Czaute,
mám takový problem u mojí M43 1,6i. Občas se mi stavá, není to pokažde, že i za studého tak i za tepleho motoru při přidání plynu se auto škube, když lehce lehtám plyn tak jede plynule ale jakmile sešlapnu trochu víc začne se škubat cca co 300-500ot/min se zaškubne nejvíce to dělá mezi 2000-3500ot pak to jede plynule v 99% případů...
dík za názory, nevím co s tím už
Neplynulý běh motoru
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
-
slepecC
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 19.04.2010 00:00
-
Cuky
- Registrovaný
- Příspěvky: 316
- Registrován: sob 02.05.2009 00:00
- Bydliště: Plesná u Chebu
Zdravím mám takový problém s motorem m42. Nastartuju motor a hned po startu( studený motor) otáčky trošku kolísají mezy 800 a 1100 otáčkamy. Jde cítit nespálený benzín a motor nemá výkon. Po ohřátí přestane držet volnoběh a ostatní problémy přetrvávají neví někdo co to může být? Na diagnostice jsem byl a nepovedlo se načíst řj ale to nebylo origo diag. Může být K.O. ŘJ. ? Zkoušel jsem odpojit váhu, snímač vačky, snímač polohy škrtící klapky i lambdu a nic se nezměnilo? Za každou radu předem děkuji
-
libovka
- Registrovaný
- Příspěvky: 2752
- Registrován: pát 09.11.2007 01:00
- Bydliště: praha-západ
-
Cuky
- Registrovaný
- Příspěvky: 316
- Registrován: sob 02.05.2009 00:00
- Bydliště: Plesná u Chebu
Na to jsem koukal, ale ničeho jsem si nevšim. Je to ale možný obědnal jsem si těsnění na sání tak uvidím až to půjdu v úterý přetěsnit já už se stím potýkám delší dobu ale teď se to zhoršilo. Za radu děkuji. A ještě dotaz kdyby to bylo řj a já jí chtěl měnit dá se dát jiná z vrakáče? A musí se pak kodovat? Já jen že u novýcha aut například PASSAT b6 už se musí dát nová řj a nakodovat k motoru a ostatním řj.
