atimen píše:nechápu jak mohla dat 235 ...ja jel n dalnici na 5 do omezovače a mel sem taktak 210 a to uz se ozval omezovac....co mam jinyho že mě to 235 nejede ?(komprese v motoru mám víc než v pořádku )
jaky omezovac mas na mysli? kricici spolujezdec? uz jen podle vyrobce ma jet 213km/h bylo to na 225/45 R17 pneu, stacilo na to tak 2km D1... treba tam mas spatnej diferak s vyssim prevod pomerem...
ne mam namysli normalni omezovac....nevim v jinym isu sem nejel tak nemuzu porovnat ...ale napriklad muzu bez problemu jet na 5 cca 50km/h po rovince ve meste a mam cca 1500 otacek a zereto 5L/100km da se neak zjistit co tam je za difec ? protoze pochybuju ze by to slo precist z toho stitku
CZAirwolf píše:245/45/17 = vykon dolu - valivy odpor
Prevodovka sice zprevodovana je, ale rozhodujici je nakonec pomer na diferu...ne nadarmo se prodavaji difery s ruznymi pomery, ale uz jsi videl prodavat prevodovku s ruznym zprevodovanim ?
jasny mno.... prevodovku ne ....ale mel sem predtim 16" a jelo to stejne jen u tech 17" se me zda ze se me zvýsila maximalka o trosku . mno ale asi teda kdyz ume maximalka stoji za prd tak zase mam lepsi akceleraci ne ?
lepsi akceleraci bys mel kdyby jsi mel naopak mensi prumer kola mel bys tam mit 245/40/17.
velky obvod nez rozhybes tak to trva = i vetsi spotreba atd
ja vim ....stema 17" je akcelerace teoreticky horsi ale maximalka teoreticky lepsi
atimen píše:v jinym isu sem nejel tak nemuzu porovnat ...ale napriklad muzu bez problemu jet na 5 cca 50km/h po rovince ve meste a mam cca 1500 otacek a zereto 5L/100km da se neak zjistit co tam je za difec ? protoze pochybuju ze by to slo precist z toho stitku
no a kdybys jel na 4ku do 3500 otacek, tak budes mit spotrebu jeste nizsi, ja mam spotrebu nejnizsi na 4ce pri 3800 otackach, asi je to tim ze je 4ka primej prevod no
atimen píše:
jasny mno.... prevodovku ne ....ale mel sem predtim 16" a jelo to stejne jen u tech 17" se me zda ze se me zvýsila maximalka o trosku . mno ale asi teda kdyz ume maximalka stoji za prd tak zase mam lepsi akceleraci ne ?
lepsi akceleraci bys mel kdyby jsi mel naopak mensi prumer kola mel bys tam mit 245/40/17.
velky obvod nez rozhybes tak to trva = i vetsi spotreba atd
ja vim ....stema 17" je akcelerace teoreticky horsi ale maximalka teoreticky lepsi
A neni ono to náhodou jedno, protože na 17" kolech je zase nižší profil gumy tak se to vyrovná.
Koto píše:A neni ono to náhodou jedno, protože na 17" kolech je zase nižší profil gumy tak se to vyrovná.
Mohl by prosím někdo na tohle odpovědět? Také mi není uplně jasné proč by mělo mít auto na větších kolech horší akceleraci a spotřebu když obvod s pneumatikou zůstává stejný..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Koto píše:A neni ono to náhodou jedno, protože na 17" kolech je zase nižší profil gumy tak se to vyrovná.
Mohl by prosím někdo na tohle odpovědět? Také mi není uplně jasné proč by mělo mít auto na větších kolech horší akceleraci a spotřebu když obvod s pneumatikou zůstává stejný..
Není to jedno, protože správný rozměr na zadku je 245/40/17, tudíž má větší průměr kola a horší akceleraci...
a kdyby tam bylo 245/40/17 tak by tam nebyl rozdíl v akceleraci proti menším kolům s předepsaným rozměrem a tudíž stejný obvodem?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:a kdyby tam bylo 245/40/17 tak by tam nebyl rozdíl v akceleraci proti menším kolům s předepsaným rozměrem a tudíž stejný obvodem?
Ale 245/40/17 je předepsaný rozměr pro E36... Docela si to zamotal. Kdyby byl obvod kola menší, než předepsaný, tak by akcelerace byla lepší. Ale je blbost tam cpát 13" s 50 profilem... to by leželo na zemi a kvůli brzdám by se nevešli...
nezamotal jsem to, ale nepochopili jsme se. Zeptám se ještě jednou a trochu jinak.
Když mám jedny kola 15ky a jedny 18ky a mám na nich takové pneumatiky že mají ve výsledku stejný obvod a jsou stejně široké, bude mít auto na 18kách horší akceleraci?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:nezamotal jsem to, ale nepochopili jsme se. Zeptám se ještě jednou a trochu jinak.
Když mám jedny kola 15ky a jedny 18ky a mám na nich takové pneumatiky že mají ve výsledku stejný obvod a jsou stejně široké, bude mít auto na 18kách horší akceleraci?
Kdyby sis přečetl, co jsem napsal, tak by ses už neptal... Je to snad dostatečně logický ne? A chápu, jak to myslíš...
No já se chtěl jen ujistit, nikde jsem tady nenašel že by někdo na plnou hubu řekl že když má kolo s pneumatikou stejný obvod (a šířku) tak je jedno (z hlediska akcelerace a spotřeby) jaký má průměr ráfku.
díky.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Zdarec... nevíte někdo čím by to mohlo být, že mě to nejede? Mám 1.8is r.v.93 sedan a jede to jak obyč. 1.8 a ne iso ... tlaky mám kolem 14. Teď jsem čistil celý sání, protože bylo už dost špinavý, prostříkal jsem váhu vzduchu, volnoběžný ventil a auto jede pořád stejně jako kdyby mělo o 40koní míň. Dělaly se rozvody ... že by se na tom něco udělalo špatně ..netuším, vše se nasadilo stejně jako předtím (od té doby najeto cca 6tis km). Už mám asi dost špatný čerpadlo .. protože když je teplo tak točím dlouho a nebo startuju až napodruhý a taky mě lehce houpou otáčky ... tak že by váha? A nebo, že by byl ucpaný kat. (menší výkon) fakt nevím. Co myslíte?
A když jsme u toho výkonu tak by mne zajímalo... Je normální že na 195,50R15 kolech jedu na 2.valt 110 a až pak jde do omezovače a na 4.kvalt jedu 200 ? To mám asi delší difer ne?
jarda píše:No já se chtěl jen ujistit, nikde jsem tady nenašel že by někdo na plnou hubu řekl že když má kolo s pneumatikou stejný obvod (a šířku) tak je jedno (z hlediska akcelerace a spotřeby) jaký má průměr ráfku.
díky.
jo, dulezitej je obvod - rozdilnej obvod na akceleraci/max vliv ma... je rozdil kdyz na jednu otacku kola ujede auto 2metry nebo 2,1metru....
akorat teda ten rozmer rafku trochu vliv mit bude.... protoze sestava 15+pneu a 17+pneu miva jinou hmotnost - moment setrvacnosti... tzn i kdyz kola maji stejny obvod tak akcelerace je lepsi s temi lehcimi.. ale to je logicky... na maximalku by vaha kol nemela mit vetsi vliv...
Brody píše:A máš ty rozvody sesazený opravdu správně???
Já myslím, že snad ano ... s ničím se nehýbalo ... ale mrtvý mě to přišlo snad už před rozvodama aby to dalo třeba 200km/h to bych čekal ještě zítra ... řekl bych do těch 70km/h to docela jede, ale potom to je hrozný... i když při rozjezdu se to někdy taky pěkně zadusí. Jinak auto necuká, nic ... tak nevím jestli mám čistit třeba vstřiky..? Palivový filtr jsem měnil cca před 10tis. km
.. tak jsem teď odpojil váhu vzduchu a v nízkých otáčkách to tolik nejede a cuká to, ale ve vysokých ot. tak od 3,5tis. to dostane kopanec a jede to mnohem lépe než s připojenou váhou... tudíž je teda na vině váha?