Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rozdíl hlav
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Možná už to tu někde je, ale nejspíš jsem špatní pes na pátráni. Mám tu dotaz pro zkušeného co to už někdy koumal. Zajímal by mě rozdíl hlavy motoru mezi tipem M50b20 a M50b25. Schánim něco silnějšího a v jednom inzerátu jsem se dočet, že jsou údajně stejní, ale co tudíž velikost válce a celkově spalovací prostoru, neměla by bít hlava s větším obsahem větší, tedy alespoň klobouček který přiléhá na válec?
-
FiliposII
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
Neni nahodu kompresni pomer (tedy velikost spalovaciho prostoru) tvoren pomoci kliky? ja sem mel hlavu z M50B25 nekolikrat v ruce. mohu o nic rect, ze pomoci ni je tvoreno jen minimum spalovaciho prostoru, spalovaci prostor, ktery vytvari hlava je v postate strizka, kde po obou stranach jsou ventili. Ventili u 325i jsou navrzeny na maximalni velikost, pri zachovani pevnosti materialnu, nevim jak je temu u M50B25, ale asi to bude stejne, jinak pokud si vzpominam, tak M50B20 a M50B25 maji stejny prumer valce. Objem je delan zdvihem,
takze zamena z B20 na B25 je mozna realne a ten dotycny clovek mozna nekecal.
Ale samozrejme by to chtelo overit. Je mozne ze na B25 hlavu sa pouzival lepsi material, ale to asi nikdo nezjisti, ale rozmerove mohou byt naprosto shodne.
takze zamena z B20 na B25 je mozna realne a ten dotycny clovek mozna nekecal.
Ale samozrejme by to chtelo overit. Je mozne ze na B25 hlavu sa pouzival lepsi material, ale to asi nikdo nezjisti, ale rozmerove mohou byt naprosto shodne.
