Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Co je to za cidlo? 325i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zemi
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: stř 06.06.2007 00:00

#1 Příspěvek od Zemi »

Neco mi rika ze tam takhle viset asi nema... :D

Obrázek
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Má to být v airboxu, je to termostat vyhřívání tělesa škrtící klapky.

posice č. 10

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ter_hoses/
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Zemi
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: stř 06.06.2007 00:00

#3 Příspěvek od Zemi »

Myslel jsem si to... Diky... Btw. muze to mit za nasledek magorskou spotrebu? Mesto 18l. :D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 6000
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Zvýšená spotřeba bude následkem jiných tunerských zásahů, tento termostat při nízké teplotě nasávaného vzduchu vpustí horkou chladící kapalinu do věnce kolem škrtící klapky, aby následkem podtlaku v difuzoru škrtící klapky netvořila se námraza ze vzdušné vlhkosti a nezmenšoval se průřez difuzoru.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Zemi
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: stř 06.06.2007 00:00

#5 Příspěvek od Zemi »

Zadne jine tuzery tam nejsou. Kazdopadne diky za radu. :wink: Budu zkoumat dal...
OndraZ
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Praha zapad
Klubové ID: 2012

#6 Příspěvek od OndraZ »

Pokud te zajima spotreba ve meste, mozna by jsi mohl zkusit originalni airbox. BTW. pri hodne "dynamicky" jizde po meste nemusi byt 18/100 zas tak mimo...
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#7 Příspěvek od Paavo »

ja sam mam klapku vyhrivanou permanentne(proste se mi tenhle bazmek pri vymene airboxu vylomil) a spotreba nebyla nikdy k 18 litrum a to jsem tam mel i konus a navic spatnou lambdu a vahu.Takze diagnostika a hotovo.(M50B25).Mesto mam tak kolem 14L/100.....a ze bych to nako abnormalne na rozjezdech setril se rict nedaa mozna by se dalo i za min tak ke 13,ale to bys asi opravdu musel ject eko-rallye :lol: .Jako muzes ce dostat klido i ta tech 16-18L ale to musis jezdit po meste brzda-plyn,jinak si to nedovedu predstavit......proste 18L je sakra dost,kdyz za 20 jezdi A8 4.2 Quattro.
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od capri »

město jezdim cca 11.5litru mam M50B25TU
Zemi
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: stř 06.06.2007 00:00

#9 Příspěvek od Zemi »

Original airbox bude asi nezbytnost...
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1821

#10 Příspěvek od Danny Moderátor »

není potřeba tem airbox vracet chce to pořádně odstínit filtr od motoru pomocí nějakého plechu

na spotřebu filtr nemá zásadní vliv prověřil bych to na diadnostice - lambdu, čidla, snímače
Zemi
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: stř 06.06.2007 00:00

#11 Příspěvek od Zemi »

No jsem z Mostu... Vubec nevim jestli je tu kolem nekdo schopnej to napichnout.
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#12 Příspěvek od Paavo »

malinko OT,kdyz uz to Danny nakousnul......o techhle konusech bych uz po peripetiich vuubec uz neuvazoval.Kdyz je to neodstineny, tak to po meste vubec nejede,odstinis to a jede to daleko lip, to je pravda jak psal Danny.Ted ale pozor.......vratis tam origo box a mas pocit, ze takle dobre ti auto nejelo,to neni kec,ale pravda.Kamenujte me.......ale jediny, co by snad bylo ku prospechu,tak by bylo vyvedeni konusu nekam dolu k nafuku na brzdu,aby to nesalo teplej vzduch........jak ale odstranit vsudypritomnou vodu,sajrajt,blato, ktery se za spatnyho pocasi do tehle nafuku hrne??? + nechat "spocitat" tlakovou ztratu a vlastni ucinnost plneni valcu vzduchem.........budes muset mit daleko delsi potrubi k vaze a "nikdo" poradne nevi jestli by to vubec nebylo na skodu,zda by motor mel dostatek podtlaku na nasati pozadovaneho mnozstvi vzduchu.Je to jen teorie vzduchotechniky.........proste cim kratsi potrubi k sacimu ventilu tim vetsi ucinnost sani.
Odpovědět