Pyron píše:Nikdy jsem si to neměnil sám, tak nevím jestli je rozdíl i mezi typy motorizace. Jsou stejné ceny i na iS sedan?
S8m to taky měnit nebudu nemám na to místo a nářádí. Na sedan budou vypadat úplně stejně. Když jsem koukal do katalogu ani motorizace to neovlivní. Až na M3.
voitano píše:Mám dotaz, máš ramena MEYLE nebo jiné? Já jen, jestli ty jejich čepy jdou do jiných běžných ramen nebo jen do těch jejich Heavy Duty...
Určitě půjdou i do jiných ramen. Je to jen zesílená verze, rozměr bude stejný.
Já měl za to, že u originálních ramen čepy měnit nejdou - jen nevím jestli proto, že se neprodávájí samostatně, nebo vůbec nejdou vylisovat. Potom doufám, že ty meyle jsou zesílené jen uvnitř a ne zvenku na jiný průměr...
Ano, tyhle čepy jdou do seriových ramen, je jedno, jaka motorizace u e36, krom teda M3. Konkrétně tenhle čep jsem tam dával před měsícem do auta.. Takže uznávám vyjímku, krom LMI by mohl i tenhle meyle vydržet.
Speedy píše:Ano, tyhle čepy jdou do seriových ramen, je jedno, jaka motorizace u e36, krom teda M3. Konkrétně tenhle čep jsem tam dával před měsícem do auta.. Takže uznávám vyjímku, krom LMI by mohl i tenhle meyle vydržet.
To se uvidí jak dlouho vydrží U M3 to nejspíš bude s vystužením ještě o něčem jiném.
všiml jsem si že na webu meyle.com v sekci HD zdaleka nejsou všechny zesílené díly na všechny vozy, doporučuju stáhnout celý katalog pro BMW v pdf a vyhledat si "HD" - je těch dílů celkem dost
Dotaz k Meyle HD:
Potřebuju na e36 318is vyměnit jenom přední krátké čepy ramen, zbytek je ok. Když dám Meyle Heavy Duty, které jsou celokovové, nebude to znamenat větší zátěž pro ostatní díly?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Nj ale proč se pak nedělá stejně origo? Ono to vypadá snad i levnější na výrobu..
(jinak teď koukám do poznámek a LMI mi vydržely 40000km po Praze a D1)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
BMW jde "na ruku" metrosexuálním novinářům, kterým vadilo přesné řízení vozu, při kterém cítíš každý kamínek a proto zkonstruovali dvojitý čep s integrovaným silentblokem. Řízení je tím pádem komfortnější ale také "gumovější" Díky Meyle HD si můžeme u E36 vylepšit jízdní vlastnosti. Tyto čepy jsou pravý tuningový díl.
Díky Francisi, to jsem potřeboval slyšet. Já jsem šťastnější když ty kamínky necítím.
A ostatním dílům ty tvrdší čepy teda nevadí?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Změnu v citlivosti řízení jsem také zaznamenal, stejně jako záměnu standardního podélného silentbloku za verzi od Meyle, která v mém případě byla plná, ač ne excentrická a pro M3.
Aha, citlivost řízení. Tak to si pro jistotu ještě nechám vysvětlit. Přesné řízení mi samozřejmě nevadí, jde o to že už takhle to BMW na M technik podvozku skáče po hrbolech jako koza, tak jsem se bál aby se to ještě nezhoršilo. Tekže se zeptám asi takhle - bude ten rozdíl cítit spolujezdec?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Při jedné práci jsem měnil kompletně silentbloky na přední i zadní nápravě, horní uložení tlumičů, na předku ramena, tyčky řízení s vnějším čepem a tyčky stabilizátoru, a tlumiče a pružiny za tyto: