kamarádovi nějak docela hodně utíká olej z motoru, poznáte někdo podle fotek, co je potřeba přetěsnit a co je prostě s tím potřeba udělat?
za rady díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Netěsní motor E36 318i m43
-
Peter_C
- Registrovaný
- Příspěvky: 99
- Registrován: ned 15.02.2009 01:00
- Bydliště: -Mladá Boleslav-
- Klubové ID: 1848
Já to přetěsňoval těsně před zimou, už mi kapal olej na svody a moc vůně to nebyla... a teď mi začalo téct z víčka na dolívání oleje, co s tím?(teda krom toho že si koupim new víčko) , nevíte???
A jak se dají na ty šrouby ty nové těsnění?? Je to tvrdá guma a z toho šroubu sem je nemohl dostat, je to uplně nalisovaný, asi lepší koupit new šrouby??
Jinak podle fotek to teče u toho filtru v tý přírubě = sundat alternátor, celý filtr a dát tam nové těsnění z papíru a O-kroužek.(materiál cca 50kč a práce 1500kč?)Nebo to může stékat z pod víčka filtru když je v háji O-kroužek na tom víčku nebo filtr. Takže nejdřív utřít a pozorovat.
A ohledně toho víka ventilů... pokud se to bude sundávat tak je lepší koupit nové těsnění víka protože staré bude tvrdé jak plast. Do rohů dát pak silikon (trošku) a koupit nové šrouby protože staré rádi praskají při utahování momenťákem
a M43ka taky teče z krytu víka řetězu (vpředu) tam se musí zas sundat termostat a nebo to má dole těsnění na kterým sedí hlava a to taky rádo leze ven, ale to je snad levnější to dolívat, pokud to neteče "čúrkem"
A jak se dají na ty šrouby ty nové těsnění?? Je to tvrdá guma a z toho šroubu sem je nemohl dostat, je to uplně nalisovaný, asi lepší koupit new šrouby??
Jinak podle fotek to teče u toho filtru v tý přírubě = sundat alternátor, celý filtr a dát tam nové těsnění z papíru a O-kroužek.(materiál cca 50kč a práce 1500kč?)Nebo to může stékat z pod víčka filtru když je v háji O-kroužek na tom víčku nebo filtr. Takže nejdřív utřít a pozorovat.
A ohledně toho víka ventilů... pokud se to bude sundávat tak je lepší koupit nové těsnění víka protože staré bude tvrdé jak plast. Do rohů dát pak silikon (trošku) a koupit nové šrouby protože staré rádi praskají při utahování momenťákem
a M43ka taky teče z krytu víka řetězu (vpředu) tam se musí zas sundat termostat a nebo to má dole těsnění na kterým sedí hlava a to taky rádo leze ven, ale to je snad levnější to dolívat, pokud to neteče "čúrkem"
-
karlssonqs
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte 19.01.2010 01:00
