Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Turbo kit NAZOR? Pomoc

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kuba_83
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: úte 22.12.2009 01:00

#1 Příspěvek od Kuba_83 »

Zdravim vsechny. Co si o tomhle myslite? za malo penez hodne srandy,ale chci se zeptat jestli s tim nema nekdo nejakou zkusenost? Myslim tim jestli to motor vydrzi aniz bych musel delat kovane pisty atd... http://www.dragtimes.com/parts/BMW-92-9 ... 79927.html
KeyJey
Registrovaný
Příspěvky: 827
Registrován: ned 04.01.2009 01:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 2066

#2 Příspěvek od KeyJey »

upřimně bych se takovejch levnejch náhražek fakt bál... ono obecně když je to něco super za extrémně malý peníze, tak to většinou stojí za hov.... jen samotná kvalitní turbína stojí víc než celá tahle sada.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ver tomu, ze kdyby jsi chtel dosahnout tech slibovanych "až 450PS", musel by jsi vyměnit uplně všechno, možná by jsi nechal ty hliníkový trubky, který jsou na tom to nejlevnější... v reálu ten větrák nebude mít ty parametry, IC bude mít ubohou účinnost (vnitřní prostupy bez žeber, proto to má tak nízký pokles tlaku), veškeré hadice budou 1 vrstvé a pofidérní kvality a pod... to nemluvím o čínské kopii turba, elektronice atd... musel by jsi pro foukání nad nějakých 8-10PSI měnit kompresní poměr, což tam neřeší, navíc A/R turba je poměrně malý, na B25 to 400PS těžko dá
“Ability is what you're capable of doing.”
Streety
Registrovaný
Příspěvky: 234
Registrován: ned 18.11.2007 01:00
Bydliště: Ostrava-Bartovice

#4 Příspěvek od Streety »

Jestli jsem se dobre dival, tak tam chybi tuner ridici jednotky, bez ktere to proste nerozjedes :D Sranda za dalsich asi 5000Kc. A o vstrikovacich ani nemluvim :D
Kuba_83
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: úte 22.12.2009 01:00

#5 Příspěvek od Kuba_83 »

LSD Master: Koukal jsem na tu Tvoji stavbu a to me trochu nakoplo. Jak to vubec dopadlo? Ja bych nepotreboval ani tech 400 a kdyby se nastavilo aby to min foukalo a nechat to tak okolo 300hp? ja tomu moc nerozumim abych se priznal temhle dodelavkam,ale chtel bych tak sto kobylek. M52 mám. Je mi jasne,že nejjednodušši je emko,to mi nemusis řikat :-) Ale před měsícem jsem dodělal generalku a mam k tomu citovy vztah :-)
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1327
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ELiLOBO »

Nejsme tak bohatí, abysme si mohli kupovat levný věci...toho se drž:)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#7 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

seriovy (kompresni pomer 10-10,5) motor stejne vic nez 8-10PSI neda, takze realne tech 300 je taky konecna... pokud nechas vstriky seriove, nebudou hned pri nabehu turba stihat, resp vaha dojde kolem 2,5-3tis ot/min na svych 5V max... musel by jsi mit RR FPR (risingrate fuelpressureregulator) a oblbovatko vahy (nejaky piggyback, scaledown kurvitko)... kurna, ja to snad dodelam, kdyz mam ted to luxusni vozidlo :-))
“Ability is what you're capable of doing.”
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Leveler »

Hanzi nestačil jsem se divit když jsi prodal veškerý BMW a šel do VW..Prsty Ti lámat nebudu, ale co se stalo? :wink:
A to Turbo určo dokonči když už jsi začal :palec:
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Spajky »

Leveler píše:Hanzi nestačil jsem se divit když jsi prodal veškerý BMW a šel do VW..Prsty Ti lámat nebudu, ale co se stalo? :wink:
A to Turbo určo dokonči když už jsi začal :palec:

ty voe a jo :)
Odpovědět