Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 318i M40 - Chvilkovej výpadek a auto nechce za plynem
-
Leveler
- Registrovaný
- Příspěvky: 6239
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 1133
- Kontaktovat uživatele:
Poprvé se mě to stalo před 2 dny a dneska ráno..Udělalo to cca 3-4 minuty po nastartování a cca 1km jízdy..
Z ničeho nic auto nereaguje na plyn a nechce jet.Prostě člověk šlape na plyn a auto se dusí. Ale když jsem vyřadil tak otáčky šli zase nahoru a když jsem opět zařadil tak to zase blbnulo..Celej proces trval možná 20sec a s autem se nedalo vůbec jet. Je to dost nepřijemný, pač jezdím v centru..
Poprvé když se mě to stalo, tak jsem tam dal za jedna a občas se to jakoby chytlo a otáčky na chvilku vystřelily a auto poposkočilo..
Po tomdle hopsání už auto jelo zase normálně jakoby se nechumelilo..
Ale přesně to popsat nemůžu, pač mě to dycky překvapilo v tu nejhorší možnou dobu někde na křižovatce nebo tak, takže jsem byl rád, že jsem se od tama dostal pryč:(
Co to může dělat?
Příde mě že je tam asi někde vlhkost.
Z ničeho nic auto nereaguje na plyn a nechce jet.Prostě člověk šlape na plyn a auto se dusí. Ale když jsem vyřadil tak otáčky šli zase nahoru a když jsem opět zařadil tak to zase blbnulo..Celej proces trval možná 20sec a s autem se nedalo vůbec jet. Je to dost nepřijemný, pač jezdím v centru..
Poprvé když se mě to stalo, tak jsem tam dal za jedna a občas se to jakoby chytlo a otáčky na chvilku vystřelily a auto poposkočilo..
Po tomdle hopsání už auto jelo zase normálně jakoby se nechumelilo..
Ale přesně to popsat nemůžu, pač mě to dycky překvapilo v tu nejhorší možnou dobu někde na křižovatce nebo tak, takže jsem byl rád, že jsem se od tama dostal pryč:(
Co to může dělat?
Příde mě že je tam asi někde vlhkost.
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
me tohle dela sem-tam taky.......jedna se o M50B25 vanos a je to jen mezi 1500-2000 ot.Proste rapidni pokles vykonu a motor jde nepravidelne,bubla a vibruje.Podobne jako kdyz dochazi stava.Pokud podradim a prelezu pres 2000, tak to jde krasne.Ja odhaduju cerpadlo.Vahu jsem menil,lambda nova a porad stejny.....cidla diagnostika neukazala.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
váha to může být pokud vypočíta nějaký nesmysly a saje to moc vzduchu...pak ze by cerpadlo nasavalo necistoty v nadrzi trebas...a pak rozdelovac
a chod je pravidelnej ? respektive valce jdou vsechny ? treba svicky kdyby to byli ? kabely ke svickam nemas nakousany od nejakyho zviratka ?
mozné je téměř vše 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Leveler
- Registrovaný
- Příspěvky: 6239
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 1133
- Kontaktovat uživatele:
Jako bordel v nádrži klidně za ty roky může být... Co auto mám tak jsem tankoval jenom Shell a ted poslední měsíce tankuju jenom OMW..
Chod motoru je krásně pravidelnej když běží..Když to začalo blbnout tak mě nepřišlo, že by se auto nak třepalo takže na 3 válce to asi nešlo..Ale potvrdit to nemůžu, pač za mnou bylo dost aut a já měl zelenou a nebyl jsem schopnej jízdy, takže jsem se potřeboval od tama nak odhrkat.
Mrknu na ty kabely ke svíčkám ještě.
Jinak svíčky jsem měnil tuším před cca 15tkm.Ty by měly být OK..
Chod motoru je krásně pravidelnej když běží..Když to začalo blbnout tak mě nepřišlo, že by se auto nak třepalo takže na 3 válce to asi nešlo..Ale potvrdit to nemůžu, pač za mnou bylo dost aut a já měl zelenou a nebyl jsem schopnej jízdy, takže jsem se potřeboval od tama nak odhrkat.
Mrknu na ty kabely ke svíčkám ještě.
Jinak svíčky jsem měnil tuším před cca 15tkm.Ty by měly být OK..
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
za me muzu jeste rict, ze mam meneny origo NGK svicky,novy filtry,prehazovany civky a problem je furt.Sice jiz skoro vymizel ale sem tam, kdyz je auto studeny si pri prechodu 1500-2000 na 3. a 4. prevodovy stupen skubne.U me sel typicky na 5 nekdy uz od nastartovani.........po ostrejsi jizde se pak valec chtl.Jeste jsem zapomnel rict, ze to cerpadlo u me asi vskutku odchazi........pada palivo a pri teplym startu startuju vzdy az na 2. otoceni klicku.
-
Leveler
- Registrovaný
- Příspěvky: 6239
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 1133
- Kontaktovat uživatele:
Už byla tma když jsem jel z práce takže pod kapotu mrknu o víkendu...
Takže problém se vyskytl opět cca 3-4 minutky po startu a trval zase těch 15sec..zrovna jsem stál na světlech a když jsem se rozjížděl tak to začalo škytat..Když jsem sešlápl spojku a vytočil motor tak to šlo..Po té to přešlo a už to jelo zase normálně..Auto jsem jel protáhnout za město rychlosti 1 až 3 jsem točil do červenýho abych to trošku protáhl a vyhnal pavouky,pač jezdím převážně město a tam se to nedá takle prohnat..
Takže to dělá jen když se motor v začátku zahřívá..Jakmile je zahřátej tak se nic neděje..uvidím ještě zítra a pak v sobotu až pojedu 100km štreku..Třeba na něco ještě přídu.
Takže problém se vyskytl opět cca 3-4 minutky po startu a trval zase těch 15sec..zrovna jsem stál na světlech a když jsem se rozjížděl tak to začalo škytat..Když jsem sešlápl spojku a vytočil motor tak to šlo..Po té to přešlo a už to jelo zase normálně..Auto jsem jel protáhnout za město rychlosti 1 až 3 jsem točil do červenýho abych to trošku protáhl a vyhnal pavouky,pač jezdím převážně město a tam se to nedá takle prohnat..
Takže to dělá jen když se motor v začátku zahřívá..Jakmile je zahřátej tak se nic neděje..uvidím ještě zítra a pak v sobotu až pojedu 100km štreku..Třeba na něco ještě přídu.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no tak M40 je takovej prehistorickej motorek
chtělo by to vyzkoušet i jiny teplotni cidlo pokud je to v procesu zahrivani me jeste napada
ale kolik ma mit ohmu odpor to ti nepovim 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Hmm a ja myslel ze je to skrze LPG. Moje 316i to cas od casu dela taky. Presne jak pises slapnes na plyn a auto se zacne dusit. Kdyz se to stane tak vetsinou pri predjizdeni. Vyborny zazitek...
Pak napis pokud se ti to povedlo odstanit.
Me se v tom naslepo vrtat nechce
Motor na konci tydne najede 360tkm.. 
Pak napis pokud se ti to povedlo odstanit.
Me se v tom naslepo vrtat nechce
