Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

325 tds v nizkejch uplne mrtvej

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od vonderka »

zdar lidi mam tds chip zvýšenej tlak turba,vložku kn,zaslepenej egr, a auto od 2500ot jede jako svina,ale do 2500ot je ulně mrtvej ale uplne do kopečka to i spomaluju na trojku čtyrku i pětku.
i na pětku 4, i 3 to po rovince proste ani neakcelure musim podřadit aby se zvýšili otáčky jinak by to i chcíplo.

čím to může být?
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od vonderka »

no čerpadlo bylo na repasi a dělalo to už i před tim tak i potom.hadička je v pořadku nasazena i na čidlo ale když jí odpojim tak neponám rozdíl jestli to nemůže dělat ono. i to čidlo mam nový a nic. kurna kdyby tu měl někdo v okoli tds aby se s tím svezl.

další zjištění když odpojím váhu vzduchu jde to líp do otáček asi tak o 50% v nízkejch
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Klubové ID: 3777
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od icecold »

zkus rozdělát váhu a prostříkat ji kontaktolem ;-)
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od vonderka »

ok diky za radu
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#5 Příspěvek od pesa84 »

bude to váha vzduchu nebo přicpanej "kat", ale vyděl bych to na váhu! Vlastní zkušenost...
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od vonderka »

tak se šoupla hlava čerpadla směrem ke kabině o cca 0,2mm a už je to všechno v pohode...zátah se zlepšil tak o 40% a už to táhne i v nízkejch sem maximálně spokojenej
pesa84
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: úte 28.07.2009 00:00
Bydliště: Košumberk

#7 Příspěvek od pesa84 »

to jsi byl na seřízení nebo jste to dali jen tak od oka?
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od vonderka »

mam to seřizený podle oka :D
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#9 Příspěvek od Paty »

cože ty máš na TDSu dieselu sportovní filtr? Děláš si prdel? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Uživatelský avatar
Cawba
Registrovaný
Příspěvky: 700
Registrován: úte 27.05.2008 00:00
Bydliště: (RUS)
Klubové ID: 2034
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Cawba »

Paty píše:cože ty máš na TDSu dieselu sportovní filtr? Děláš si prdel? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Co je na tom divnyho? :roll:
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#11 Příspěvek od Tompo »

to bylo trochu štěstí, že ste to totálně nrozjebali tou hlavou, co?
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#12 Příspěvek od Paty »

pokud vím tak toto se na diesela nedává :/ měl jsem E36 TDSo 3 roky 4motory vyměněný,zkrátka nezvládly to co jsem od nich čekal jsem si dělal všechno sám...... takže na TDSu vím kde je každej šroubek...každopádně Diesel potřebuje vzduch od toho aby jel:),zvuk z toho neuděláte jedině když dáte místo vejfuku rouru a dozadu dáte nějakej průchozí (otevřenej)tlumič to aspon uslyšíte zvuk hučícího turba :P jo a jak se ten filtr zasirá tak to brání mnohem víc proudění vzduchu než klasickej papiráč.... :wink: Ale je to vaše věc...Jo ještě jestli chcete aby vám to po čipnutí jelo víc tak tam nacpite větší turbo myslím že se tam dávalo předpokládám z Nějakýho mitshubischi nebo z něčeho takovýho,sice to zabíralo kolem 3tis. otáček do 6tis. ale jelo to strašně....tod všechno k TDSum 8) 8)
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od vonderka »

tak filtr je originál vložka od KN :),je super....nezasírá se,a když jo tak se dá krásně vyprat. výfuk mám čistou rouru s průchozím tlumičem,jede to mnohem líp,turbo má upravenej tlak,Chip mám taky,a ješte si zapomel dodat zaslepenej egr ten taky dodá hodně a přidat naftu na čerpadle :D
a auto jede fakt hezky a když mu nešlapu na krk tak jezdím za 6 Litrů na 100km což je super

jinak to čerpadlo sem ladil 3 hodiny než sem se dostal k správnému řešení napřed vylítly otáčky do maxima,pak zase jen 500 otáček pak 1500 a hádalo se to ale ted je to akorát a jak říkam konečně je tam ta krásná spotřeba odměřená jízdou a ne palubním počitačem :)

ted už jen udelat spojku a sem fakt happy :D :D
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#14 Příspěvek od Tompo »

hmm a to sis dělal všechno sám? Krom teda chipu... ten máš odkud?
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od vonderka »

jj všechno sám...a čip je od dieseltechniku
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#16 Příspěvek od Tompo »

pěkné, pěkné, časem se k tomu snad také dopracuju. věřím, že to je celkem maso na TDSko, přeji hodně šťastných km
vonderka
Registrovaný
Příspěvky: 151
Registrován: pon 26.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od vonderka »

určitě jo pokud jsi zručnej tak je to maličkost
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#18 Příspěvek od Paty »

jak jsi upravil tlak na turbu? pokud vím tak egr ventil je při jízdě zavřenej otvírá se jenom když jede motor na volnoběh kvůli emisím.takčemu pomohlo to zaslepení??? Jak jsi našteloval to čerpadlo? Vždyt je ovládaný elektronicky ne? pls. popis toho štělování čerpadla,to by mě zajímalo...Díky
Odpovědět