Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problémové studené starty 320i M52 E36
-
tupaccz
- Registrovaný
- Příspěvky: 146
- Registrován: stř 26.03.2008 01:00
- Bydliště: Prostřední bečva
- Klubové ID: 1973
Zdravím pánové ,mam takový menčí problém a nechce se mi kvůli němu jet téměř 100km do servisu ,ještě navíc stou mojí popelnici:-D
Můj problém je více méně při káždém startovaní ,nejhorší to je za studena.Mému motoru se prostě vubec nechce naskočit ,on naskočí ale musím přišlápnout plyn a no a start se rozhodně nedá popsat jako hladký prostě vibruje celý motor.Tak to asi nestartuje na 6 valcu,jinak jsem měnil svíčky ,vzducháč to bylo jediné co mě napadlo:-D dekuji moc za odpovědi, fakt tu chlapi odvadíte dobrou práci diky vám jsem si tu svoji stařenku hodně polátal ale toto jsem opravdu nikde nenašel dííík.
Můj problém je více méně při káždém startovaní ,nejhorší to je za studena.Mému motoru se prostě vubec nechce naskočit ,on naskočí ale musím přišlápnout plyn a no a start se rozhodně nedá popsat jako hladký prostě vibruje celý motor.Tak to asi nestartuje na 6 valcu,jinak jsem měnil svíčky ,vzducháč to bylo jediné co mě napadlo:-D dekuji moc za odpovědi, fakt tu chlapi odvadíte dobrou práci diky vám jsem si tu svoji stařenku hodně polátal ale toto jsem opravdu nikde nenašel dííík.
-
tupaccz
- Registrovaný
- Příspěvky: 146
- Registrován: stř 26.03.2008 01:00
- Bydliště: Prostřední bečva
- Klubové ID: 1973
No alternátor jede baterku dobíjí ale kupoval jsem nějakou bezůdržbovku a je to jen 55AH je to přes dva roky.Jinak jak nastartuju tak otáčky po 5 sekundách otáčky drží krásně ,byl jsem i na diagnostice na nás v servise ale jako obvykle nic:-D nečekaně .Ještě mě napadlo nemůže to být palivovým filtrem ono jak jedu tak se mi i stáva že auto zničeho nic ožije a přitom plyn držím pořád ve stejné poloze.A palivovou pumpu mám novou je to rokco jsem ji měnil.
-
Studna
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
Výměna paliv. filtru je základ. Doporučený interval výměny je 30 tkm. Příčin špatného chodu může být víc, těsnění pod hlavou, lambda sonda, váha vzduchu, díra v hadici od sání-vlnovec apod. Začni filtrem, důkladně prohlédni vlnovec od váhy k sání, stačí malinkatá trhlina. Poté zkus odpojit lambdu zda se něco změní a taky někde si půjčit váhu která je 100% funkční a prohodit jí. Vadné snímače na motoru by měla zjistit diagnostika.
-
mequi
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05 tohleto je zapalovací cívka.
Tak to tady čtu a mám pocit, že máme stejnou závadu. Já to tedy pozoruju jen u studeného startu. Když už motor běžel, tak je každý další start OK, ale jak vychladne, tak se opakuje tato situace: 1. otočení - motor točí a nic, 2. otočení - motor chytne na tři válce, 3 otočení a motor běží úplně bez problémů v celém rozsahu otáček. Takže jsem provedl klasický postup. Odpojení jednotky a tím její výmaz - prvních 100km OK, pak znovu stejná závada. Výměna vzduchového filtru - nepomohlo. Výměna svíček (kdoví, kolik měly najeto). Původní NGK za nové Bosch. Prvních cca 100km OK a pak znovu stejná závada. Kontrola palivového filtru - benzín z něho tekl normálně, takže byl OK - a vzápětí nato kontrola funkčnosti palivového čerpadla - fakt to prstem na hadici neudržím - takže čerpadlo taky OK. Napadají mě ještě - voda v nádrži, váha vzduchu, čidlo teploty motoru. V tomhle pořadí to zkontroluju, ale taky bych uvítal nějaké nápady. Jo jinak je to e36 320i M50 a VANOSem.
-
hatorikatany
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř 05.11.2008 01:00
- Klubové ID: 2141
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem to dneska konzultoval s kolegou v práci a jeho myšlenka byla celkem logická. Pro start studeného motoru je potřeba zapnout sytič. Aby to řídící jednotka udělala, tak musí dostat správnou informaci z čidla teploty chladící kapaliny. A pokud je to čidlo špatné, tak jede na nouzový režim, který je 80°C. Takže se sytič nesepne. Proto se motor několikrát protočí naprázdno. Nemůže ani moc pomoct sešlápnutí plynu, protože pedálem ovládáme množství vzduchu a ne benzínu. Takže v neděli zkontroluju to čidlo. Čerpadlo i filtr by dělaly problémy i za jízdy a to se právě neděje. Auto jede jak drak a hlavně startuje v pohodě se zařátým motorem.
-
hatorikatany
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř 05.11.2008 01:00
- Klubové ID: 2141
- Kontaktovat uživatele:
-
hatorikatany
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř 05.11.2008 01:00
- Klubové ID: 2141
- Kontaktovat uživatele:
tak to zkus, možná to bude ono ... pak dej vědětgumy píše:Tak jsem to dneska konzultoval s kolegou v práci a jeho myšlenka byla celkem logická. Pro start studeného motoru je potřeba zapnout sytič. Aby to řídící jednotka udělala, tak musí dostat správnou informaci z čidla teploty chladící kapaliny. A pokud je to čidlo špatné, tak jede na nouzový režim, který je 80°C. Takže se sytič nesepne. Proto se motor několikrát protočí naprázdno. Nemůže ani moc pomoct sešlápnutí plynu, protože pedálem ovládáme množství vzduchu a ne benzínu. Takže v neděli zkontroluju to čidlo. Čerpadlo i filtr by dělaly problémy i za jízdy a to se právě neděje. Auto jede jak drak a hlavně startuje v pohodě se zařátým motorem.
