Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
svíčky
Mám v 328 Denso svíčky,jsou dobrý na životnost,vysokou teplotu,prostě makaj dobře,ale původní NGK pracovali lépe nízkém režimu otáček(1300-2700),mělo to lepší zátah.Vrch ot.je tak nastejno.Až doslouží vracím se NGK ,ten motor byl snimi vyvíjen.NGK mají 2 jiskřiště - lépe zapálená směs(na více místech)
Koupil jsem e36 M52 vanos a hned od začátku jsem měl problém, že když se auto ohřálo, tak dlouho točilo, pak chytlo jakoby na tři a do vteřiny hned valilo na 6, ale po přidání plynu nebylo chování motoru přesvědčivé, tak jsem podle brisk katalogu dal brisky, pár startů proběhlo ok, spokojenost, ale jsem zase tam, kde jsem byl, tak mě zajímá zda je to jen svíčkama na hovno a nebo se mi těch pár startů zdálo a je závada někde jinde,dodávka paliva atd....Studený auto chytne hned a výkonově je to úplně někde jinde...
ruzi320i píše:Koupil jsem e36 M52 vanos a hned od začátku jsem měl problém, že když se auto ohřálo, tak dlouho točilo, pak chytlo jakoby na tři a do vteřiny hned valilo na 6, ale po přidání plynu nebylo chování motoru přesvědčivé, tak jsem podle brisk katalogu dal brisky, pár startů proběhlo ok, spokojenost, ale jsem zase tam, kde jsem byl, tak mě zajímá zda je to jen svíčkama na hovno a nebo se mi těch pár startů zdálo a je závada někde jinde,dodávka paliva atd....Studený auto chytne hned a výkonově je to úplně někde jinde...
Brisk je ta největší tragédie kterou si mohl vymyslet.Nechápu jak tě to mohlo napadnout.Svíčky jedině NGK nebo Bosch.Nic jiného nefunguje.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Dobrá a ekonomická volba jsou čtyřelektrodové Bosch FR78X, bez problémů jedou i na LPG. Dražší a životnější (až 60 tkm) je jejich platinová varianta Bosch FGR7DQP.
Do německého auta patří německé svíčky
Do německého auta patří německé svíčky

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Mam e36 328i a na strankach NGK me to pise ze do e36 se davaji
NGK BKR6E a do e46 lepsi NGK BKR6EQUP. Nepujdou ty novejsi i na e36?
odkaz
http://www.svickyngk.cz/?strana=quick&x ... _obsah=232
NGK BKR6E a do e46 lepsi NGK BKR6EQUP. Nepujdou ty novejsi i na e36?
odkaz
http://www.svickyngk.cz/?strana=quick&x ... _obsah=232
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Podle označení hádám, že ty novější jsou platinová nebo jaká varianta těch starších. Pak bys je tam mohl dát, ale krom zvýšené životnosti to jiné výhody asi nepřinese.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Zdá se mi, že auto nejede tak uplně jak by mělo, ne, že by jelo špatně, ale nějakej ten koník tam má určitě zlomený nohy
Říkal jsem si, že pro jistotu zkontroluju svíčky, ikdyž se žádnej problém neprojevuje, nejsu odborník, ale vypadají už po smrti.
Myslíte, že po výměně můžu čekat nějaký zlepšení výkonu?


Říkal jsem si, že pro jistotu zkontroluju svíčky, ikdyž se žádnej problém neprojevuje, nejsu odborník, ale vypadají už po smrti.
Myslíte, že po výměně můžu čekat nějaký zlepšení výkonu?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 179
- Registrován: stř 01.10.2008 00:00
- Bydliště: Uherskohradišťsko
- Kontaktovat uživatele:
hansr: svicky specialne pro plyn NEBRAT! dej tam svicky jake jsou predepsane a bude to OK, tak jak to ma byt. Otec se venuje montazi LPG minimalne 15 let a svicky radoby primo pro LPG stoji za h*vno, proste podle katalogu tam supnout klasiky treba NGK co tam maji byt a je po starostech. Nektere auta s LPG svickama i strili, po vymene ze klasiku OK.