Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Olej 5W-40

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Koby »

kyo: tak bud rád, to má kliku... nebo možná žerou jenom ty třílitry.. ale neberu to jako mínus...
raging
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: ned 28.06.2009 00:00
Bydliště: Olomouc a Bouzov

#42 Příspěvek od raging »

mam ji dva mesice a ted jsem po vymene oleje ujel teprve cca 1500 km,neubylo nic :) tak uvidime v jake je M 54 ka kondici :roll:
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od FiliposII »

Koby píše:zkus jet 200km po dálnici opravdu na krev pořád nad 5000 otáček...


To snad bude motor zrat vice oleje?

Muj zere i nezere,(spise nez zezere vice oleje vytece).
Jel jsem s autem delsi trasu cca 5500km a ubytek oleje tak max 0.2-0.3l.
A pri teto ceste jsem jel s autem cca 1300km v kuse prumernou rychlosti 160km (otacky tak 4500 - 5500 ). zbytek jsem jel 130 dalnice a 80 mimo dalnice.

Ale pokud jezdim kratsi trasy do prace (cca 15km tam a 15km zpet), tak mozu dolevat 1l oleje na cca 2000 - 3000km. A to jezdim s autem jen v nizkych otackach, zadne vytaceni. Po celou dobu jizdy je motor v podstate studeny.

je to smotorem M50B25 bezVANOS.

Takze opravdu mestsky provoz dava motoru nejvice zabrat.
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#44 Příspěvek od Miguel »

Musím souhlasit s Kobym, protože tak to prostě u M54 motorů je a né jenom tohoto typu.
A co na to BMW? Viz: http://www.perfectmarketaudio.com/BMW%20Oil.pdf

Takže vlastně je to v pořádku pokud motor nežere více než 0,7l/1000km a u M motorů 1,5l/1000km.
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od Koby »

miguel: je to vlastnost... prostě hliníkovej motor...
Nien
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: sob 22.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od Nien »

M52 od výměny do výměny ani ťuk. Na horní risku naleju, při horní risce vyleju. Najeto 200 tis. 8)
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#47 Příspěvek od Koto »

Tak to teda musíš měnit hódně často :twisted:
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Ale houby... Já jsem na tom s M52 úplně stejně. Spotřeba nulová, výměny po 12t km (předepsáno 15t km, ale měním dřív).
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od xSAFA »

M52 rovněž nemusím vůbec dolévat :)
arkadiel
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: čtv 01.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#50 Příspěvek od arkadiel »

Koby píše:
kyo píše:to nevim ale mam 320i s M54, najeto od vymeny asi 5000km cukani po meste, tedy to nejhorsi a oleje to nesezralo ani decku.

Trochu jen ubyla chladici kapalina, ale je povlak okolo uzaveru, takze doufam ze byl jen spatne utahlej..


jestli to nebude tim.... zkus jet 200km po dálnici opravdu na krev pořád nad 5000 otáček...


To mi připomíná Ford Probe '91. Ve městě byl úbytek minimální a pak na dálnici kolem 160 km/h 1l/200km. Tak to už byl takový americký dvoutakt.

Jinak do M52 Double VANOS jsem doplňovat nemusel vůbec a nešetřil jsem ho.
Odpovědět