Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
325 tds v nizkejch uplne mrtvej
zdar lidi mam tds chip zvýšenej tlak turba,vložku kn,zaslepenej egr, a auto od 2500ot jede jako svina,ale do 2500ot je ulně mrtvej ale uplne do kopečka to i spomaluju na trojku čtyrku i pětku.
i na pětku 4, i 3 to po rovince proste ani neakcelure musim podřadit aby se zvýšili otáčky jinak by to i chcíplo.
čím to může být?
i na pětku 4, i 3 to po rovince proste ani neakcelure musim podřadit aby se zvýšili otáčky jinak by to i chcíplo.
čím to může být?
no čerpadlo bylo na repasi a dělalo to už i před tim tak i potom.hadička je v pořadku nasazena i na čidlo ale když jí odpojim tak neponám rozdíl jestli to nemůže dělat ono. i to čidlo mam nový a nic. kurna kdyby tu měl někdo v okoli tds aby se s tím svezl.
další zjištění když odpojím váhu vzduchu jde to líp do otáček asi tak o 50% v nízkejch
další zjištění když odpojím váhu vzduchu jde to líp do otáček asi tak o 50% v nízkejch
pokud vím tak toto se na diesela nedává :/ měl jsem E36 TDSo 3 roky 4motory vyměněný,zkrátka nezvládly to co jsem od nich čekal jsem si dělal všechno sám...... takže na TDSu vím kde je každej šroubek...každopádně Diesel potřebuje vzduch od toho aby jel:),zvuk z toho neuděláte jedině když dáte místo vejfuku rouru a dozadu dáte nějakej průchozí (otevřenej)tlumič to aspon uslyšíte zvuk hučícího turba
jo a jak se ten filtr zasirá tak to brání mnohem víc proudění vzduchu než klasickej papiráč....
Ale je to vaše věc...Jo ještě jestli chcete aby vám to po čipnutí jelo víc tak tam nacpite větší turbo myslím že se tam dávalo předpokládám z Nějakýho mitshubischi nebo z něčeho takovýho,sice to zabíralo kolem 3tis. otáček do 6tis. ale jelo to strašně....tod všechno k TDSum

tak filtr je originál vložka od KN
,je super....nezasírá se,a když jo tak se dá krásně vyprat. výfuk mám čistou rouru s průchozím tlumičem,jede to mnohem líp,turbo má upravenej tlak,Chip mám taky,a ješte si zapomel dodat zaslepenej egr ten taky dodá hodně a přidat naftu na čerpadle 
a auto jede fakt hezky a když mu nešlapu na krk tak jezdím za 6 Litrů na 100km což je super
jinak to čerpadlo sem ladil 3 hodiny než sem se dostal k správnému řešení napřed vylítly otáčky do maxima,pak zase jen 500 otáček pak 1500 a hádalo se to ale ted je to akorát a jak říkam konečně je tam ta krásná spotřeba odměřená jízdou a ne palubním počitačem
ted už jen udelat spojku a sem fakt happy

a auto jede fakt hezky a když mu nešlapu na krk tak jezdím za 6 Litrů na 100km což je super
jinak to čerpadlo sem ladil 3 hodiny než sem se dostal k správnému řešení napřed vylítly otáčky do maxima,pak zase jen 500 otáček pak 1500 a hádalo se to ale ted je to akorát a jak říkam konečně je tam ta krásná spotřeba odměřená jízdou a ne palubním počitačem
ted už jen udelat spojku a sem fakt happy
