Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

reset OIL a INSPECTOR s 20piny

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
sir_lukash
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: stř 24.09.2008 00:00
Bydliště: Náchod(sko)

#1 Příspěvek od sir_lukash »

na moji E36 316i M43 mám jinej typ zásuvky, než sem viděl na všech návodech. je tam 20 pinů. když sem zkoušel postup při spojení 7 a 19 pinu, tak se nic neděje. je to zásuvka, která má uprostřed trojúhelník. (1x1x1 cm). ani ve faq tohle není. mohl by mě někdo poradit, který piny spojit a na jak dlouho? diky[/quote]
vidim10
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 20.10.2009 00:00
Bydliště: Chrudim

#2 Příspěvek od vidim10 »

Pokud jsi z okolí Chrudimi, tak se stav, pomůžu. Pepa
sir_lukash
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: stř 24.09.2008 00:00
Bydliště: Náchod(sko)

#3 Příspěvek od sir_lukash »

bohužel nejsem. pokud by mě někdo mohl poradit písemně, byl bych rád
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Foldas »

zkus se podívat na druhou stranu motorového prostoru a použít diagnostickou zasuvku.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#5 Příspěvek od Killca »

tak otoc klicem do druhe polohy, pichni jeden konec dratu do pinu 7 v diagnosticke zasuvce vedle motoru a druhy konec dratu pritlac na matku horniho ulozeni predniho tlumice

drz 13 sekund a pust, pak 3-4 sekundy, pokud to nic neudela, tak znovu a klidne ty doby stridej + vypinej a zapinej klicek, obcas to nechce jit hned, me to jde nekdy na druhej pokus nekdy az na treti, treba na e38
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
sir_lukash
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: stř 24.09.2008 00:00
Bydliště: Náchod(sko)

#6 Příspěvek od sir_lukash »

ted sem koukal do motoru a já tam mám dve zasuvky kulaty. jedna je u baterky (ta má uprostřed takový ten vykousnutý zobáček do kruhu). ta má dírky a jedna je u pojistek a tam je ten trojuhelnik uprostred a ta má piny. když sem koukal do návodu, všude jsou na těch zásuvkách dírky a piny jsou na víčku. mám to teda zkusit restartovat jeste na tom u baterky?
vidim10
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 20.10.2009 00:00
Bydliště: Chrudim

#7 Příspěvek od vidim10 »

vidim10
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 20.10.2009 00:00
Bydliště: Chrudim

#8 Příspěvek od vidim10 »

starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2456
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#9 Příspěvek od starML Člen Klubu »

V této zásuvce :
Obrázek

Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování.
gear
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: ned 10.05.2009 00:00
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od gear »

když jsem to dělam já tak sem si dal mezy drát pojistku projistotu :roll:
Odpovědět