Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Silentblok motoru E36 318iS
nevim jsestli to pujde bez sundani prevodovky, ale teoreticky bych sel na to takto:
predek zvednout na cihly (karoserii)
demontovat co zavazi (klimakompresor, altik..)
vysroubovat matice z vrchu i spodu ulozeni
svesit napravu (povolit ze spodu srouby temer az na konec, pripadne dat delsi srouby)
povolit ulozeni prevodovky
pres prolisy tlumicu polozit delsi silnou lať a privazat k ni motor
zvednutim latě a podlozenim prkynkama prizvednout motor aby slo ulozeni vyndat (bacha na draty, hadice, lak atd)


Neopraval tu nahodou nekdo trubku na zvedani vytrzenou z prahu
predek zvednout na cihly (karoserii)
demontovat co zavazi (klimakompresor, altik..)
vysroubovat matice z vrchu i spodu ulozeni
svesit napravu (povolit ze spodu srouby temer az na konec, pripadne dat delsi srouby)
povolit ulozeni prevodovky
pres prolisy tlumicu polozit delsi silnou lať a privazat k ni motor
zvednutim latě a podlozenim prkynkama prizvednout motor aby slo ulozeni vyndat (bacha na draty, hadice, lak atd)



Neopraval tu nahodou nekdo trubku na zvedani vytrzenou z prahu
prosim te to je co za rada? na vymenu silace motoru? to ho chce zabit? ja mel vymenenej silac za 10 minut, hydraulicky hever pod motor, najprv uvolnit matku zhora, potom zdola pridihnut motor, vytahnut silac, dat novy spustit zatahnout, jestli sem te urazil promin ale kcemu demontovat cele drzaky motoru, postup je takovy:
1. odmontovat krabicu airbox celou, aby si vesel s golou predlzovakem zhora a uvolnil vrchni matku silentbloku
2. pod autem uvolnit matku silacu zespodu
3. pridvihnut motor na strane na ktorej menis silac-hever opret o drziak motoru, nikoliv o vanu-muze prasknout
4. vytahnes silac das novy a jedes. tohle je postu na strane ridice, na strane spolujezdce je to snadnejsi snad o polovicu
1. odmontovat krabicu airbox celou, aby si vesel s golou predlzovakem zhora a uvolnil vrchni matku silentbloku
2. pod autem uvolnit matku silacu zespodu
3. pridvihnut motor na strane na ktorej menis silac-hever opret o drziak motoru, nikoliv o vanu-muze prasknout
4. vytahnes silac das novy a jedes. tohle je postu na strane ridice, na strane spolujezdce je to snadnejsi snad o polovicu
neurazil jsem se
o demontazi drzaku jsem nic nepsal, proc by se zabil netusim
10minut? to ses teda borec(ja za deset minut v domacich podminkach leda tak zdvihnu bezpecne auto), co mas za motor?
o kolik je treba motor prizvednout?
v podstate si napsal to co ja, az na to zvedani motoru heverem
a kdyz si nepovolis tu prevodovku tak ti za ni bude motor pri zvedani pacit a muzes neco zkurvit
o demontazi drzaku jsem nic nepsal, proc by se zabil netusim
10minut? to ses teda borec(ja za deset minut v domacich podminkach leda tak zdvihnu bezpecne auto), co mas za motor?
o kolik je treba motor prizvednout?
v podstate si napsal to co ja, az na to zvedani motoru heverem
a kdyz si nepovolis tu prevodovku tak ti za ni bude motor pri zvedani pacit a muzes neco zkurvit
pri zvednuti motoru o 1 cm coz staci na vyndani silace urve neco tak ti daruji me auto, 316i a 318is vlastnim, delal jsem to na obou vozech, zvednu si stranu auta kde to jdu menit, pod prah vozu na misto tomu urcenem jak su gumy pro dilensky zvedak si podlozim prkninko, cihli, kvader, co je po ruce, a mam jistotu ze kdyz vlezu pod motor nespadne to na mne, uvolnim ty silace zvchu a ze spodu, a šnek na silaci ma 1 cm, taze proti staci zvednot motor, opticky se nepohne prevodovka v silacich vubec, NENI TAM CO URVAT 

myslis ze sem mnel pravitko pod autem a meril sroubek? je to muj odhad, hele dojdi na slovensko a ti ukazu demonstrace vymeny
vypijes 2 velky piva a 3 uz nestihnes
, jeste muzu doporucit, hledejte jinu alternativu nez hydrolager,protze opticky zustane silac vcelku ale to olejovy sajrajticko vytece a je to jakoby to bylo urvany,klepe to pri zabirani spojky bez plynu a klepe- urve se to znova pri vacsim zatahu, technicky mi to pripada jako nesmysl tohle reseni silace ale v poho nemci vedi co kam a kde dat, koncern VW ma chytrjsi a lepsi ulozeni kavlitetivne nez bawo


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2830
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi neřešteto už
bubynqo měl pravdu. V pátek jsem nad tím bádal, jak povolit matku protože jsem neměl dva dlouhý nástave na golu, ale v sobotu jsem si jeden půjčil a výměna byla hotová za půl hoďky (strana spolujezdce) a při té příležitosti jsem zjistil, že je špatný i ten druhý a tam to bude trošku horší s povolováním té horní matice.

Potrebuji vymenit prave ten pravy nosny trmen, dle mne bude ta oprava temer totozna jako pri tom silentbloku. Dil cislo 2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Dotaz je .. jak moc muzu zespodu prizvednout motor a na kolika sroubech drzi klimatizace - zepredu jsou nejaky dva a ze strany 4??
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Dotaz je .. jak moc muzu zespodu prizvednout motor a na kolika sroubech drzi klimatizace - zepredu jsou nejaky dva a ze strany 4??
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50