Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
reset OIL a INSPECTOR s 20piny
-
sir_lukash
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř 24.09.2008 00:00
- Bydliště: Náchod(sko)
na moji E36 316i M43 mám jinej typ zásuvky, než sem viděl na všech návodech. je tam 20 pinů. když sem zkoušel postup při spojení 7 a 19 pinu, tak se nic neděje. je to zásuvka, která má uprostřed trojúhelník. (1x1x1 cm). ani ve faq tohle není. mohl by mě někdo poradit, který piny spojit a na jak dlouho? diky[/quote]
-
sir_lukash
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř 24.09.2008 00:00
- Bydliště: Náchod(sko)
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
tak otoc klicem do druhe polohy, pichni jeden konec dratu do pinu 7 v diagnosticke zasuvce vedle motoru a druhy konec dratu pritlac na matku horniho ulozeni predniho tlumice
drz 13 sekund a pust, pak 3-4 sekundy, pokud to nic neudela, tak znovu a klidne ty doby stridej + vypinej a zapinej klicek, obcas to nechce jit hned, me to jde nekdy na druhej pokus nekdy az na treti, treba na e38
drz 13 sekund a pust, pak 3-4 sekundy, pokud to nic neudela, tak znovu a klidne ty doby stridej + vypinej a zapinej klicek, obcas to nechce jit hned, me to jde nekdy na druhej pokus nekdy az na treti, treba na e38
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
sir_lukash
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř 24.09.2008 00:00
- Bydliště: Náchod(sko)
ted sem koukal do motoru a já tam mám dve zasuvky kulaty. jedna je u baterky (ta má uprostřed takový ten vykousnutý zobáček do kruhu). ta má dírky a jedna je u pojistek a tam je ten trojuhelnik uprostred a ta má piny. když sem koukal do návodu, všude jsou na těch zásuvkách dírky a piny jsou na víčku. mám to teda zkusit restartovat jeste na tom u baterky?
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
V této zásuvce :

Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování.

Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování.
