obnova tématu-rozbitý chladič rozdíl mezi 318i a 318is
-
liza
- Registrovaný
- Příspěvky: 407
- Registrován: sob 23.08.2008 00:00
- Bydliště: Rakovník, Liberec
čau mám problém, když sem jel domů ze školy tak sem to na dlouhý rovince trochu hecnul, na dvojku sem to vytočil do 6tis.otáček předjel sem 3 kamiony, jenže jak sem je rychle předjel, tak sem ještě rychlejš stavěl, protože se mi začal valit kouř od motoru, když sem otevřel haubnu tak to vypadalo jako bych uvařil BMW
ale měl sem vypadlou hadici od chladiče, ulomilo se mi hrdlo od nádobky na kterým drží hadice. Je to ta horní hned u nádržky bmw e36, můj dotaz zní, zda jde vyměnit pouze ta nádobka na který je ten výlisek, nebo musím měnit celý chladič. díky za rady
a taky by mi zajímalo cím to že to upadlo? 
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
-
mamouschek
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Upadlo to, páč je to plastový. Každý plast i termosety, časem zkřehne a rozpadne se. A to že je to v BMW neznamená, že je to nesmrtelný. Stojí to za pendrek jako cokoliv jinýho v dnešní konzumní společnosti. Není to nic neobvyklého.
Pokud se nepletu, tak ty expanzky jsou zvlášť vyměnitelné. Chtělo by to číhnout do ETKáčka.
Pokud se nepletu, tak ty expanzky jsou zvlášť vyměnitelné. Chtělo by to číhnout do ETKáčka.
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
Samotná expanzka se na origo chladiči vyměnit dá, na neorigo (AVA) se mi to rozebrat nepodařilo přesto že se to tvářilo že by to jít mělo ale nějak extrémně sem se tím nezabýval... Na tvém místě bych zkoukl hlavně chladič v jakém je stavu a podle toho se rozhodl jestli vyměnit jen origo nádobku nebo koupit celej chladič v druhovýrobě.
-
liza
- Registrovaný
- Příspěvky: 407
- Registrován: sob 23.08.2008 00:00
- Bydliště: Rakovník, Liberec
-
Fanny
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: pon 11.09.2006 00:00
- Bydliště: Tišnov - Kuřim
-
Author
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Klubové ID: 3294
-
liza
- Registrovaný
- Příspěvky: 407
- Registrován: sob 23.08.2008 00:00
- Bydliště: Rakovník, Liberec
-
Author
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Klubové ID: 3294
já si myslim že určitě, se na něj podívej, expanska je pouze to průhledný,ten šedej plast je na pevno s chladičem, nejlepší by byl novej chladič, ale stojí dost, tak když bude jetej tak pořádně propláchnout,třeba nějak sračkou na hajzli proti vodnímu kameni,vyfoukat bordel co je mezi žebrama, ale zas nějak rozumně aby to nevylítalo i s voštinama,pak celej okruh odvzdušnit a sledovat těsnostliza píše:aha takže budu muset vyměnit chladič celý jo?!
-
liza
- Registrovaný
- Příspěvky: 407
- Registrován: sob 23.08.2008 00:00
- Bydliště: Rakovník, Liberec
-
Author
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Klubové ID: 3294
no jo,ale nebyla to tvoje vina, holt únava materiálu, já sem koupil auto tak přesně v tomhle místě mi po chvíli začala dycky téct voda,tak sem furt utahoval tu eskapásku a pak když sem sundal hadici zjistil sem že půlka toho hrdla je fuč, tak sem koupil novej chladič, výměna chladiče je to nejmenší,horší sou ty prachy za jinej
-
liza
- Registrovaný
- Příspěvky: 407
- Registrován: sob 23.08.2008 00:00
- Bydliště: Rakovník, Liberec
-
wEnC
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
-
liza
- Registrovaný
- Příspěvky: 407
- Registrován: sob 23.08.2008 00:00
- Bydliště: Rakovník, Liberec
takže trošku oživím moje staré téma, mám problém výše uvedený problém sem vyřešil tím že sem dal starší funkční chladič. Ale bohužel sem až doma zjistil, že je na 1,8 a ne na iso takže je o 6-10cm kratší. V zimě sem nic nepoznal chladilo a topilo to normálně, ale ted když jedu po dálnici a jedu dýl ve vyších otáčkách 4-5tis. tak mi ručička začne ukazovat, že se to přehřívá, což mě celkem se*e , když mi pak předjede htp
a já musím čekat než se motor schladí. Myslíte, že tohle dělá ten rozdíl max.10cm nebo je v háji třeba termostat. Při kolika stupních se otvírá naplno? zkoušel sem hledat, ale na iso sem nic nenašel
díky
-
Cuky
- Registrovaný
- Příspěvky: 316
- Registrován: sob 02.05.2009 00:00
- Bydliště: Plesná u Chebu
Mám úplně ten samej problém mám auto po bouračce na čumák iso a měnily chladič a je tam z 318 obyč a taky se v horku nachvilku přehřeje ale brzy se zase schladí je kratší asi o 8 cm to máš pravdu. Takže si myslím že to bude asi tím chladičem že
A to jsi si nevšiml předtím že je menší?A asi ti ani nevycházel ten plast přes vrtuly pokud máš teda tu poháněnou motorem.
-
liza
- Registrovaný
- Příspěvky: 407
- Registrován: sob 23.08.2008 00:00
- Bydliště: Rakovník, Liberec
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
-
liza
- Registrovaný
- Příspěvky: 407
- Registrován: sob 23.08.2008 00:00
- Bydliště: Rakovník, Liberec
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167

a vpravo Killca 