Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nestartuje za tepla 325TDS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od compound »

Čau klubáci,mám další problém z 325 TDS rv 99.když je auto studený tak chytne bez problému ale když je zhřátý motor tak vubec nechytne,par lidí mi říkalo že musím vyměni celý palivový čerpadlo a někdo zase že tam je nějaký čidlo na snímání teploty vody nebo nafty a to prý často odcházelo.... tak se chci zeptat jestli s tím neměl někdo taky takový problém
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od bmwfil »

Pravdu měli ti první, jen bych upřesnil, je to vstřikovací čerpadlo (ještě máš podávací, čili název palivové je trochu zavádějící)
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od compound »

bmwfil píše:Pravdu měli ti první, jen bych upřesnil, je to vstřikovací čerpadlo (ještě máš podávací, čili název palivové je trochu zavádějící)


omlouvám se,měl jsem namysli vtřikovací, a čím to že to takhle blbne?předchozí majitel mmi říkal že bylo to vstřikovací čerpadlo dělaný,tak nejspíš kecal parchant :evil:
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od bmwfil »

A nebo kecali jemu... A nebo klekla jen ridici hlavicka (otazka cca 4,5t za novou proti 16t za cely cerpadlo)...
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od compound »

takže vyndat t očerpadl oa vyměnit tu řídíci hlavičku?
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od bmwfil »

Ale nemusí to být tou hlavičkou. Chtělo by to vyzkoušet...
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#7 Příspěvek od all »

no, jednoznačne to je vstrikovací čerpadlo. vyměn ho komplet a bude pokoj.
compound
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 07.03.2009 01:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od compound »

dobrá,tak jednu věc by jsme teda teorticky vyřešenou měli ale ještě se zeptám jestli nevíte čím to muže být že při vypnutem klíčku by něco z baterky odebírá proud 0,5ampéry
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od bmwfil »

Třeba žárovka v kufru, nebo v kastliku co pořád svítí, nebo nejakej Sherlock či LO-Jack...
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Slavisimo »

to cidlo teploty se povetsinou upravuje aby to porad zhavilo a tahalo naftu, na chvilku to pomuze asi jako zpetny ventil pred naft.filtrem ale nic neni na dobro.

compound píše:dobrá,tak jednu věc by jsme teda teorticky vyřešenou měli ale ještě se zeptám jestli nevíte čím to muže být že při vypnutem klíčku by něco z baterky odebírá proud 0,5ampéry
Mrkni se na svazek kabelu v kufru jak je ten gumovej ohyb...A pak si pripoj multimetr a postupne vyndavej pojistky uvidis kde to klesne
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#11 Příspěvek od Tehu »

tak koukam auticko uz ti jezdi, vcera jsem te potkal na hosaku k veceru, jel si s nejakou prituli jestli se nemylim :wink: jinak problem vyresen :?: cim to tedy bylo...
mabulko_123
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 20.06.2009 00:00

#12 Příspěvek od mabulko_123 »

No moze to byt kludne aj niecim inym. Ja mam 18tds. To je vlastne ten isty motor ale ma o dva valce menej, trochu ine nastavenia atd. Auto mi za studena chytalo pekne, za tepla som strasne dlho tocil kym chytilo. Potom som zohnal mechanika, co sa v tych motoroch vyzna fakt dobre - treba nastavit rozvody a predvstrek. Aj ked su rozvody bezudrzbove, casom sa trochu posuvaju... Spravil to, auto islo lepsie (ono si riadiaca predvstrek este upravuje tak do 500km), subjektivny pocit zo startovania za studena lepsi ale za tepla stale zle. Vedel som ze mam slaby starter a treba mi repas (nespinalo mi ho casto), pri zvuku bolo pocut ze sa dost trapi, ale nie dako markantne. Dal som repasovat starter (najhorsie je ho vybrat). Vymenit uhliky a premazat, ocistit kontaktne plochy. Po instalacii auto chyta na prvy raz, hadam ani jedna otacka. Cize moj problem bol starter.

Cize ak to zhrniem, tiez som to riesil a postupoval by som v pripade nestartovania za tepla takto :
1. Nabitie baterie - teply motor ma vacsiu kompresiu(vsetko presne dolieha) a je ho horsie pretlacit
2. kontrola startera - repas
3. nastavenie rozvodov s predvstrekom
ak toto nepomoze tak:
4. kontrola/pretesnenie cerpadla paliva
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#13 Příspěvek od KamilAC »

Čerpadlo již má compound nové, a autíko šlape jak hodinky. Pro sichr se koupila i nová baterka, ukázalo se že ta stará už nebyla v nejlepší kondici. :wink:
Odpovědět