Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36: 328 bez ASC?
-
TeskMaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 1497
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Znám dvě auta bez ASC z výroby.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Znám dvě 328i bez ASC a bez samosvoru z výroby.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
kouknes pod auto na diferak a je tam stitek a je na nem napsane S a nejake prevodove cislo,a vubec nejlehci je se zprudka rozjet a uvidis jestli delas dve carecky jako podpisrenton píše:jak poznám že má auto samosvor?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
dík, bohužel mám krapet dojezdovou spojku, takže na čárečky budu muset ještě chvilku počkatMattyX píše:kouknes pod auto na diferak a je tam stitek a je na nem napsane S a nejake prevodove cislo,a vubec nejlehci je se zprudka rozjet a uvidis jestli delas dve carecky jako podpisrenton píše:jak poznám že má auto samosvor?
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
muzes to vyzkouset i na trave bez paleni, jemne prislapnout plyn a druhy clovek aby koukal za tebou jestli se protaci opravdu vic obe kola nebo jen jedno (pro pripadne namitky, vim, ze je i u nespery mala svornost, ale ani na te trave se to nespoji a toci se jen jedno kolo)
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jj nekdy se muzes stat i to ze pod brzdou a pod plyn plynem hrabou obe kola ikdyz auto nema svor...viz kamosova 320IS bez svoru a hrabou mu porad obe kola,nechapu,muzes to vyzkouset i na pisecku na silnici,nemyslel jsem ze vytocis motor a pustis spojku a budes cekat co to udela za karate 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Nejjednodušší a nejjistější metoda jak zjistit samosvor je zvednout jedno zadní kolo do vzduchu heverem, druhé nechat na zemi, nechat neutrál v převodovce a zkusit zvednutým kolem pootočit. Pokud to půjde zlehka, samosvor není. Pokud to půjde vlemi ztuha, samosvor tam je.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
assassin_tl
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
-
assassin_tl
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
jj co delaj je mi jasny.... mozna sem to spatne napsal.... ja mam urcite jeden z tehle dvou systemu v aute a zajimalo by me jestli jen obyc ASC nebo ASC+T .... jako podle ceho to snadno poznat...Killca píše:asc pribrzduje vykon motoru pri prokluzu kol
asc+t hlida prokluz kol, pribrzduje vykon motoru a zasahuje primo do brzdeni kol zvlast v rychlosti pri jizde pri dostavani se do smyku
funkci to ma stejnou, jen ten traction pusobi aktivneji
-
assassin_tl
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
no prave ze pri jizde sem to nedokazal rozlisit... a chtel bych nejak zjistit jestli tam mam ASC+T nebo ASC podle nakejch mechanickejch/elektornickejch udelatek ... jako ze je tam naka krabicka navic, ze cidla na kolech vypadaj jinak nebo neco v tom smysluKillca píše:no moc to asi nepoznas, ale pri jizde ti asc jen brzdi vykon motoru a asct ti pribrzduje motor a jeste samostatne kola tak, aby se auto dostalo ze smyku

Touring & Compact