Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 318i -pár takových dojebu co mě trápí

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Donkey
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 07.12.2009 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Donkey »

Ahoj mam e46 318i sedan r.v. 1999 87kw
v prve řadě si nevim rady s centralem :/ když chci odemknout auto tak se mi nekdy stava ze se mi proste neotevře vůbec :/ tak si to parkrat pomačkam na tom kličku ale je zajmave ze kdyz zmacknu zamknuti tak vzdycky to lupne jako ze to zamkne ale když opětovně zmacknu odemčeni nejde to :/ neotevre se takže me donuti strčit kliček do dveri a otevrit .... no ale co se nestane měli by se zprávně otevřit dveře v celem autě a onz se manualne otevřou jen u mě :/ jsou některe dny kdy to neblbne a sou zas dny kdy jo ..si prectavte jedete nekam v 5ti lidech a jdou otevrit dveře jen u ridiče :/ poradte kdo co vite znate co ste poznali stejne problemy jako ja :/
dalsi problem je ten že sme dělali diagnozu a nešla mi tam smazat chyba prejeti oleje v motoru 13 000km ... vyhodilo to chybu něco jako *chyba na kostře v Tišťáku....jestli to tam nekde zkratuje no nevim každopadně mi trva strasne dlouho nez naskoci celkove displej až se auto zahřeje tak se kristalky u čisel doplni zprávně a teprve pak je to celkově funkčni :/


je moznost ze kdyz vymenim celou pristrojovou desku tak by se mi mohli chyby v aute smazat a zaroven by mohl fungovat ten central ?jestli to muže mit na to vliv ? každopadně dekuju všem co si to čtou protože už sem ztracený :?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

U centrálu bude problém nejspíš v relátkách v Ground Modulu 5.
DAV
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: stř 08.12.2004 01:00
Bydliště: Brno-venkov

#3 Příspěvek od DAV »

Na této adrese najdeš návod na otestování palubního přístroje:
http://www.e46.cz/index.php/elektro-bmw ... troje.html
Nejdříve si test vyskoušej když jsou přístroje plně funkční ať víš jak test spustit i poslepu a jak vypadá. Poté nech auto vypnutý až do doby, kdy se obvykle závada projevuje a test opakuj. Měl bys být schopený vidět, která část přístrojovky nefunguje. V případě že bude přístojovka při testu funkční a po jeho vypnutí opět nefunkční je třeba vymyslet další postup. Test palubovky se dá provést i pomocí diagnostiky.
Donkey
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: pon 07.12.2009 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Donkey »

Fx píše:U centrálu bude problém nejspíš v relátkách v Ground Modulu 5.



ten ground modul to je co ? ja su strasny amater ale potrebuju to vysvetlit znamemu ktery je schopnyse na to podivat :)
Odpovědět