Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 dodělání tempomatu
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
- Kontaktovat uživatele:
Hledal jsem, ale našel jsem jen v "FAQ ze servisní sekce", viz zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68205 , ale bohužel mi přebívá zapojit pár káblíků, ETM jsem něco zjistil, ale nejsem si jistý nebo kam zapojit.
káblíci:
Hnědá - kostra (zapojeno do svorkovnice za kastlíkem)
fialovo-žlutý - +12V přes spínačku, ten byl 2x (oba do svorkovnice A sloupek u řidiče)
modro-červený - spínač spojka a brzda (do svorkovnice A sloupek u řidiče)
černo-bílý - budíky (do svorkovnice A sloupek u řidiče)
žluto-hnědá - (automat. - nezapojeno)
hnědo-černá - (automat. - nezapojeno)
bílo-fialová - diagnostic ink (nezapojeno)
hnědo-oranžový - ???
Měl jsem vše k tempomatu komplet, sám jsem to i vyndaval a já vůl si to nepoznačil...
káblíci:
Hnědá - kostra (zapojeno do svorkovnice za kastlíkem)
fialovo-žlutý - +12V přes spínačku, ten byl 2x (oba do svorkovnice A sloupek u řidiče)
modro-červený - spínač spojka a brzda (do svorkovnice A sloupek u řidiče)
černo-bílý - budíky (do svorkovnice A sloupek u řidiče)
žluto-hnědá - (automat. - nezapojeno)
hnědo-černá - (automat. - nezapojeno)
bílo-fialová - diagnostic ink (nezapojeno)
hnědo-oranžový - ???
Měl jsem vše k tempomatu komplet, sám jsem to i vyndaval a já vůl si to nepoznačil...
Takže:
bílo-fialový nezapojuj, pokud máš auto starší 1994 jak píšeš. Ono v podstatě nemusíš ani do novějšího.
hnědo-oranžový - na spínač spojky a ten druhým koncem na kostru. Na vyzkoušení můžeš ten kabel ukostřit rovnou, ale nebude ti vypínat tempomat při sešlápnutí spojky - já s tím tak chvíli jezdil, než mi ho v BMW objednali. Musíš prostě vypínat páčkou nebo brzdou.
bílo-fialový nezapojuj, pokud máš auto starší 1994 jak píšeš. Ono v podstatě nemusíš ani do novějšího.
hnědo-oranžový - na spínač spojky a ten druhým koncem na kostru. Na vyzkoušení můžeš ten kabel ukostřit rovnou, ale nebude ti vypínat tempomat při sešlápnutí spojky - já s tím tak chvíli jezdil, než mi ho v BMW objednali. Musíš prostě vypínat páčkou nebo brzdou.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
- Kontaktovat uživatele:
Konečně mi přisel spínač spojky, tak jsem se tomu mohl zas věnovat.
Tak jen pro upřesnění jsem se koukam do Bentleye na schema, podle schéma je to ta novější verze,
Tak teď už jen pro jistotu, pro lamu jako já
:
fialovo-žlutý - 2x - oba do svorkovnice
modro-červený - do svorkovnice
hnědo-oranžový - do spínače spojky, a ze spínače na kostru

Tak jen pro upřesnění jsem se koukam do Bentleye na schema, podle schéma je to ta novější verze,
Tak teď už jen pro jistotu, pro lamu jako já
fialovo-žlutý - 2x - oba do svorkovnice
modro-červený - do svorkovnice
hnědo-oranžový - do spínače spojky, a ze spínače na kostru
Co si pamatuju z hlavy, tak to máš dobře. Pokud se nepletu, tak modro-červený je od spínače brzdy, čili ho můžeš připojit přímo u brzdového spínače. Je tam kabel stejné barvy. Pokud to chceš na jistotu, počkej, až budu u normálního internetu, to bude nejdřív zítra večer 
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Podle mě to máš dobře. Obecně platí, že když máš origo kabeláž a dáváž ji do auta, do kterého patřila, tak musí sedět barvy drátů.HanzE3 píše:fialovo-žlutý - 2x - oba do svorkovnice
modro-červený - do svorkovnice
hnědo-oranžový - do spínače spojky, a ze spínače na kostru
![]()
![]()
Pro kontrolu - na tom fialovo - žlutém by mělo být +12V po nastartování.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
toman112
- Registrovaný
- Příspěvky: 86
- Registrován: sob 17.01.2009 01:00
- Bydliště: Moravský Beroun okr. Olomouc
- Klubové ID: 2091
- Kontaktovat uživatele:
klucí mám dotaz k tempomatu chtěl bych ho tam šoupnout taky mám e36 coupe 323i rv95 nový motor ale před face teď jsem koupil páčku a motorek s lankem a narazil na první problém podle katalogu bych měl mít pro M52 motor tenhle motorek 65 71 8 360 043 jenže já mám tenhle 65 71 1 378 315
takže se chci zeptat v čem je mezi nimy rozdíl a jestly to bude chodit i se satrým typem pro motor M50 další věc scháním řídící jednotku k tomu tempomatu nevíte o něčem?
takže se chci zeptat v čem je mezi nimy rozdíl a jestly to bude chodit i se satrým typem pro motor M50 další věc scháním řídící jednotku k tomu tempomatu nevíte o něčem?
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Tady máš odpověď na oboje..
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68205
Existuje starší a novější tempomat, můžeš si tam dát kterýkoliv z nich, ale všechny díly musí být stejné, nemůžeš dát motorek ze staršího a jednotku z novějšího, ani naopak.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68205
Existuje starší a novější tempomat, můžeš si tam dát kterýkoliv z nich, ale všechny díly musí být stejné, nemůžeš dát motorek ze staršího a jednotku z novějšího, ani naopak.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
toman112
- Registrovaný
- Příspěvky: 86
- Registrován: sob 17.01.2009 01:00
- Bydliště: Moravský Beroun okr. Olomouc
- Klubové ID: 2091
- Kontaktovat uživatele:
ok dík v tom případě teda potřebuju sehnat řj ke staré verzi nevíš o něčem?jarda píše:Tady máš odpověď na oboje..
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68205
Existuje starší a novější tempomat, můžeš si tam dát kterýkoliv z nich, ale všechny díly musí být stejné, nemůžeš dát motorek ze staršího a jednotku z novějšího, ani naopak.
