Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nestartuje za tepla 325TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 243
- Registrován: sob 07.03.2009 01:00
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Čau klubáci,mám další problém z 325 TDS rv 99.když je auto studený tak chytne bez problému ale když je zhřátý motor tak vubec nechytne,par lidí mi říkalo že musím vyměni celý palivový čerpadlo a někdo zase že tam je nějaký čidlo na snímání teploty vody nebo nafty a to prý často odcházelo.... tak se chci zeptat jestli s tím neměl někdo taky takový problém
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 243
- Registrován: sob 07.03.2009 01:00
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
bmwfil píše:Pravdu měli ti první, jen bych upřesnil, je to vstřikovací čerpadlo (ještě máš podávací, čili název palivové je trochu zavádějící)
omlouvám se,měl jsem namysli vtřikovací, a čím to že to takhle blbne?předchozí majitel mmi říkal že bylo to vstřikovací čerpadlo dělaný,tak nejspíš kecal parchant

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to cidlo teploty se povetsinou upravuje aby to porad zhavilo a tahalo naftu, na chvilku to pomuze asi jako zpetny ventil pred naft.filtrem ale nic neni na dobro.
Mrkni se na svazek kabelu v kufru jak je ten gumovej ohyb...A pak si pripoj multimetr a postupne vyndavej pojistky uvidis kde to klesnecompound píše:dobrá,tak jednu věc by jsme teda teorticky vyřešenou měli ale ještě se zeptám jestli nevíte čím to muže být že při vypnutem klíčku by něco z baterky odebírá proud 0,5ampéry
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob 20.06.2009 00:00
No moze to byt kludne aj niecim inym. Ja mam 18tds. To je vlastne ten isty motor ale ma o dva valce menej, trochu ine nastavenia atd. Auto mi za studena chytalo pekne, za tepla som strasne dlho tocil kym chytilo. Potom som zohnal mechanika, co sa v tych motoroch vyzna fakt dobre - treba nastavit rozvody a predvstrek. Aj ked su rozvody bezudrzbove, casom sa trochu posuvaju... Spravil to, auto islo lepsie (ono si riadiaca predvstrek este upravuje tak do 500km), subjektivny pocit zo startovania za studena lepsi ale za tepla stale zle. Vedel som ze mam slaby starter a treba mi repas (nespinalo mi ho casto), pri zvuku bolo pocut ze sa dost trapi, ale nie dako markantne. Dal som repasovat starter (najhorsie je ho vybrat). Vymenit uhliky a premazat, ocistit kontaktne plochy. Po instalacii auto chyta na prvy raz, hadam ani jedna otacka. Cize moj problem bol starter.
Cize ak to zhrniem, tiez som to riesil a postupoval by som v pripade nestartovania za tepla takto :
1. Nabitie baterie - teply motor ma vacsiu kompresiu(vsetko presne dolieha) a je ho horsie pretlacit
2. kontrola startera - repas
3. nastavenie rozvodov s predvstrekom
ak toto nepomoze tak:
4. kontrola/pretesnenie cerpadla paliva
Cize ak to zhrniem, tiez som to riesil a postupoval by som v pripade nestartovania za tepla takto :
1. Nabitie baterie - teply motor ma vacsiu kompresiu(vsetko presne dolieha) a je ho horsie pretlacit
2. kontrola startera - repas
3. nastavenie rozvodov s predvstrekom
ak toto nepomoze tak:
4. kontrola/pretesnenie cerpadla paliva