Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výkon 1.8Iesa??
Zdary všem.Chci se zeptat jaké úpravy by byly nutné,abych dosáhnul původního výkonu u E36 18IS rok 92 motor M42 cca. nalítáno 230tis.??Ps:Zdá se mi,že kolem 6 tisících ztrácí výkon maximálka 200km/h a z pořádnýho kopce 210 max.Ve velkým tech. je psáno 213km/h a je mi jasný,že kazdé auto má jestě nějakou tu rezervu??Někde jsem tu četl,že se dá vyšplhat až na + - 230km/h!! Je jasný že už má něco najeto!!Zkrátka jde mi o to,aby byl výkon původní!Díky
problem iS je vetsinou postupna ztrata komprese, idealni je vymenit celej polomotor, pokud ti to zacne zrat litr oleje na 100
rozhodne tam nedavej zadne prisady do oleje, garantuju ti, ze zadres motor na klice... jinak bejvale iS na D1 z kopce 235 dle tacho, vic to neslo kvuli omezovaci otacek

“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
pojistka je do 1,8 do 2,0 do 2,5 a vejs, u cpp a vsechny tyto kubatury se pro me osobne lisi o 200 kc na rok, takze je to jedno
m44 1,9 je vlastne to samy jako m42 1,8 ale ma o 5 Nm vetsi kroutak a to uz je ku**a znat
krom toho do faceliftovanych e36 se uz 1,8 nedavala, skoncila v 96ym roce, takze kdyz bdues chtit iso splnou nalzi z roku 99 tak uz jedine m44 1,9
z cehoz vyplyva ze vetsina ISek v CR jsou 1,8 a vetsinou trochu sroty
m44 1,9 je vlastne to samy jako m42 1,8 ale ma o 5 Nm vetsi kroutak a to uz je ku**a znat

krom toho do faceliftovanych e36 se uz 1,8 nedavala, skoncila v 96ym roce, takze kdyz bdues chtit iso splnou nalzi z roku 99 tak uz jedine m44 1,9
z cehoz vyplyva ze vetsina ISek v CR jsou 1,8 a vetsinou trochu sroty
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: sob 08.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1386
- Kontaktovat uživatele:
nechápu jak mohla dat 235Hanz píše:problem iS je vetsinou postupna ztrata komprese, idealni je vymenit celej polomotor, pokud ti to zacne zrat litr oleje na 100rozhodne tam nedavej zadne prisady do oleje, garantuju ti, ze zadres motor na klice... jinak bejvale iS na D1 z kopce 235 dle tacho, vic to neslo kvuli omezovaci otacek


A) odchylka tacha kvuli kolumatimen píše:nechápu jak mohla dat 235Hanz píše:problem iS je vetsinou postupna ztrata komprese, idealni je vymenit celej polomotor, pokud ti to zacne zrat litr oleje na 100rozhodne tam nedavej zadne prisady do oleje, garantuju ti, ze zadres motor na klice... jinak bejvale iS na D1 z kopce 235 dle tacho, vic to neslo kvuli omezovaci otacek
...ja jel n dalnici na 5 do omezovače a mel sem taktak 210 a to uz se ozval omezovac....co mam jinyho že mě to 235 nejede ?(komprese v motoru mám víc než v pořádku
)
B) vliv delky diferu
C) no, ojetost motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: sob 08.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1386
- Kontaktovat uživatele:
A) mno mam 245/45/17 vzadu a 225/45/17 ve predu tak to by melo byt ok a i s gps ukazuje skoro stejneCZAirwolf píše:A) odchylka tacha kvuli kolumatimen píše:nechápu jak mohla dat 235Hanz píše:problem iS je vetsinou postupna ztrata komprese, idealni je vymenit celej polomotor, pokud ti to zacne zrat litr oleje na 100rozhodne tam nedavej zadne prisady do oleje, garantuju ti, ze zadres motor na klice... jinak bejvale iS na D1 z kopce 235 dle tacho, vic to neslo kvuli omezovaci otacek
...ja jel n dalnici na 5 do omezovače a mel sem taktak 210 a to uz se ozval omezovac....co mam jinyho že mě to 235 nejede ?(komprese v motoru mám víc než v pořádku
)
B) vliv delky diferu
C) no, ojetost motoru
B)oni se dávaly ruzny diferáky do Isa (krom samo/nesamosvor)? (omlouvam se pokud je to blbej dotaz)jinak jo diferakem by to byt mohlo
C)motor je ve velice dobre kondici (tlaky na valcich : 15,15.1,15,15) a nebýt omezovače a mít 6kvalt tak motor vytáhne určitě víc protože i na tu 5 do omezovače sem docela ochotně
takže to bude asi diferákem i když nechápu jakej na to má vliv...sem si spíš myslel že má na to vliv prevodovka a jak je zpřevodovana
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: sob 08.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1386
- Kontaktovat uživatele:
jasny mno....CZAirwolf píše:245/45/17 = vykon dolu - valivy odpor
Prevodovka sice zprevodovana je, ale rozhodujici je nakonec pomer na diferu...ne nadarmo se prodavaji difery s ruznymi pomery, ale uz jsi videl prodavat prevodovku s ruznym zprevodovanim ?

Zvysenim vrtu a zdvyhu novy motor dostal extra 99cm3 cize 1895cm3. Vela inych zmien bolo spravenych napr. znizenie trenia a vylepsenie NVH (hluk, vibracie atd)dsvatos píše:V čem??? Je to ten samej motor, převrtanej o 1 deci navíc. Výkon je stejnej. A platí se za něj vyší pojistka.ekofresh píše:M44 je lepsi ako M42KarelOstrava píše:Zdravím,jen se chci zeptat,je motor 318is dobrý? Chci ho dát do normalní 318ctky...
Inovacie sa nejak extremne nepremietli do vykonu ktory ostal pri 103kw ale maximum krutaku islo o 5Nm vyssie. ( zrejme aj priebeh krutiaceho momentu je pri M44 lepsi). Inovacie priniesli hlavne lepsiu odozvu na plyn a dostupnejsi vykon. BMW tvrdi ze sa v m44 zlepsila aj spotreba benzinu
Poistku ???

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
má o 5Nm větší krouťák, o 0,3l nižší spotřebu a kratší diferák....dsvatos píše:V čem??? Je to ten samej motor, převrtanej o 1 deci navíc. Výkon je stejnej. A platí se za něj vyší pojistka.ekofresh píše:M44 je lepsi ako M42KarelOstrava píše:Zdravím,jen se chci zeptat,je motor 318is dobrý? Chci ho dát do normalní 318ctky...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
- Kontaktovat uživatele:
lepsi akceleraci bys mel kdyby jsi mel naopak mensi prumer kolaatimen píše:jasny mno....CZAirwolf píše:245/45/17 = vykon dolu - valivy odpor
Prevodovka sice zprevodovana je, ale rozhodujici je nakonec pomer na diferu...ne nadarmo se prodavaji difery s ruznymi pomery, ale uz jsi videl prodavat prevodovku s ruznym zprevodovanim ?prevodovku ne ....ale mel sem predtim 16" a jelo to stejne jen u tech 17" se me zda ze se me zvýsila maximalka o trosku . mno ale asi teda kdyz ume maximalka stoji za prd tak zase mam lepsi akceleraci ne ?

velky obvod nez rozhybes tak to trva

jaky omezovac mas na mysli? kricici spolujezdec?atimen píše:nechápu jak mohla dat 235...ja jel n dalnici na 5 do omezovače a mel sem taktak 210 a to uz se ozval omezovac....co mam jinyho že mě to 235 nejede ?(komprese v motoru mám víc než v pořádku
)


“Ability is what you're capable of doing.”