Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Golf tee trick 328i, zkoušel někdo ?
-
Trhyy
- Registrovaný
- Příspěvky: 892
- Registrován: ned 18.09.2005 00:00
- Bydliště: Barrandov Hills
- Klubové ID: 1656
Zkoušel to někdo ? Ted sem na to náhodou narazil na youtube a spočívá to v tom že ta klapka co je ve vejfuku a otvírá se při určitých ot se "sekne" a je otevřená furt, ale nijak se nedokážu udělat obrázek o tom jakej to má zvuk z tý hrozný kvality na youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=rGYuqYf4 ... re=related
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 110&page=2
http://www.youtube.com/watch?v=rGYuqYf4 ... re=related
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 110&page=2
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Je to řízeno podtlakem který vyvozuje motor... Hadička je napojena do sání a pak přes jakýsi reservoár (plastová válcová nádoba pod sáním) vede hadička k výfuku kde je ještě nějaký elektrický ventil. Jednoduše bych hadičku u výfuku odpojil a zasleplil ji pro otestování již zmíněnou LED diodou (například...) ať si touto cestou sání nepřisává vzduch. A můžeš otestovat 
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
ta klapka je tam jen kvuli snizeni hluku v nizsich otackach, kdy vejfal nepotrebuje obe koncovky aby stacil odvadet splodiny ... takze odmontovani resp odpojeni klapky nema vliv na spotrebu vykon ani opotrebeni ... proto se na auta daji dat klidne ladene vyfuky od supersprint atd ktere klapky nemaji
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Tak co jsem četl a slyšel, tak je pravda, že asi hlavní důvod proč je u 2,8čky klapka je omezení hluku v nízkých otáčkách. Je to dáno tím, že koncový díl výfuku má jednu větev přes tlumič a druhou průchozí (na té je klapka). Klapka je uzavřená dokod motor nedosáhne 2500 ot/min. Druhá věc je ale ta, že motor v nízkých otáčkách pro co nejlepší krouťák (Nm) potřebuje delší sání a nějaký ten odpor ve výfuku, a ve vysokých otáčkách co nejkretší sání a co nejprůchodnější výfuk. Řekl bych, že klapka co se tíče výfuku tuhle funkci plní dobře.
Například 2.8čka u e46 už tuto klapku nemá ikdyž je to stejný motor, ale s rozdílem, že je to dablvanos. Takže ten už si řídí obě vačky jak sání tak i výfuk proto ta klapka už tam není mutná. Do jaké míry je citelné odstranění klapky můžem diskutovat, dokut to někdo nedá na brzdu a ukáže čísla. Zvuk pokud byla klapka funkční se ale změní určitě.
Tak pánové abych jenom nekecal, tak jsem to dneska zkusil.
Při odpojené klapce (tudíž je neustále otevřená) si výfuk v nízkých otáčkách brumlá teda u mě výrazně. V autě mi to připadá až dunivý zvuk. Není to něco co by obtěžovalo nebo budilo sousedy. Ale na dovolenou bych stím nejel.
Co mě ale překvapilo, byl zátah. Pocitově můžu říct že se nezměnil. Fakt jsem čekal nějaký propad, ale nic takového se nekonalo a to jsem dneska ujel nějakých 100km po okrskách, kopce i rovinky. Nicméně na brzdě by to bylo zajimavé porovnat.
Při odpojené klapce (tudíž je neustále otevřená) si výfuk v nízkých otáčkách brumlá teda u mě výrazně. V autě mi to připadá až dunivý zvuk. Není to něco co by obtěžovalo nebo budilo sousedy. Ale na dovolenou bych stím nejel.
Co mě ale překvapilo, byl zátah. Pocitově můžu říct že se nezměnil. Fakt jsem čekal nějaký propad, ale nic takového se nekonalo a to jsem dneska ujel nějakých 100km po okrskách, kopce i rovinky. Nicméně na brzdě by to bylo zajimavé porovnat.
-
mmaty
- Registrovaný
- Příspěvky: 243
- Registrován: sob 28.03.2009 01:00
- Bydliště: Třebíč
- Klubové ID: 1868
- Kontaktovat uživatele:
ahoj přidám taky svůj pocit... odpojil jsem si to asi tak před měsícem nebo dvěma a myslím si že k lepšímu pořád sem uvažoval o nějakém laďáčku ale bál jsem se že to bude moc hlučný ted po odpojení je to příjemné brumlání a i když jedu někam dál tak jsem spokojen a troufnu si říct že jde i o něco málo lépe do otáček...
