mám problém a to s úbytek motorového oleje, není to žádné drama, ale i tak je to nepříjemné mít motor pěkně zmaštený.
Mám BMW E46 318i r.v.1998 motor:M43
Chtěl bych proto přetěsnit "krásno" - to nebude problém, ale mohl by se mi někdo, prosím, podívat do Bentley na kolik se utahují ty šrouby a v jakém pořadí? A musím kupovat nové šrouby až to budu dělat?
Pak bych udělal vanu, to počítám taky nebude problém, ale opět co a jak s těmi šrouby?( na kolik Nm?new?)
A pak je tu oblíbené těsnění pod hlavou, to vůbec netuším jak na to, je to složité?
A dále je tu nálitek u olejového filtru, tam bylo již měněno to papírové těsnění+O kroužek, ale místo chcaní to teď "jen" prosakuje tak to udělám znova taky... a čím utahujete ten "dekl" olejového filtru?
Je tam ještě nějaké těsnění odkud by to mohlo téci?
Podle oka jsem zjistil pouze úniky z těsnění pod hlavou a pod tím krásnem, na straně spolujezdce a okolo toho filtru....
Děkuji za váš čas a laskavé odpovědi na moje všetečné amaterské dotazy
Post Scriptum.: Abych nezakládal nový topic, tak hledám někoho, kdo má odstraněný CDV(clutch delay valve)...

a vpravo Killca 