Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Teče olej z motou - M42
Poslední dobou jsem celkem dolíval olej do motoru, ale nedával jsem tomu nějak váhu, bral jsem to tak,že se ochladilo, tak si motor trochu víc vezme. Dnes jsem měl auto před barákem a jak pršelo, tak se mi před autem objevila olejová skvrna. Jen tak zběžně jsem se podíval pod auto a bylo potečený servo od oleje, takže jsem si myslel, že to bude ze serva. Když jsem pak ale zkontroloval nádobku oleje serva, tak byla skoro plná. Zajel jsem tedy s autem do garáže a vlezl pod něj a zjistil že to ze serva opravdu není, ale že je to někde od hlavní řemenice co jde od kliky. Ne že by to nějak extra teklo, ale celkem dost to někde prolíná. Co teď, řemenice asi jen tak sundat nepůjde a doma to asi neudělám, tak to asi vidím na servis. Nevíte co by to mohlo být? Gufero, těsnění vany...?Už se někomu stalo něco podobného? Díkes
Dík za radu, díval jsem se do ETK, tak jsem to tak nějak dal dohromady...Čeká mě při tom nějaká záludnost? Předpokládám, že povolím 6 vnitřních šroubků v řemenici, potom nějak povolím ten středovej velkej šroub a stáhnu řemenici. Gufero bude předpokládám v přírubě nebo co to tam je. Nevíš náhodou co tam je za gufero v ETK jsem to nějak nenašel? Rozdělávat to budu až zítra, tak abych ho mohl ráno ještě zajet sfrknout koupit.
Ještě když jsem u toho a mám to rozdělaný, chci vytáhnou klimakompresor očistit ho a vyměnit ložisko na jeho spojce, ale zdá se, že po povolení všech šroubků to drží ještě jeden imbus, kterej je tak blbě zezadu, že to bude asi problém...Je nějakej jinej způsob jak kompresor vyhodit nebo budu muset přes ten imbus?
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
nedavno sem to na m42 delal sam a bylo to v pohode
sroub ma normalni pravej zavit, zabrzdit ruckou a zaradit 4 nebo 5
golu to chce tak metr dlouhou
- (ja sem na sebe nastavil 3 dlouhy prodluzovaky z gol, pri povolovani to bylo ohly jak luk, ale vydrzelo to(lux+stanley+noname)
gufero vydloubnout sroubovakem, ocistit osu a pouzdro poradne benalem
pres laťku tam pomalicku rovne nabouchat novy
a kurevsky dotahnout (myslim 300Nm nebo trochu min)
kdyz je auto zvedly(15) bez remenu(10) a krytu vrtule(2) a mas tu golu(?) tak v pohode za 10minut
sroub ma normalni pravej zavit, zabrzdit ruckou a zaradit 4 nebo 5
golu to chce tak metr dlouhou
- (ja sem na sebe nastavil 3 dlouhy prodluzovaky z gol, pri povolovani to bylo ohly jak luk, ale vydrzelo to(lux+stanley+noname)
gufero vydloubnout sroubovakem, ocistit osu a pouzdro poradne benalem
pres laťku tam pomalicku rovne nabouchat novy
a kurevsky dotahnout (myslim 300Nm nebo trochu min)
kdyz je auto zvedly(15) bez remenu(10) a krytu vrtule(2) a mas tu golu(?) tak v pohode za 10minut
Mám 318i M40, ma uz hodne za sebou. Mel jsem problem, ze mi nejel jeden valec, vymenil jsem svicku (ta byla uplne zaj.b.na od oleje), pak to tak tyden jezdilo normalne, no ale potom znovu (stejny zvuk, jelo to jen na 3 valce), dojel jsem domu-> zespodu na sberaci vyfuku olej a pekne se z toho kourilo. Nevite prosim nekdo co tomu je?

a vpravo Killca 