Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

výměna motoru E36 323i problém

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
spodli
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Litoměřice

#1 Příspěvek od spodli »

Ahoj měnil jsem teď motor mělo to být kus za kus ale při montáži jsem zjistil že mi neseděli na obou motorech údaje mám 323ku a ta by měla mít označení 256S3 taky sem přesně danej typ motoru koupil ale ejhle zjistil jsem že už v autě byl měněnej motor a byl tam danej 256S1 - oba jsou to vanosy a na hlavě je označení 25 u obou akorát ta S1 ka je asi stará 2.5ka má litinovej blok, tu S3ku už mám v autě ale nkalpe to jak by mělo nastartovat musím s pylnem jinak to chcípne to by měli dělat špatný cívky no ale další problém je ten že mi to střílí do sání....možná že bude problém s řj jestli tam je na 2.5ku tak to asi kvůli tomu blbne nevíte někdo jestli se dá přeprogramovat tady je video http://www.youtube.com/watch?v=P2DP5Z5HjpQ a číslo řj co tam má je je http://img96.imageshack.us/i/dscn1620pq.jpg/ díky za pomoc
spodli
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Litoměřice

#2 Příspěvek od spodli »

motor sem kupoval jako holej takže snímače a veškerá elektronika je z původního
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od capri »

M50B2x se označovali jak 2x6S1 tak 2x6S2 (místo x je "5" nebo "0" - všem jasné)

M52B2x se označovali 2x6S3 a 2x6S4 (tentokrát je x pouze "5" nebo "0")

M52B28 se označovali 286S1 a 286S2

vytaženo z E30 fora :)

jinak co máš za rok auta ?
spodli
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Litoměřice

#4 Příspěvek od spodli »

1995
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od capri »

tak ještě koukni co máš napsany na řídící jednotce měl by tam bejt mam pocit že VIN auta pokud nebude sedět tak se v tom nejspíš někdo hrabošil jinak je možný že máš proházený kabely k cívkám myslim že tady už něco podobneho někdo řešil a zistil že má prohozený kabely k cívkám
spodli
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Litoměřice

#6 Příspěvek od spodli »

teď jsem porovnával to vinko a sedí mi takže myslíš proházenou elektriku k cívkám to by i vysvětlovalo ty rány do sání?
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od capri »

teoreticky jo pač válce nepálej ve chvíli kdy maj tudíž můžou páli když jsou otevřeny saci ventyly
spodli
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Litoměřice

#8 Příspěvek od spodli »

tak sem zkoušel kámoše cívky z 323ky a nic furt stejný :(
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od capri »

myslel sem jestli si při zapojování neprohodil kabely k cívkám ne cívky jako takove aby neměl kabel od prvního válce píchlej do civky druheho valce a tak
spodli
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Litoměřice

#10 Příspěvek od spodli »

já vím jak si to mylsel na to sem nekoukal ale to snad ani nejde ty kabely jsou krátký no dávám to do servisu tak uvidím co vykoumaj
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Podle čísla dílu 1 429 373 vytisknutého na jednotce jde o základní řídící jednotku DME k E36 323i do r.v. 8/95. Sedí i verze sw na štítku. To číslo tam je ale škrtlé a tužkou napsané nad tím jiné, jestli vidím dobře. To se mi ovšem nepovedlo najít (jestli vidím správně 1 389 373).
spodli
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Litoměřice

#12 Příspěvek od spodli »

jj toho zaškrtlýho sem si taky všim tak právě jestli tam není nahranej jinej soft je otázka kam ty čísla 389 zařadit jestli na konec a nebo za tu jedničku hnedka
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Za jedničkou ani na konci to číslo nefachčí.
spodli
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Litoměřice

#14 Příspěvek od spodli »

hmm tak nevím jestli je tam jinej soft tak by to asi vysvětlovalo ten chod motoru :(
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Nemáš foto původního motoru v autě?
spodli
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Litoměřice

#16 Příspěvek od spodli »

http://img130.imageshack.us/i/dscn1601m.jpg/ když tak ještě nafotím až se dostanu do garáže
spodli
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Litoměřice

#17 Příspěvek od spodli »

to je tedy ten co tam byl
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Nejlepší by byla fotka sání, v tom je mezi M50 a M52 nejmarkantnější rozdíl. Chápu tedy správně, že jsi neměnil ŘJ motoru?
spodli
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Litoměřice

#19 Příspěvek od spodli »

řj jsem neměnil fotku toho sání asi udělat že sundám ten plastovej dekl co jinak to nepoznáš
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od capri »

nemusíš nic sundavat

tahle vypada M50
Obrázek

tahle M52
Obrázek
[/url]
Odpovědět