Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

prolínání oleje z 318i M43 1998

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Peter_C
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: ned 15.02.2009 01:00
Bydliště: -Mladá Boleslav-
Klubové ID: 1848

#1 Příspěvek od Peter_C »

Ahoj, prosím Vás, mám motor 318i M43 r.v. 1998 a jak jsem dnes okukoval tak to vypadá že mi prolíná olej u tésnění toho horního deklu motoru a u téch šroubů co ho drží, možná i ten stŕední díl prolíná ale modlím se aby ne, no a ten spodní díl dolů jsem neviděl, je to ale pouze z levé strany(když se postavím před motor) jak je na tu stranu ten motor nakloněn.Olej byl měněn asi před měsícem a na rysce je pořád ok.Taky jsem ŕešil únik oleje u příruby filtru, ale již je to ok. Mno a můj dotaz zní: Jak jsou na tom Vaše motory okolo r.v.98 s prolínáním oleje? Jak dlouho cca trvá sundat a přetěsnit ten horní dekl, případně ten spodní? (v kvalitním servisu, ne doma v garáži) Neví případně někdo nějaká kritická místa kde tyhle motory nejčastěji tečou?(jako např to papírové těsnění pod tím olejovým filtrem)
Díky za všechny Vaše rady a přeju příjemný den bez olejových úniků. :D
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#2 Příspěvek od Kami1 »

ten horni tak hodinu
spodni nevim, ale podle tabulek 3h i s tim hornim

obvykle to tece tam kde se dava tesneni

ty znas nejakej kvalitni servis? :P
Peter_C
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: ned 15.02.2009 01:00
Bydliště: -Mladá Boleslav-
Klubové ID: 1848

#3 Příspěvek od Peter_C »

Kami1 píše:ten horni tak hodinu
spodni nevim, ale podle tabulek 3h i s tim hornim

obvykle to tece tam kde se dava tesneni

ty znas nejakej kvalitni servis? :P
díky to jsem potřeboval vědět, jedu příští týden sem : http://autopupik.cz/ (o nich jsem slyšel samé dobré reference ;) ) tak mě zajímalo jestli bych tam musel případně nechávat auto (je toho na autě víc.) no snad to bude v poho.

Mimochodem kde seženu tu tabulku jak trvaji dlouho tyhle různé servisní práce ??, to by se docela šiklo. :)
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#4 Příspěvek od Kami1 »

cet sem tu o nich jenom samou chvalu (v podstate jenom o nich, bohuzel)

o legalnim ziskani tabulky(programu) bohuzel jaksi nevim
4am
Registrovaný
Příspěvky: 665
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: ML 35301
Klubové ID: 1373

#5 Příspěvek od 4am »

ahoj , mě to taky prolíná na těch předních prsou , zatím to neni moc, ale sám to nepřetěsním, tak ti neporadím , mám M43 11/1995
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#6 Příspěvek od jarda »

To horní těsnění je podstatně levnější a jednodušší na výměnu než to dolní. Mně to prolíná tím horním na svíčky. Nové těsnění jsem kupoval u dealera origo komplet za 1060 korun a měnit to budeme dneska. Koukal jsem na návod v Bentley's a mělo by to být za chvíli svépomocí, což mi potvrdilo i několik známých.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#7 Příspěvek od Kami1 »

na isu je to trosku komplikovanejsi, malo prostoru.
musi se oddelat sterace, plast a plech pod nima,
trochu zavazi trubky od klimy, ale zadna veda.
hlavne bacha na predepsanej moment! nebo fakt s citem na doraz na sroubku
ja bych si jeste rovnou zmeril komprese
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#8 Příspěvek od jarda »

Před chvílí jsme s tím skončili... se stěračema se nic dělat nemuselo, klimu nemam... akorát jsme se pro lepší přístup vyndali baterku.
Momenťák jsem neměl, takže se to dotáhlo rukou a uvidíme...
Jinak na té výměně opravdu nic není, největší problém byl srovnat kabely k cívkám když jsme to pak dávali dohromady.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Klubové ID: 1257
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od honzibmw »

Peter_C píše:
Kami1 píše:ten horni tak hodinu
spodni nevim, ale podle tabulek 3h i s tim hornim

obvykle to tece tam kde se dava tesneni

ty znas nejakej kvalitni servis? :P
díky to jsem potřeboval vědět, jedu příští týden sem : http://autopupik.cz/ (o nich jsem slyšel samé dobré reference ;) ) tak mě zajímalo jestli bych tam musel případně nechávat auto (je toho na autě víc.) no snad to bude v poho.

Mimochodem kde seženu tu tabulku jak trvaji dlouho tyhle různé servisní práce ??, to by se docela šiklo. :)
vcera jsem to menil klukovi na tom samem je to prace na chvilku:-)koukam ze jsi s MB kdyby jsi neco potreboval tak 777909240
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#10 Příspěvek od Killca »

m44b19 318is rv96 a trochu se to rosilo kolem vika, operace na pul hodky bez jakychkoli uprav kolem deklu, jen ocesat, odsroubovat, prehodit a zpet (baterku jsem mel v kufru, protoze to byla USA verze, to byla parada)

jinak me osobne teklo i gufero na klice (litr oleje na 10tisic km), novy majitel vymenil a netece nikde nic ani olej nezere, je to o predchozich majitelych, u me to byla pani stredniho veku a mela ho od vyroby
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět