Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

svíčky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
vl2003
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Opařany 53

#1 Příspěvek od vl2003 »

Jaké svíčky do E 46 320 i 110 KW? Díky[/b]
davidj
Registrovaný
Příspěvky: 577
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od davidj »

Dával jsem tam tyto NGK BKR6EQUP, tyto jsem tam i měl, ale byly origo , s logem BMW.
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#3 Příspěvek od vavrekj »

ak si priplatis za kvalitu tak potom DENSO IRIDIUM , mam ich uz nejaku dobu a spokojenost, BRISK urcite nie to potom odozva na plyn miziva a NGK su klasika co sa tam dava
vl2003
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Opařany 53

#4 Příspěvek od vl2003 »

díky za radu.taky jsem se přemýšlel o DENSO. dam je tam
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

jo, typek v elitu mi doporucoval taky densa, ale bojim se toho i pres jeho dobre reference, tak uvidime casem, budu tam strkat normal NGK bkr6equp jako davidj
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Mio
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 26.01.2009 01:00
Bydliště: Rychnov n.K

#6 Příspěvek od Mio »

Mám v 328 Denso svíčky,jsou dobrý na životnost,vysokou teplotu,prostě makaj dobře,ale původní NGK pracovali lépe nízkém režimu otáček(1300-2700),mělo to lepší zátah.Vrch ot.je tak nastejno.Až doslouží vracím se NGK ,ten motor byl snimi vyvíjen.NGK mají 2 jiskřiště - lépe zapálená směs(na více místech)
vavrekj
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: úte 03.04.2007 00:00

#7 Příspěvek od vavrekj »

ja mam v e46-stke DENSO IRIDIUM maju jednu elektrodu do U patentovanu (ma to priniset presnejsi a efektivnejsi zapal a vydrzia ovela vyssie teploty) , samozrejme su drahsie ako NGK

po vymene z NGK na DENSO , subjektivne rychlejsie reakcie na plyn a hladsi chod , ja som max spokojny
Pietrooo
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 04.06.2008 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#8 Příspěvek od Pietrooo »

Ahoj ohledně svíček jsem se hodně rozhodoval a nakonec jsem dal ověřenoui kvalitu v podobě NGk soudruzi v NDR přeci vědí co má motor rád... :D
ruzi320i
Registrovaný
Příspěvky: 211
Registrován: pon 05.10.2009 00:00
Bydliště: Jihlava

#9 Příspěvek od ruzi320i »

Koupil jsem e36 M52 vanos a hned od začátku jsem měl problém, že když se auto ohřálo, tak dlouho točilo, pak chytlo jakoby na tři a do vteřiny hned valilo na 6, ale po přidání plynu nebylo chování motoru přesvědčivé, tak jsem podle brisk katalogu dal brisky, pár startů proběhlo ok, spokojenost, ale jsem zase tam, kde jsem byl, tak mě zajímá zda je to jen svíčkama na hovno a nebo se mi těch pár startů zdálo a je závada někde jinde,dodávka paliva atd....Studený auto chytne hned a výkonově je to úplně někde jinde...
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#10 Příspěvek od libovka »

ruzi320i píše:Koupil jsem e36 M52 vanos a hned od začátku jsem měl problém, že když se auto ohřálo, tak dlouho točilo, pak chytlo jakoby na tři a do vteřiny hned valilo na 6, ale po přidání plynu nebylo chování motoru přesvědčivé, tak jsem podle brisk katalogu dal brisky, pár startů proběhlo ok, spokojenost, ale jsem zase tam, kde jsem byl, tak mě zajímá zda je to jen svíčkama na hovno a nebo se mi těch pár startů zdálo a je závada někde jinde,dodávka paliva atd....Studený auto chytne hned a výkonově je to úplně někde jinde...


Brisk je ta největší tragédie kterou si mohl vymyslet.Nechápu jak tě to mohlo napadnout.Svíčky jedině NGK nebo Bosch.Nic jiného nefunguje.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Dobrá a ekonomická volba jsou čtyřelektrodové Bosch FR78X, bez problémů jedou i na LPG. Dražší a životnější (až 60 tkm) je jejich platinová varianta Bosch FGR7DQP.
Do německého auta patří německé svíčky :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Madthomas
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: stř 16.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#12 Příspěvek od Madthomas »

Mam e36 328i a na strankach NGK me to pise ze do e36 se davaji
NGK BKR6E a do e46 lepsi NGK BKR6EQUP. Nepujdou ty novejsi i na e36?

odkaz
http://www.svickyngk.cz/?strana=quick&x ... _obsah=232
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Podle označení hádám, že ty novější jsou platinová nebo jaká varianta těch starších. Pak bys je tam mohl dát, ale krom zvýšené životnosti to jiné výhody asi nepřinese.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#14 Příspěvek od libovka »

Mám za to že podle ETK tam jdou obě varianty.Ale spolehlivě to funkuje i na ty starší tak naco vyhazovat peníze.
Madthomas
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: stř 16.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#15 Příspěvek od Madthomas »

ok, dam ty starsi - dik :wink:
ruzi320i
Registrovaný
Příspěvky: 211
Registrován: pon 05.10.2009 00:00
Bydliště: Jihlava

#16 Příspěvek od ruzi320i »

Díky hoši za rady.Jen podotknu, že brisk jsem tam dal z toho důvodu,že u všech aut co jsem měl, tak jsem je tam dával furt a spokojenost, jinak by mě nenapadlo dát je do bawce.Otázka ovšem je, zda to s novýma svíčkama bude fungovat, jestli závada nebude jinde...
hansr
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 07.10.2009 00:00

#17 Příspěvek od hansr »

Ahojte mám 320 110kw a v plynu chtěl bych se optat naty Bosch FR78X jestli jeto znatelnej rozdíl při použití poněvadž tam ted mám brisk jednobodové dělané pro plyn, a to auto mě přide docela tupe odspoda třeba na pětku akcelerace z 90 vejš nic moc, díky za radu
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#18 Příspěvek od radekc »

Zdá se mi, že auto nejede tak uplně jak by mělo, ne, že by jelo špatně, ale nějakej ten koník tam má určitě zlomený nohy :-D

Říkal jsem si, že pro jistotu zkontroluju svíčky, ikdyž se žádnej problém neprojevuje, nejsu odborník, ale vypadají už po smrti.
Myslíte, že po výměně můžu čekat nějaký zlepšení výkonu?

Obrázek
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#19 Příspěvek od Cuky »

Pokud jsou špatné tak to na výkonu a chodu motoru poznáš určitě ale podle toho jak vypadají poznáš akorád jestkly ti dobře pálí a ty tvoje nevypadal nejlíp
CybreX
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: stř 01.10.2008 00:00
Bydliště: Uherskohradišťsko
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od CybreX »

hansr: svicky specialne pro plyn NEBRAT! dej tam svicky jake jsou predepsane a bude to OK, tak jak to ma byt. Otec se venuje montazi LPG minimalne 15 let a svicky radoby primo pro LPG stoji za h*vno, proste podle katalogu tam supnout klasiky treba NGK co tam maji byt a je po starostech. Nektere auta s LPG svickama i strili, po vymene ze klasiku OK.
Odpovědět