Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Olej 5W-40
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
Koby píše:zkus jet 200km po dálnici opravdu na krev pořád nad 5000 otáček...
To snad bude motor zrat vice oleje?
Muj zere i nezere,(spise nez zezere vice oleje vytece).
Jel jsem s autem delsi trasu cca 5500km a ubytek oleje tak max 0.2-0.3l.
A pri teto ceste jsem jel s autem cca 1300km v kuse prumernou rychlosti 160km (otacky tak 4500 - 5500 ). zbytek jsem jel 130 dalnice a 80 mimo dalnice.
Ale pokud jezdim kratsi trasy do prace (cca 15km tam a 15km zpet), tak mozu dolevat 1l oleje na cca 2000 - 3000km. A to jezdim s autem jen v nizkych otackach, zadne vytaceni. Po celou dobu jizdy je motor v podstate studeny.
je to smotorem M50B25 bezVANOS.
Takze opravdu mestsky provoz dava motoru nejvice zabrat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Musím souhlasit s Kobym, protože tak to prostě u M54 motorů je a né jenom tohoto typu.
A co na to BMW? Viz: http://www.perfectmarketaudio.com/BMW%20Oil.pdf
Takže vlastně je to v pořádku pokud motor nežere více než 0,7l/1000km a u M motorů 1,5l/1000km.
A co na to BMW? Viz: http://www.perfectmarketaudio.com/BMW%20Oil.pdf
Takže vlastně je to v pořádku pokud motor nežere více než 0,7l/1000km a u M motorů 1,5l/1000km.
Koby píše:kyo píše:to nevim ale mam 320i s M54, najeto od vymeny asi 5000km cukani po meste, tedy to nejhorsi a oleje to nesezralo ani decku.
Trochu jen ubyla chladici kapalina, ale je povlak okolo uzaveru, takze doufam ze byl jen spatne utahlej..
jestli to nebude tim.... zkus jet 200km po dálnici opravdu na krev pořád nad 5000 otáček...
To mi připomíná Ford Probe '91. Ve městě byl úbytek minimální a pak na dálnici kolem 160 km/h 1l/200km. Tak to už byl takový americký dvoutakt.
Jinak do M52 Double VANOS jsem doplňovat nemusel vůbec a nešetřil jsem ho.