Objednal jsem stavitelný podvozek na auto a i přes dlouhé pročítání netu jsem nenašl info co hledám.
Zajímalo by mě jaký vliv má nastavení tuhosti předek vs zadek na přetáčivost nebo nedotáčivost?
Takže pokud máte někdo nějaké zkušenosti tak sem sněma
no prave ze emkovej si nemuzes stelovat tak jako treba D2 racing,kamos to ma a da se stim dosti vyhrat no a tim padem si chce zmenit vlastnosti emka... akorat to ladeni bude hodne slozity si myslim...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
můžeš to naštelovat tak aby to bylo tvrdé, že to sneseš jen na okruhu a nebo měkké jako nějaká americká kára.
Jinak podvozek u eMka nějak nestíhá výkonu motoru když to srovnám s E46.
Je to taky vysoké jako káča
Ja jsem volal jednou Šenkýřovi a celkem poradil po telefonu ale trosku mi nutil KW.Asi bych zajel za nim aby mi to nastavil,ma dost zkusenosti.Co to bude za podvozek?Docela bych byt Tebou nasel nekoho treba v DE kdo s tou znackou ma zkusenosti.Taky ochotny je Reuter Motorsport Gmbh.
Asi jdes do B16 vid?Ja jsem chtel jit do B14 tak jsem volal Senkyrovi jak nastavit auto aby nebyl takovej nedotacak.B14 ma jenom stelovani vysky takze rikal ze tam nejde delat nic jen to snizit a mozna dat odklony ale do normal provozu blbost.No a pak mi zacal rvat KW 3 Mozna bych zkusil Bervida z 130i challenge maji tam ted M3 e92 okruhovou tak treba poradej ale ty maj asi podvozek trosku nekde jinde Ono by to chtelo i nekoho kdo by Ti mozna nastavil celkove geometrii.Mozna dat zadni stelovaci ramena.Asi bych zacal hledat v De nekoho a klidne tam zajel to naladit.
chtěl bych se zeptat pokud se sníží na E36 compact podvozek 60/30 je potřeba dělat znovu geometrie. spíš by se teda řešil odklon. nebo není potřeba nic nastavovat?
Kosh: Já snad příští nebo přespříští týden dávám KONI coilover 1150-5000 na E36, tak pak možná budu moct poradit
Ad KW varianta 3, všichni, kdo ho kdy měli, tvrdí, že je to nejlepší kompromis štelováku pro normální jezdění a přitom i řádění na okruhu. Je třeba řídit se tvrdostí pružin, jak jsem byl poučen - většina coilover kitů má pružiny hodně tvrdé a štelováním tuhosti tlumičů už člověk až tak moc nedožene směrem do měkka. Prý.
no premyslim o nejakym podvozku na tricu ale cenove KW bude asi mimo misu a bilstein zase nedela na tricu takze premyslim o necem jinym...cenove zadna sracka a nejakej stelovak,napadl me D2 racing,na nejmekkci nastaveni velice komfort skoro jako serie,ale nevi nekdo o necem podobnym ?:P
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
perovani je v aute jenom kvuli nerovnostem povrchu,
okruh je rovnej > perovani netreba
normal silnice v CR(tankodrom):
tvrdsi zadni naprava na nerovnostech vic uskakuje> auto se pretaci, zadek hur brzdi
tvrdsi predek> ulitava vic predek, delsi brzdna draha
osobne bych to videl 50na50 nebo trosku mekci predek
ok ok díky kluci. V podstatě to samé jsem vyčetl na USA foréch. V pátek siu pro něj jedu ... pak ho nahodím a budu štelovat. Ne eccehomo bych ho chtěl mít vyladěný