Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Silentblok motoru E36 318iS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Pepa83

#1 Příspěvek od Pepa83 »

Zdravím,
poradíte mi někdo kde sehnat silentblok motrou na 318iS za dobrej peníz. Elit nemá, ACI taky ne, APM taky ne.
Na vrakáči asi kupovat takovou věc nemá cenu, že?
Díky moc
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

V ELITu číslo dílu 20 13 0004, dodavatel SWAG. Cena dílu 1576,- včetně DPH. Skladem v Praze, na pobočkách do 2.dne.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od patras Čestný člen »

ja za nej daval 600,- .. ale nevim vyrobce :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

A byl určitě hydraulickej? Jinak pro členy OS sleva po předložení kartičky :-)
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od patras Čestný člen »

to asi ne ... :lol:
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

patras píše:to asi ne ... :lol:


No nevim, jak to přesně myslíš, ale hydraulickej tam určitě má bejt ;-)
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od patras Čestný člen »

Speedy píše:
patras píše:to asi ne ... :lol:


No nevim, jak to přesně myslíš, ale hydraulickej tam určitě má bejt ;-)


tenkrat mi servisak rekl, ze je utrzenej silentblok motoru ...tak tam dal novej a s praci jsem platil 900 !!
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Pepa83

#8 Příspěvek od Pepa83 »

Speedy píše:A byl určitě hydraulickej? Jinak pro členy OS sleva po předložení kartičky :-)


Díky moc už se objednává...
Na net katalogu sem to nenašel....tak sem myslel že to nemaj... :oops:
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od _peper »

Může někdo poradit s výměnou silnetbloku v domácích podmínkách?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od Kami1 »

nevim jsestli to pujde bez sundani prevodovky, ale teoreticky bych sel na to takto:
predek zvednout na cihly (karoserii)
demontovat co zavazi (klimakompresor, altik..)
vysroubovat matice z vrchu i spodu ulozeni
svesit napravu (povolit ze spodu srouby temer az na konec, pripadne dat delsi srouby)
povolit ulozeni prevodovky
pres prolisy tlumicu polozit delsi silnou lať a privazat k ni motor
zvednutim latě a podlozenim prkynkama prizvednout motor aby slo ulozeni vyndat (bacha na draty, hadice, lak atd)
ObrázekObrázekObrázek

Neopraval tu nahodou nekdo trubku na zvedani vytrzenou z prahu
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#11 Příspěvek od bubynqo »

prosim te to je co za rada? na vymenu silace motoru? to ho chce zabit? ja mel vymenenej silac za 10 minut, hydraulicky hever pod motor, najprv uvolnit matku zhora, potom zdola pridihnut motor, vytahnut silac, dat novy spustit zatahnout, jestli sem te urazil promin ale kcemu demontovat cele drzaky motoru, postup je takovy:
1. odmontovat krabicu airbox celou, aby si vesel s golou predlzovakem zhora a uvolnil vrchni matku silentbloku
2. pod autem uvolnit matku silacu zespodu
3. pridvihnut motor na strane na ktorej menis silac-hever opret o drziak motoru, nikoliv o vanu-muze prasknout
4. vytahnes silac das novy a jedes. tohle je postu na strane ridice, na strane spolujezdce je to snadnejsi snad o polovicu
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#12 Příspěvek od Kami1 »

neurazil jsem se
o demontazi drzaku jsem nic nepsal, proc by se zabil netusim
10minut? to ses teda borec(ja za deset minut v domacich podminkach leda tak zdvihnu bezpecne auto), co mas za motor?
o kolik je treba motor prizvednout?
v podstate si napsal to co ja, az na to zvedani motoru heverem
a kdyz si nepovolis tu prevodovku tak ti za ni bude motor pri zvedani pacit a muzes neco zkurvit
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#13 Příspěvek od bubynqo »

pri zvednuti motoru o 1 cm coz staci na vyndani silace urve neco tak ti daruji me auto, 316i a 318is vlastnim, delal jsem to na obou vozech, zvednu si stranu auta kde to jdu menit, pod prah vozu na misto tomu urcenem jak su gumy pro dilensky zvedak si podlozim prkninko, cihli, kvader, co je po ruce, a mam jistotu ze kdyz vlezu pod motor nespadne to na mne, uvolnim ty silace zvchu a ze spodu, a šnek na silaci ma 1 cm, taze proti staci zvednot motor, opticky se nepohne prevodovka v silacich vubec, NENI TAM CO URVAT :twisted:
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#14 Příspěvek od Kami1 »

no me to jak 1cm nepripadne(tusim, ze je to 10mm matka), ale pokud to mas prakticky vyzkouseny, tak se hadat nebudu
Obrázek
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#15 Příspěvek od bubynqo »

myslis ze sem mnel pravitko pod autem a meril sroubek? je to muj odhad, hele dojdi na slovensko a ti ukazu demonstrace vymeny :D vypijes 2 velky piva a 3 uz nestihnes :lol: , jeste muzu doporucit, hledejte jinu alternativu nez hydrolager,protze opticky zustane silac vcelku ale to olejovy sajrajticko vytece a je to jakoby to bylo urvany,klepe to pri zabirani spojky bez plynu a klepe- urve se to znova pri vacsim zatahu, technicky mi to pripada jako nesmysl tohle reseni silace ale v poho nemci vedi co kam a kde dat, koncern VW ma chytrjsi a lepsi ulozeni kavlitetivne nez bawo
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#16 Příspěvek od Kami1 »

ja ti verim, demonstraci nabizej peperovi
ale bacha, u nas se pije pivo trochu jinym tempem nez na slovensku Obrázek
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#17 Příspěvek od bubynqo »

jsem rocnik 82, toz narodil sem se v CeskoSlovensku a taky v Ceskoslovensku umru, piju pivo jako cesi , u mne neni zozdil cech a slovak, nas rozdelili politici, ne osud
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od _peper »

Chlapi neřešteto už :) bubynqo měl pravdu. V pátek jsem nad tím bádal, jak povolit matku protože jsem neměl dva dlouhý nástave na golu, ale v sobotu jsem si jeden půjčil a výměna byla hotová za půl hoďky (strana spolujezdce) a při té příležitosti jsem zjistil, že je špatný i ten druhý a tam to bude trošku horší s povolováním té horní matice.
sedon
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: sob 02.04.2005 00:00

#19 Příspěvek od sedon »

Potrebuji vymenit prave ten pravy nosny trmen, dle mne bude ta oprava temer totozna jako pri tom silentbloku. Dil cislo 2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

Dotaz je .. jak moc muzu zespodu prizvednout motor a na kolika sroubech drzi klimatizace - zepredu jsou nejaky dva a ze strany 4??

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50
sedon
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: sob 02.04.2005 00:00

#20 Příspěvek od sedon »

takze silentblok (hydrolozisko) venku, utrzenej uchyt motoru koupenej novej :) a motor mi drzi akorat na rozporce :)) jeste ze ji mam...

Jinak na te prave strane je tam hezky pristup .. na ty druhy si to moc nedovedu predstavit.
Odpovědět