Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 318i M40 - Chvilkovej výpadek a auto nechce za plynem

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Leveler »

Poprvé se mě to stalo před 2 dny a dneska ráno..Udělalo to cca 3-4 minuty po nastartování a cca 1km jízdy..
Z ničeho nic auto nereaguje na plyn a nechce jet.Prostě člověk šlape na plyn a auto se dusí. Ale když jsem vyřadil tak otáčky šli zase nahoru a když jsem opět zařadil tak to zase blbnulo..Celej proces trval možná 20sec a s autem se nedalo vůbec jet. Je to dost nepřijemný, pač jezdím v centru..
Poprvé když se mě to stalo, tak jsem tam dal za jedna a občas se to jakoby chytlo a otáčky na chvilku vystřelily a auto poposkočilo..
Po tomdle hopsání už auto jelo zase normálně jakoby se nechumelilo..
Ale přesně to popsat nemůžu, pač mě to dycky překvapilo v tu nejhorší možnou dobu někde na křižovatce nebo tak, takže jsem byl rád, že jsem se od tama dostal pryč:(
Co to může dělat?
Příde mě že je tam asi někde vlhkost.
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#2 Příspěvek od Paavo »

me tohle dela sem-tam taky.......jedna se o M50B25 vanos a je to jen mezi 1500-2000 ot.Proste rapidni pokles vykonu a motor jde nepravidelne,bubla a vibruje.Podobne jako kdyz dochazi stava.Pokud podradim a prelezu pres 2000, tak to jde krasne.Ja odhaduju cerpadlo.Vahu jsem menil,lambda nova a porad stejny.....cidla diagnostika neukazala.
Sprite
Registrovaný
Příspěvky: 823
Registrován: pát 24.09.2004 00:00
Klubové ID: 2125

#3 Příspěvek od Sprite »

Mě přesně tohle dělala 30ka vždycky po mytí wapkou. Takže já bych to taky viděl na tu vlhkost. Bohužel jsem nezjistil kde. Čerpadlem to u mě nebylo, to bylo úplně nové. Navíc to opravdu dělalo vždy jen po mytí.
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Leveler »

O víkendu mrknu na rozdělovač jestli tam není vlhkost.
Čerpadlo mě taky napadlo.
Tak snad se to nak vyřeší, pač todle je na prcku..
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

váha to může být pokud vypočíta nějaký nesmysly a saje to moc vzduchu...pak ze by cerpadlo nasavalo necistoty v nadrzi trebas...a pak rozdelovac ;) a chod je pravidelnej ? respektive valce jdou vsechny ? treba svicky kdyby to byli ? kabely ke svickam nemas nakousany od nejakyho zviratka ? :lol: mozné je téměř vše :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Leveler »

Jako bordel v nádrži klidně za ty roky může být... Co auto mám tak jsem tankoval jenom Shell a ted poslední měsíce tankuju jenom OMW..
Chod motoru je krásně pravidelnej když běží..Když to začalo blbnout tak mě nepřišlo, že by se auto nak třepalo takže na 3 válce to asi nešlo..Ale potvrdit to nemůžu, pač za mnou bylo dost aut a já měl zelenou a nebyl jsem schopnej jízdy, takže jsem se potřeboval od tama nak odhrkat.
Mrknu na ty kabely ke svíčkám ještě.
Jinak svíčky jsem měnil tuším před cca 15tkm.Ty by měly být OK..
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#7 Příspěvek od Paavo »

za me muzu jeste rict, ze mam meneny origo NGK svicky,novy filtry,prehazovany civky a problem je furt.Sice jiz skoro vymizel ale sem tam, kdyz je auto studeny si pri prechodu 1500-2000 na 3. a 4. prevodovy stupen skubne.U me sel typicky na 5 nekdy uz od nastartovani.........po ostrejsi jizde se pak valec chtl.Jeste jsem zapomnel rict, ze to cerpadlo u me asi vskutku odchazi........pada palivo a pri teplym startu startuju vzdy az na 2. otoceni klicku.
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Leveler »

Už byla tma když jsem jel z práce takže pod kapotu mrknu o víkendu...
Takže problém se vyskytl opět cca 3-4 minutky po startu a trval zase těch 15sec..zrovna jsem stál na světlech a když jsem se rozjížděl tak to začalo škytat..Když jsem sešlápl spojku a vytočil motor tak to šlo..Po té to přešlo a už to jelo zase normálně..Auto jsem jel protáhnout za město rychlosti 1 až 3 jsem točil do červenýho abych to trošku protáhl a vyhnal pavouky,pač jezdím převážně město a tam se to nedá takle prohnat..

Takže to dělá jen když se motor v začátku zahřívá..Jakmile je zahřátej tak se nic neděje..uvidím ještě zítra a pak v sobotu až pojedu 100km štreku..Třeba na něco ještě přídu.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no tak M40 je takovej prehistorickej motorek :) chtělo by to vyzkoušet i jiny teplotni cidlo pokud je to v procesu zahrivani me jeste napada ;) ale kolik ma mit ohmu odpor to ti nepovim :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
adraj
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 31.01.2010 01:00

#10 Příspěvek od adraj »

e 30 s M40-tkou mi to dělala, nechal jsem vymenit vše lambdu, svíčky kabely, víko a palec rozdělovače, a nakonec to bylo teplotní čidlo
PolarBear
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: úte 22.09.2009 00:00
Klubové ID: 2153

#11 Příspěvek od PolarBear »

Hmm a ja myslel ze je to skrze LPG. Moje 316i to cas od casu dela taky. Presne jak pises slapnes na plyn a auto se zacne dusit. Kdyz se to stane tak vetsinou pri predjizdeni. Vyborny zazitek...

Pak napis pokud se ti to povedlo odstanit.
Me se v tom naslepo vrtat nechce :-) Motor na konci tydne najede 360tkm.. :)
Fipo
Registrovaný
Příspěvky: 409
Registrován: pon 26.11.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Klubové ID: 1756

#12 Příspěvek od Fipo »

palivový filtr je na tom jak? za tak velký výpadek asi těžko může, nicméně mě to taky trošku za studena poskakovalo, vyměnil jsem a paráda....
Alexru
Registrovaný
Příspěvky: 218
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Bydliště: Prague

#13 Příspěvek od Alexru »

Taktez,m40 1.6 dusi se pri rozjezdu za studena a otacky taky nedrzej,spadnou klidne az na 600,pak se zvednou na 900-950 za studena :( Dal bych taky na to čidlo
Zitra se na to podivam,muze to byt baterkou a x dalsich veci :x
Odpovědět