Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 320i nová závada - špatně za zahřátí chytá a chcípe
motor mám m52.Když je auto studený, tak chytne na první pootočení a auto si jde za plynem, ale když se zahřeje, tak netáhne, špatně si to chytá a při volnoběhu si to i chcípne.Stáva se mi poměrně často i, že pokud je auto trochu zahřátý, příjdu k němu a nastartuju tak chytne krásně a cca po 30 sekundách chcípne a poté zase startuje dlouze a snad na 3 válce.Jo a dělá to jen teď jak se oteplilo, v zimě je to bez problémů.Svíčky nový, váha nová....Nemáte zkušenost?
volnobežný ventil ok, lambdu to nepíše a to by přeci dělalo i v zimě.Jediné co to píše je snímač kliky, ale ten je nový.Jednotka automatu mi píše, že je chyba ve vedení CAN a tak mě napadá, zda není v háji řídídí jednotka motoru když to dělá jen v "od jara do podzima".Elektrika je sviňa, nevím jestli zkusit vyměnit jednotku....Studna píše:a co volnoběžný ventil či lambda? diagnostika by ti měla říct co je špatně !
Ahoj, mám stejný problém.. Asi před 2 měsíci jsem vyměnil svíčky. Měl jsem tam nějaké čtyřbodové (možná Beru, nevim) a dal jsem tam ty, které tam patří NGK BKR6EK. Při studeném motoru chytá napoprvé, a teď v poslední době se mi stává, že mi to prostě po zahřátí na volnoběh občas chcípne. Třeba na křižovatce a těžko jde nastartovat. Nevím, jestli je to vedrem, ale minule mi to nedělalo. Taky při jízdě si to občas škytne. Mám podezření právě na svíčky. Mám motor 2.0i.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
což je blbost. Protože kdyby byly obě, nebo myslim že třeba jen čidlo kliky v haji tak by to snad ani nejelo. Spíš bych řek že ty dvě chyby je důsledek opravdové závady.JaneCk píše:Jak píše kolega nademnou, tak je to čidlo kliky a čidlo vačky. Takže asi obě 2 odešly...
že by cívky? když jdou do kytek tak většinou za studena fungují ale za tepla jsou v kopru.
pujč si od někoho cívky na M52 ( výměna asi 10minut ) a projeď to. Nic za to nedáš. Utrácet litry za čidla které jsou v pořádku je škoda.
Měl jsem na E39 520i asi před rokem vadný čidlo vačky. Auto nechtělo vůbec nastartovat, po výměně problémy zmizely. Dneska jsem si chtěl otestovat novou diagnostiku a při té příležitosti jsem zjistil, že mám tentokrát vadné čidlo kliky. Auto normálně startuje i jezdí a bez diagnostiky bych o tom ani nevěděl. Co se týká situace, kdy diagnostika hlásí obě čidla vadná, tak by to teoreticky i mohlo startovat. Pokud jsou čidla na hranici smrti (ještě ne po smrti), tak klidně můžou chvíli dávat signál (a umožnit nastartování) a chvíli ne (zhasne to na křižovatce). Tohle je ale jen moje spekulace.JaneCk píše:Je pravda, že jsem si neuvědomil, že kdyby odešly obě, tak to asi nenastartuje no. Nicméně čidlo kliky jsem měl špatné a jezdil jsem. Sice špatně, ale nastartovat to šlo. Občas zdechlo.
Jinak INPA mi hlásí přesně tohle:
83 engine speed/crankshaft position sensor
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 864.00 rpm
engine state 4.00 1
Engine temperature 11.02 degrees C
Battery Voltage 14.18 Volt
interrupt
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error present
Static error
Tak čidlo kliky jsem koupil v BMW. Dal jsem to šikovnému mechanikovi na výměnu a autíčko jezdí výborně - takže u mě závada opravena.radikus píše:Hm, no mi to dela vzdycky tak po ujeti 10km, kdyz se motor zahreje. Pak to bud za jizdy hrozne zacuka nebo na volnobeh obcas zdechne a spatne startuje. Mozna ty civky. Ukostreni motoru atd. to by nedelalo vzdycky tak pravidelne ne..