Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

320d 2007 - motor netáhne a divně chrastí (piští)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
LoKiCZ
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 19.06.2010 00:00

#1 Příspěvek od LoKiCZ »

Ahoj všem,

přítelkyně má problém s jejím autem BMW 320d 2007.

Auto zničeho nic přestalo táhnout a motor v otáčkách 1500 a výš divně chrastí a piští. Zvládla ještě s autem přijet domů cca 20km ale jak řekla pouze cca 50km/hod.

Auto má najeto 215.000 km a tankováno bylo u různých čerpacích stanic - Shell, OMV, Lukoil apod.

Předem díky za jakékoliv odpovědi
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova
Klubové ID: 2840

#2 Příspěvek od roman320 »

Žeby turbo?
ruzi320i
Registrovaný
Příspěvky: 211
Registrován: pon 05.10.2009 00:00
Bydliště: Jihlava

#3 Příspěvek od ruzi320i »

Utržená klapka ze sání, která vlítla do turba a rozsekala lopatky.
Preventivně by patřilo tyhle zbytečnosti ze sání kuchat, jsou tam stejně na nic. :wink:
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#4 Příspěvek od libovka »

ruzi320i píše:Utržená klapka ze sání, která vlítla do turba a rozsekala lopatky.
Preventivně by patřilo tyhle zbytečnosti ze sání kuchat, jsou tam stejně na nic. :wink:
To asi ne. Než by ta klapka vlítla do turba tak tak bymusel prolést motorem a to by se ozvalo spíš klepání než chrastění.
LoKiCZ
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 19.06.2010 00:00

#5 Příspěvek od LoKiCZ »

Tak už jsem měl možnost si auto sám projet. Auto v otáčkách více jak 1800 hučí jako prase a samozřejmě žádný tah. Na 4ku jsem jel 70km/h. Jeden známý říkal že je to snad ložisko v turbu. Prej až 60.000,- v autorizovaným servise to doufám ne.
ruzi320i
Registrovaný
Příspěvky: 211
Registrován: pon 05.10.2009 00:00
Bydliště: Jihlava

#6 Příspěvek od ruzi320i »

To asi ne. Než by ta klapka vlítla do turba tak tak bymusel prolést motorem a to by se ozvalo spíš klepání než chrastění.[/quote]

těžko říct co to jeho babě udělalo, jaký to mělo průběh.
Každopádně s touto možností jsem se už setkal a nic příjemného kvůli debilní klapce, která je tam stejně zbytečná.
mike-ee
Registrovaný
Příspěvky: 548
Registrován: stř 09.09.2009 00:00
Bydliště: těrlicko
Klubové ID: 2481
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mike-ee »

60 tisíc to je pěkný ranec. Můj tip je teda turbo a řekl bych, že výměna by šla udělat i v jiném než autorizovaném servisu a snad i levněji. Otázkou je, co turbo poškodilo(jestli jsou další závady) nebo jak je poškozené. každopádně hodně štěstí.
DawletE30
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 08.10.2008 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 2395

#8 Příspěvek od DawletE30 »

neni nic jednoušiho než zajit do servisu ale podle popisu to muže dělat turbo, a ze škrtici klapkou to nema nic společneho.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#9 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

podle popisu turbo, repas kolem 12-16tis + prace...
jinak se nejedna o skrtici klapku, kterou diesel principialne nepotrebuje a nema, nybrz o klapky privirajici sekundarni kanaly z duvodu lepsiho plneni valcu v nizsich otackach (jejich odstraneni neni patrne u 3,0 u nizsich kubatur bych je leda zkontroloval, navic s tim mely potize jen e39 a prvni e60, pak se delaji silnejsi hridelky, ktery nepraskaji)
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět