Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 el. schéma centrálu
zkusim to proměřit zítra a nebo přes mínus,ale už jsem to jednou zkoušel myslim i přes mínus a taky nic
MOD Killca: v tomto prispevku fotky smazany, v nasledujicim prispevku je ta fotka jednou zobrazena
upozorneni: fotky vlozene pres vkladaci system fora vidi jen clenove BMWKLUB ČR o.s., pokud chces, aby byly tve fotky videt pro vsechny, musis je hodit na http://www.imageshack.us napriklad, nebo abys je videl ty, tak vstoupit do klubu
MOD Killca: v tomto prispevku fotky smazany, v nasledujicim prispevku je ta fotka jednou zobrazena
upozorneni: fotky vlozene pres vkladaci system fora vidi jen clenove BMWKLUB ČR o.s., pokud chces, aby byly tve fotky videt pro vsechny, musis je hodit na http://www.imageshack.us napriklad, nebo abys je videl ty, tak vstoupit do klubu
jeee, to vypada, jak kdyby nikdo necet, co pisu nejen tady
jinak fotky jsou videt, ale jen pro platici cleny bmwklubu
ty mas ZVM2, bily konektor, davano do e36 do roku 95
zamykaci je pin 20 (signal od kufru) a pak pin (15 a 16) nebo pin (17 a 18 ), problem je v tom, ze v ETM neni popsany kterej piny od 15 do 18 zamyka a odemyka, jsou to jen 2 piny pro ridice a dva piny pro spolujezdce, s tim ze jeden je odemykaci a jeden zamykaci
postup je nasledujici, zaklad je zprovoznit zamykani a odemykani samotne (bez DL)
-tedy vezmu zamykaci drat od externi jednotky, uriznu konec a NEOHOLENY drat s buzirkou zapichnu do tunelu pinu 20, pri zacvaknuti krytu, se kablik uhemuje na tolik, ze nevyleze a pin z bmw jednotky se do nej zarizne jako origo
-vezmu odemykaci drat a pichnu ho stejnym zpusobem do tunelu pinu 21 v bilem konektoru
-ted NESMIM ZAPOMENOUT zapojit vsechny konektory kam patri a vyzkouset zamykani externi jednotkou pres dalku
s tim, ze si dame samozrejme majzla na to, ze mame zapojeni cerveny a dva zlute draty externi jednotky do sebe a to zapoje do stalych 12V, aby vubec externi jednotka cvakala a posilala impulzy samozrejme
pote muzem konektory zase rozpojit a z pinu 20 si udelat vetev na pin 19 PRES DIODU P600K (nebo jakoukoli jinou, kterou uznate za vhodnou, ale musite se v tom vyznat)
znovu zapojit vsechny konektory a tim to hasne
BTW: na pinu 14 je cidlo alarmu nebo co jen mimochodem
BTW2: dat do stareho typu e36 novou jednotku ZKE4 je na prestavbu pulky auta
BTW3: pokud to takhle zapojene neslape, je chyba nekde jinde
jinak fotky jsou videt, ale jen pro platici cleny bmwklubu
ty mas ZVM2, bily konektor, davano do e36 do roku 95
zamykaci je pin 20 (signal od kufru) a pak pin (15 a 16) nebo pin (17 a 18 ), problem je v tom, ze v ETM neni popsany kterej piny od 15 do 18 zamyka a odemyka, jsou to jen 2 piny pro ridice a dva piny pro spolujezdce, s tim ze jeden je odemykaci a jeden zamykaci
postup je nasledujici, zaklad je zprovoznit zamykani a odemykani samotne (bez DL)
-tedy vezmu zamykaci drat od externi jednotky, uriznu konec a NEOHOLENY drat s buzirkou zapichnu do tunelu pinu 20, pri zacvaknuti krytu, se kablik uhemuje na tolik, ze nevyleze a pin z bmw jednotky se do nej zarizne jako origo
-vezmu odemykaci drat a pichnu ho stejnym zpusobem do tunelu pinu 21 v bilem konektoru
-ted NESMIM ZAPOMENOUT zapojit vsechny konektory kam patri a vyzkouset zamykani externi jednotkou pres dalku
s tim, ze si dame samozrejme majzla na to, ze mame zapojeni cerveny a dva zlute draty externi jednotky do sebe a to zapoje do stalych 12V, aby vubec externi jednotka cvakala a posilala impulzy samozrejme
pote muzem konektory zase rozpojit a z pinu 20 si udelat vetev na pin 19 PRES DIODU P600K (nebo jakoukoli jinou, kterou uznate za vhodnou, ale musite se v tom vyznat)
znovu zapojit vsechny konektory a tim to hasne
BTW: na pinu 14 je cidlo alarmu nebo co jen mimochodem
BTW2: dat do stareho typu e36 novou jednotku ZKE4 je na prestavbu pulky auta

BTW3: pokud to takhle zapojene neslape, je chyba nekde jinde
vlevo je matal
a vpravo Killca 


dík za návod,ale vysvětli mi proč to nereaguje přes ten plus drát přímo na ten pin jako všem ostatním??
jinak samo,že centrál původní je zprovozněnej a funguje tak jak má.
četl jsem všechno co tlačítko hledat našlo,ale problém je v tom,že číst jdou témata jen na první stránce,proto jsem začal psát do tohodle a nezakládal nový.
jinak samo,že centrál původní je zprovozněnej a funguje tak jak má.
četl jsem všechno co tlačítko hledat našlo,ale problém je v tom,že číst jdou témata jen na první stránce,proto jsem začal psát do tohodle a nezakládal nový.
bery píše:dík za návod,ale vysvětli mi proč to nereaguje přes ten plus drát přímo na ten pin jako všem ostatním??
a když zapojíš vsechny draty podle návodu a zapojíš konektor na své místo (což musí být, jinak ostatní dveře nemají jak dostat signal od bmw jednotky), cvaká jednotka? měla by v ní cvakat relátka při mačkání tlačítek na dálce
misi24 píše:ja by som mal otazku...kde najdem na E46 riadiacu jednotku centralu??a ak niekto ma tak by sa zisla aj schema...chcem zapojit alarm a nejako nemozem na to nikde nic najst...dakujem
jednotka centrálu je zase za kaslikem spolujezdce, jen teda už je trošku jinak promyšlená a myslím, že už nepracuje tak jednoduše jako jednotka v e36, takže na ní nepůjde jen tak něco jednoduše zapojit jako na jednotku v e36

vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob 20.06.2009 00:00
Ja resim ted tento problem:
E36 318is rv 94, ridici jednotka ZKE4, auto nema origo dalku ani imobilizer
Zapojil jsem to takto:
drat alarm odemceni (zluty)-> pres diodu --|>|-- pin 2 (bila/hneda/zlute pruhy) {zluty konektor}
drat alarm zamceni (zeleny)
-> pres diodu --|>|-- pin 15 (seda/bila) {zluty
konektor}
-> pres diodu --|>|-- pin 13 (cervena/bila) {zluty
konektor}
Zamykani DL.
a) Problem:
pokud je vytazena pojistka c. 7 (5A)
- tak dalka funguje ok
- klickem nefunguje
pokud je pojistka c.7 na svem miste
- klickem ok
- dalkou pouze zamceni
Setkal se nekdo s timto problemem?
Muzete poradit co s tim?
b) Potreboval bych poradit odkud nejlepe vytahnout draty pro koncaky dveri a kufru
Predni dvere - pri otevreni cvaka relatko pod nohama ridice.
Zadni dvere - nemaji koncaky soucasti zamku jako predni (koncaky jako je v kufru)
Diky.
E36 318is rv 94, ridici jednotka ZKE4, auto nema origo dalku ani imobilizer
Zapojil jsem to takto:
drat alarm odemceni (zluty)-> pres diodu --|>|-- pin 2 (bila/hneda/zlute pruhy) {zluty konektor}
drat alarm zamceni (zeleny)
-> pres diodu --|>|-- pin 15 (seda/bila) {zluty
konektor}
-> pres diodu --|>|-- pin 13 (cervena/bila) {zluty
konektor}
Zamykani DL.
a) Problem:
pokud je vytazena pojistka c. 7 (5A)
- tak dalka funguje ok
- klickem nefunguje
pokud je pojistka c.7 na svem miste
- klickem ok
- dalkou pouze zamceni
Setkal se nekdo s timto problemem?
Muzete poradit co s tim?
b) Potreboval bych poradit odkud nejlepe vytahnout draty pro koncaky dveri a kufru
Predni dvere - pri otevreni cvaka relatko pod nohama ridice.
Zadni dvere - nemaji koncaky soucasti zamku jako predni (koncaky jako je v kufru)
Diky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: ned 29.03.2009 01:00
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
spíš mě zajímá proč tam máš ty diody se nemusí dávat pokud neděláš alarm kde máš spínače otevření dveří tak se pak dává dioda na ty spínače přesněji diodový mustek aby ti nesvítily otevřene všechny dvře když otevřeš jedny to dělají ty diody já si tam taky dodělával dálku a bez diod faká furt pač dioda je jednocestna a tam se nebude něco shodovat