Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

samosvor do e46 by Kaaz

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#1 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

před pár dny jsem montoval Kaaz do e46 328i, celou cestu jsem popsal zde:
http://www.autohificlub.cz/forum/10/132 ... -bmw-e46/0

je to včetně fotek, volně přístupné forum...

v kostce do 30tis Kč včt práce máte samosvor na autě, pokud nejprve upravím jiný, bude to i rychle :-)

a na základě mého prudění snad udělají i normální manuál a změny/upozornění pro potenciální zájemce :-)
Přílohy
driveline.jpg
driveline.jpg (22.69 KiB) Zobrazeno 2209 x
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#2 Příspěvek od BudVlad »

30K Kč za LSD i s instalací je výborná cena! Také uvažuji o LSD, ale ceny pro E92 jsou dost vysoké. Přijatelnější je Quaife za ₤829 (±25K Kč) plus poštovné.
Obrázek
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

BudVlad píše:Přijatelnější je Quaife za ₤829 (±25K Kč) plus poštovné.
levnější určitě, ale k tomu musíš přičíst fakt, že to není lamelový samosvor (drifty), ale násobič momentu (trakce, offroad)... aneb kdyby byl tak super jak výrobce tvrdí, proč by jej nikdo v okruhovém závodění nepoužíval...
+ práci člověka, který ti sundá tvuj, rozebere, stáhne ložiska, kolo, nalisuje ložiska, kolo, vrátí dovnitř, vyladí vule, dá zpatky na auto, uděla zajetí, vymeni olej... a rekne si za to par korun :-))
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#4 Příspěvek od BudVlad »

Hanz píše:
BudVlad píše:Přijatelnější je Quaife za ₤829 (±25K Kč) plus poštovné.
levnější určitě, ale k tomu musíš přičíst fakt, že to není lamelový samosvor (drifty), ale násobič momentu (trakce, offroad)... aneb kdyby byl tak super jak výrobce tvrdí, proč by jej nikdo v okruhovém závodění nepoužíval...
+ práci člověka, který ti sundá tvuj, rozebere, stáhne ložiska, kolo, nalisuje ložiska, kolo, vrátí dovnitř, vyladí vule, dá zpatky na auto, uděla zajetí, vymeni olej... a rekne si za to par korun :-))
Máš pravdu, Quaife je za slušnpou cenu ale je to Torsen/Gleason diferák klterý se změní na otevřený, když se jedno kolo v zatáčce zvedne.
Lamelový diferáky na E92 jsou ale dost drahý. Na příklad KMS by mě minimálně přišel na 100K Kč bez instalace. Za 30K s instalací je super cena!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

na jakou motorizaci by jsi to chtěl a s jakým převodovým poměrem? nemělo by to být neřešitelné, ať už Kaaz nebo třeba celý jiný LSD dif, je to jen o uložení v kleci...
“Ability is what you're capable of doing.”
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Hanz píše:který ti sundá tvuj, rozebere, stáhne ložiska, kolo, nalisuje ložiska, kolo, vrátí dovnitř, vyladí vule, dá zpatky na auto, uděla zajetí, vymeni olej... a rekne si za to par korun :-))
k tem vůlím , kdyz ho vracis zpet do sve normalní bedny tak zubová vůle není potřeba vymezovat ?! (pokud není hodně v piči) a vymezeni vule mezi lamelama to uz dostanes od vyrobce nebo ti to dojde tak jak je na obrazku a musis poskladat to lego jeste ? :lol: vycházím z diferaku e30/e36 ktery sem mel rozebrany kdyz sem z opendifu chtel delat svor , u tech novejch vraku to bude vypadat vevnitr ale stejne ne ? :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#7 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

vule je potreba vyladit ve vetsine pripadu, protoze i ojetej dif ty vule nemusi/nema spravne...
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#8 Příspěvek od BudVlad »

Mám N53B30 a plánuji zaject do Německa a nechat si od Wintertuning přeprogramovat ECU. Výkon by se měl dostat na 292hp. V diferáku mám převod 3.07 ale chtěl bych tam dát převod z automatu (3.46).
Obrázek
Odpovědět