Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Netěsní motor E36 318i m43

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
angel_1
Registrovaný
Příspěvky: 2454
Registrován: sob 04.08.2007 00:00
Bydliště: Praha & Kladno
Klubové ID: 1832
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od angel_1 »

kamarádovi nějak docela hodně utíká olej z motoru, poznáte někdo podle fotek, co je potřeba přetěsnit a co je prostě s tím potřeba udělat?

za rady díky
Přílohy
P1050540.JPG
P1050540.JPG (60.41 KiB) Zobrazeno 1183 x
angel_1
Registrovaný
Příspěvky: 2454
Registrován: sob 04.08.2007 00:00
Bydliště: Praha & Kladno
Klubové ID: 1832
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od angel_1 »

další
Přílohy
P1050541.JPG
P1050541.JPG (39.05 KiB) Zobrazeno 1182 x
angel_1
Registrovaný
Příspěvky: 2454
Registrován: sob 04.08.2007 00:00
Bydliště: Praha & Kladno
Klubové ID: 1832
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od angel_1 »

a ještě tady okolo šroubu, to by mělo stačit jen těsnění nový, ne?
Přílohy
P1050545.JPG
P1050545.JPG (48.08 KiB) Zobrazeno 1181 x
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Brody »

Začal bych u těsnění víka ventilů, s tím bych vyměnil i ty gumové podložky na šroubech. Potom bych vše otřel a chvíli pozoroval jestli to neutíká někde jinde. Může tam toho sáknout hodně, musí se to pořádně vypozorovat. Podle fotek to jde poznat těžko
Peter_C
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: ned 15.02.2009 01:00
Bydliště: -Mladá Boleslav-
Klubové ID: 1848

#5 Příspěvek od Peter_C »

Já to přetěsňoval těsně před zimou, už mi kapal olej na svody a moc vůně to nebyla... a teď mi začalo téct z víčka na dolívání oleje, co s tím?(teda krom toho že si koupim new víčko) , nevíte???
A jak se dají na ty šrouby ty nové těsnění?? Je to tvrdá guma a z toho šroubu sem je nemohl dostat, je to uplně nalisovaný, asi lepší koupit new šrouby?? :D

Jinak podle fotek to teče u toho filtru v tý přírubě = sundat alternátor, celý filtr a dát tam nové těsnění z papíru a O-kroužek.(materiál cca 50kč a práce 1500kč?)Nebo to může stékat z pod víčka filtru když je v háji O-kroužek na tom víčku nebo filtr. Takže nejdřív utřít a pozorovat.

A ohledně toho víka ventilů... pokud se to bude sundávat tak je lepší koupit nové těsnění víka protože staré bude tvrdé jak plast. Do rohů dát pak silikon (trošku) a koupit nové šrouby protože staré rádi praskají při utahování momenťákem :evil:

a M43ka taky teče z krytu víka řetězu (vpředu) tam se musí zas sundat termostat a nebo to má dole těsnění na kterým sedí hlava a to taky rádo leze ven, ale to je snad levnější to dolívat, pokud to neteče "čúrkem" :twisted:
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1758

#6 Příspěvek od Jarouch »

Nejdřív bych motor umyl do čista... a pak bych dělal závěry kde to prosakuje... :wink: Je to nejlepší řešení...
karlssonqs
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 19.01.2010 01:00

#7 Příspěvek od karlssonqs »

mate nekdo predstavu kolik stoji ty srouby a tesneni?
Odpovědět