Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Turbo kit NAZOR? Pomoc
ver tomu, ze kdyby jsi chtel dosahnout tech slibovanych "až 450PS", musel by jsi vyměnit uplně všechno, možná by jsi nechal ty hliníkový trubky, který jsou na tom to nejlevnější... v reálu ten větrák nebude mít ty parametry, IC bude mít ubohou účinnost (vnitřní prostupy bez žeber, proto to má tak nízký pokles tlaku), veškeré hadice budou 1 vrstvé a pofidérní kvality a pod... to nemluvím o čínské kopii turba, elektronice atd... musel by jsi pro foukání nad nějakých 8-10PSI měnit kompresní poměr, což tam neřeší, navíc A/R turba je poměrně malý, na B25 to 400PS těžko dá
“Ability is what you're capable of doing.”
LSD Master: Koukal jsem na tu Tvoji stavbu a to me trochu nakoplo. Jak to vubec dopadlo? Ja bych nepotreboval ani tech 400 a kdyby se nastavilo aby to min foukalo a nechat to tak okolo 300hp? ja tomu moc nerozumim abych se priznal temhle dodelavkam,ale chtel bych tak sto kobylek. M52 mám. Je mi jasne,že nejjednodušši je emko,to mi nemusis řikat
Ale před měsícem jsem dodělal generalku a mam k tomu citovy vztah 
seriovy (kompresni pomer 10-10,5) motor stejne vic nez 8-10PSI neda, takze realne tech 300 je taky konecna... pokud nechas vstriky seriove, nebudou hned pri nabehu turba stihat, resp vaha dojde kolem 2,5-3tis ot/min na svych 5V max... musel by jsi mit RR FPR (risingrate fuelpressureregulator) a oblbovatko vahy (nejaky piggyback, scaledown kurvitko)... kurna, ja to snad dodelam, kdyz mam ted to luxusni vozidlo
)
“Ability is what you're capable of doing.”
