli.
V praci jsem si nechal nové nalisovat,protože bez lisu to prostě nejde.
Co se týče těch nosných čepů,tak ten co ce dával do E36 od začátku výroby je váleček s lůžkem na kloub z vnějšku obalený v silentbloku a zapouzdřený,přesně jak psal Hanz,takže budí pocit,jako by se hýbal nahorů i dolů.Pokud zvednete auto,tak se s ním dá i trošku hnout,pokud do něj se zpoda něčim silou zatlačíte.
Já jsem tam dal tu novou tvrzenou verzi čepu od Meile,tak uvidim v čem má být lepší.
Doufám,že to stálo za tu námahu.
Sorry, ale nechápu, co tím chceš říct.mira2 píše:Speedy,ještě jednou tohle co přikládáš je Febi a ten je pohyblivý tudíž stará verze a tu mi právě nedoporučili,právě proto,že odchází.
Co se týče originálních dodavatelů do BMW,tak tyto díly dodávají kromě Meile i Lemforder a ještě třetí firma,ale to bych musel pátrat přímo v BMW
Pracuji jako kvalitář ve firmě která dodává originální podvozkové díly kromě jiných automobilek i do BMW,tak vím o čem mluvím.
Mím zákazníkem je hlavně BMW Regensburg , Dingolfing a Mnichov.
Sorry
Pracuješ jako kvalitář a přitom víš prdlajs, co a jak funguje na e36, což dokládají i další tvoje reakce.
Čep, který by se pohyboval v ose X by byl uplně k ničemu a samozničil by se během pár kilometrů.
3.dodavatel je SWAG.
By mě zajímalo, jaxi řezal do toho čepu, že ti to šlo tak špatně ven.
Bez lisu to nejde... aha... to je zajímavý, teď (před pár hodinama) jsem ty čepy bez lisu vyměnil 4.
Máš to marný hochu, mě nepřěsvědčíš těmito argumenty.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2017
- Registrován: úte 07.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 52
- Kontaktovat uživatele:
ja je menil take a lis sem nepotreboval i kdyz sem ho mel metr od sebeSpeedy píše:Sorry, ale nechápu, co tím chceš říct.mira2 píše:Speedy,ještě jednou tohle co přikládáš je Febi a ten je pohyblivý tudíž stará verze a tu mi právě nedoporučili,právě proto,že odchází.
Co se týče originálních dodavatelů do BMW,tak tyto díly dodávají kromě Meile i Lemforder a ještě třetí firma,ale to bych musel pátrat přímo v BMW
Pracuji jako kvalitář ve firmě která dodává originální podvozkové díly kromě jiných automobilek i do BMW,tak vím o čem mluvím.
Mím zákazníkem je hlavně BMW Regensburg , Dingolfing a Mnichov.
Sorry
Pracuješ jako kvalitář a přitom víš prdlajs, co a jak funguje na e36, což dokládají i další tvoje reakce.
Čep, který by se pohyboval v ose X by byl uplně k ničemu a samozničil by se během pár kilometrů.
3.dodavatel je SWAG.
By mě zajímalo, jaxi řezal do toho čepu, že ti to šlo tak špatně ven.
Bez lisu to nejde... aha... to je zajímavý, teď (před pár hodinama) jsem ty čepy bez lisu vyměnil 4.
Máš to marný hochu, mě nepřěsvědčíš těmito argumenty.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2017
- Registrován: úte 07.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 52
- Kontaktovat uživatele:
zajimave mam rok 97 a nic takoveho co tu pises nemam , mam pevne i ty co jsem vyndaval a meli na sobe logo bmw tak se rozhodne nepohybovali po tve ose Xmira2 píše:Tak už mám konečně jasno
ten pohyblivý,viz obrázek nahoře od firmy Febi se rychle opotřebuje díky tomu pohybu nahoru a dolů a je ve všech sériových bávech,což znamená,že ho většina z Vás má.


- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Já tě pochopil, protože když jsem dělal pře nedávnem ty zadní silenbloky, tak mi mechanik povolil i ty přední a divil se že vypadaj v pohodě, ale je divný že maj vůli nahoru a dolu, ale když se utáhly tak ne, tak možná to bylo tim, no uvidim až vyměnim 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Zdravim chlapy...
potrebuju radu... vcera jsme s kamosem menily cepy... dlouhy( ten uprostred ramene) sel krasne ven a novy dovnitr... na obou ramenech za pul hodky zfouknuto...
Problem nastal, kdyz jsme vylisovali ten nosny cep (na kraji ramene)...
resite tu, ze jsou pevne a pohyblive... a je v tom trochu gulas...
Ale co je hlavni... novy cep (FEBI 03825 - sedí dle BMW čísla) je o cca 8mm na prumeru vetsi, nez otvor v rameni...
Otazka tedy zni vyrabeji se snad 2 druhy cepu na E36??? (jde mi o ten průměr na kterém se to lisuje...)
Nebo to tam mame proste zalisovat... moc se mi to nezda.. 8mm přesah u lisovani to je blaznovina...
Jeste jedna podstatna informace... ramena nejsou primo z meho auta ale byly porizeny jako nahradni dil... je mozne, ze E36 maji rozdilna ramena?
Diky vsem za odpovedi.
potrebuju radu... vcera jsme s kamosem menily cepy... dlouhy( ten uprostred ramene) sel krasne ven a novy dovnitr... na obou ramenech za pul hodky zfouknuto...
Problem nastal, kdyz jsme vylisovali ten nosny cep (na kraji ramene)...
resite tu, ze jsou pevne a pohyblive... a je v tom trochu gulas...
Ale co je hlavni... novy cep (FEBI 03825 - sedí dle BMW čísla) je o cca 8mm na prumeru vetsi, nez otvor v rameni...
Otazka tedy zni vyrabeji se snad 2 druhy cepu na E36??? (jde mi o ten průměr na kterém se to lisuje...)
Nebo to tam mame proste zalisovat... moc se mi to nezda.. 8mm přesah u lisovani to je blaznovina...
Jeste jedna podstatna informace... ramena nejsou primo z meho auta ale byly porizeny jako nahradni dil... je mozne, ze E36 maji rozdilna ramena?
Diky vsem za odpovedi.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Adeon88: Asi máš ramena z E30.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
E36 má vnější oko pro čep větší právě kvůli integrovanému silentbloku. Vnitřní čep je "celokovový" (úplně celokovový ne, vnitřní pánev čepu asi bude plastová).
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Tak máš asi pravdu... jde nejspíš o ramena na E30...
viz toto:
E30 http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=16&
- vizuálně se shoduje s tím, co jsem včera vylisoval..
E36 http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
- vizuálně se shoduje s tím, co jsem koupil...
Takže z toho vyplývá otázka... je geometrie a konstrukce ramena E30-E36 stejná?
Pokud ano, mohl bych vyměnit nosné (krajní) čepy za čepy z E30 a prostřední čep zůstal z E36 a namontoval na E36:)???:)
viz toto:
E30 http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=16&
- vizuálně se shoduje s tím, co jsem včera vylisoval..
E36 http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
- vizuálně se shoduje s tím, co jsem koupil...

Takže z toho vyplývá otázka... je geometrie a konstrukce ramena E30-E36 stejná?
Pokud ano, mohl bych vyměnit nosné (krajní) čepy za čepy z E30 a prostřední čep zůstal z E36 a namontoval na E36:)???:)
aaa super... tim se potvrdilo, ze mam M3 ramena a ze diry a cepy jsou pro E30 a E36 M3 stejne... nalisoval jsem tam dneska totiz cepy z E30... prumerove mi to sedelo...
Ramena byla opiskovana, prelisovany cepy a natreny zakladovou sedou barvou... vysledek je zde, zitra jdou na auto.[/b]
Ramena byla opiskovana, prelisovany cepy a natreny zakladovou sedou barvou... vysledek je zde, zitra jdou na auto.[/b]