Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Cukání E46
- Tuning
- Registrovaný
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát 28.10.2005 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 1585
....chytré hlavy nevíte čím to může být, za jízdy (rychlo nebo pomalu) při řazení není možné, aby auto mělo plynulý přechod při řazení a ať se člověk snaží, jak chce vždy to jako by dvojcukne - jak když jsou třeba utržené silenbloky na převodovce,aaaaale nezdá se mi, že by to byla spojka-má najeto 200.000km, silenbloky na převodovce jsou úplně nové (origo BMW), olej v diferáku vyměněný....motor 2,0i (2,2), rv2003, 125kW, to má otec a umí jezdit s autem,takže chyba není mezi sedačkou a volantem....fakt nevím a budu rád za každou radu...jestli hurdy spojka,atd... všem díky!!!!!! 
Dobrý den. Ano, musím potvrdit předešlá tvrzení, že se bude z největší pravděpodobností jednat o dvouhmotný setrvačník, který má již velkou vůli. Zrovna minulý týden se u nás v servisu řešil tenro problém na E46 330i a po výměně bylo vše jako samet.
Hardy spojka se dávala taky nová, protože byla potrhaná. Vůz měl najeto cca 160.000km. Takže Tě nepotkalo nic neobvyklého. 
- Tuning
- Registrovaný
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát 28.10.2005 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 1585
to TOPCAR...ty jsi ze Zlína, z kama, kdo??? jaký servis??? ...stejně tomu pořád nějak nevěřím...v životě jsem při výměně spojky neměnil dvouhmotnost...vždy jen spojku a to jsem měl víc jak 20 aut, většinou auta celkem výkonově vyšší než standart a nikdy jsem toto neřešil!!!! I teď jsem kolegovi, měnil spojku na oktávce TDi a bez setrváku - najeto 250.000km s čipem..
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
podle norem bmw, se ma s vymenou spojky menit vzdy i setrvak, pokud je dvouhmotovy, je to sileny a palka za 20k i se spjkou, ale bohuzel je to tak, protoze kdyz se nevymeni, tak je chvili ok, ale treba za ani ne rok uz jde do haje a muzes menit setrvak i plus dalsi spojku zbytecne
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
- Tuning
- Registrovaný
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát 28.10.2005 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 1585
no jo no...já jen, že jsem prodával e46 se 400.000km a v 300.000 byla vyměněná jen spojková sada a pohoda...ale asi to bude tak, je to smutné, že je to slabé místo,ale budiš...jeden mechoš mi říkal, že to jde "trochu" poznat, když se vypne motor, že to jakoby lupne, ale pokud neuvidím - neuvěřím...každopádně díky všem a uvidíme!!!!
- Tuning
- Registrovaný
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát 28.10.2005 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 1585
...takže vyměněná origo spojková sada + setrvák + hurdyspojka + uložení kardanu + olej v diferáku a je to good...spojka by ještě 50-100.tis. najela, ale setrvák byl v řiti!!...
Za chvíli to auto bude přeskládané do nového
... jen tiskárnu na lowe bych ještě potřeboval bo při mých výměnách aut po roce jsem v mínusu v hodnotě hrubé stavby baráku...
Za chvíli to auto bude přeskládané do nového
