Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
problematika 325i M50 vanos
Ahoj mam problém,už jsem dal částečně dohromady auto a všechno jde tak jak ma,jenom mě zaráží že když jedu a dávám tomu hodně na plynu tak to začne tak jakoby pocukávat i při zátěži a potom se to rozdeje sledoval jsem rafičku spotřeby a ta taky nic nic a pak najednou vlítne a auto začne jet... jinak to jede normálně?zdá se mi že to můžu bejt tím že tam jde málo benzinu,a tak mě napadá: palivovej filt a nebo podávací čerpadlo,to čerpadlo vydává hodně pisklavej zvuk,když mám nastartováno a dám na zadní sedačku ucho tak je slyším nevím jestli to tak má dělat... každopádně to dělá jen když chci rychle akcelerovat a nebo při zátěži. Prosím o radu nebo jak zjístím jestli to dělá podavací čerpadlo...může diagnostika od bischu zjístit tlak kterej de do palyvový lišty?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1470
- Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak pokud si filtr neměnil tak ho vyměň a pak uvidíš může bejt přicpanej což může znamenat nižší dodávku paliva a to může pod zátěží dělat to že to škube a při malý zátěži to může stíhat a čerpadlo má mírně pískat pak jen nechat někde změřit tlak na čerpadle jestli taky neodchází ale vypada to že asi ne takže bych začal filtrem a novejma svíčkama a čerstvej benzin
Kami1 píše:cerpadlem ani filtrem to neni
tlak zjistis jedine zmerenim
zkus vycistit (pokud mozno vymenit nebo aspon na zkousku odpojit) vahu
Když odpojím váhu tak co to začne dělat? Každopádně to jede ale když tomu chci šlápnout tak šlápnu,parkrát to zacuká a potom se to rozdejde,přeřadím a udělá to to stejný,může to bejt ještě cívkama na svíčkách? ale co mě tak přijde tak to je tím že tam jde málo benzinu:( filt jsem neměnic vypadá že je tam ještě snad původní


v jakym rozmezi otacek to dela?
vaha muze byt i polofunkcni
ve vaze mas v trubce napric takovej dratek (nebo kovovej pasek), ten opatrne ocistit vatou na spejli (lihem nebo benzinem)
samozrejme ocistit kontakty
vetsinou ale, kdyz je spatna tak pomuze jeji vymena
kdyz odpojis vahu a motor lip jede, je spatna
kdyz odpojis vahu a zmizi ta dira v zatahu tak bude asi taky spatna
tlak se meri na nerozpojenem palivovem okruhu! (pres T-redukci)
ted k tomu nejdulezitejsimu
1/kdyz po chvili zmizi ta dira v zatahu, tak auto zabira jak ma?
2/dokud to nezabira, ekonomer ukazuje nizkou hodnotu, nez by mel a az to zacne zabirat zacne ukazovat spravne?
pokud 1/+2/=ano
tak muzes celkem v klidu vyloucit dodavku paliva i zapalovani (svicky kabely cerpadlo filtr regulator tlaku atd.), asi i vanos
a bude to spis v cidlech
ukazuje to pri brzdeni motorem spotrebu 0?
vaha muze byt i polofunkcni
ve vaze mas v trubce napric takovej dratek (nebo kovovej pasek), ten opatrne ocistit vatou na spejli (lihem nebo benzinem)
samozrejme ocistit kontakty
vetsinou ale, kdyz je spatna tak pomuze jeji vymena
kdyz odpojis vahu a motor lip jede, je spatna
kdyz odpojis vahu a zmizi ta dira v zatahu tak bude asi taky spatna
tlak se meri na nerozpojenem palivovem okruhu! (pres T-redukci)
ted k tomu nejdulezitejsimu
1/kdyz po chvili zmizi ta dira v zatahu, tak auto zabira jak ma?
2/dokud to nezabira, ekonomer ukazuje nizkou hodnotu, nez by mel a az to zacne zabirat zacne ukazovat spravne?
pokud 1/+2/=ano
tak muzes celkem v klidu vyloucit dodavku paliva i zapalovani (svicky kabely cerpadlo filtr regulator tlaku atd.), asi i vanos
a bude to spis v cidlech
ukazuje to pri brzdeni motorem spotrebu 0?
Ahoj,1) jo přesně tak po ty velký díře auto začne jet tak jak ma,ale pocukává,ale nepatrně,jako řidič to cejtim.2) ten ekonoměr jsem právě sledoval když to udělá tu díru tak je to přibližně na 20l a potom jak to začne jet tak 30l a víc a mám furt plnej,i ten ekonoměr ukáže že to v ty díře mín žere. Na to jsem se taky díval když jsem jel z kopce a neměl jsem nohu na plynu tak ze začátku 5l a až po nějaký chvilce 0 ,jel jsem z velkýho kopce,nebylo to okamžutě když jsem pustil nohu z plynu ta 0 tak porad tak nějak jsem ti to popsal...
Kami1 píše:pokud mas zahratej motor, ma nad 1500 otacek a mas sundanou nohu z plynu tak je asi v haji cidlo skrtici klapky anebo si RJ mysli, ze neni zahratej(cidlo teploty)
tech 20l/100km neni zas tak malo, jak jsem myslel, ale zalezi pri jakejch otackach a jak moc to v ty dire zabira
za studena to nehoním,každopádně tachometr mě ukazuje teplotu normálně a co takhle kdybych to nechal napojit na diagnostiku a tam by to mohlo ukázat ne?
o víkendu jak se dostanu k autu tak budu laborovat a zkusím vyzkoušet všechno,palivovej filtr zatím kupovat nebudu obejdu ho a dám místo něho trubičku sice nestojí zase tolik ale budiš,tlak čerpadla vyzkouším tzv podržením prstem jestli dává aspon něco nebo si udělám to téčko s budikem myslím že to bude zíležitost pár minut, koukal jsem podávací čerpadlo stojí kolem 3500,- a to si ted nemůžu určitě dovolit vezmu jiný možnosti jak to vyzkoušet... Jelikož je to zkouška vyčistím všechno i tu váhu vzduchu,svíčky...a když se to zlepší dám vědět čím to asi tak bylo...a když se to nezlepší dám sem stejnak vědět... 
