prave cim veci plecka tim by to mel byt vetsi rozdil,
kdyz uz mas sportak tak tam nevylepsis toho tolik jak u jinyho
nicmene kdo od toho ceka zazraky bude vzdycky zklamanej
Tak moje spotřeba čítala několik desítek litrů na sto a ručička spotřeby mě lítala jako splašená zleva do prava, s lambda sondou jsem bojoval sand 4 hodiny a nebyl jsem schopnej jí dostat dolu, po odpojení řídící jednotka nejspíše přepnula do nějakého nouzového režimu a nežralo mě to tolik jako když lambda sonda byla připojená, auto začalo daleko lépe reagovat na plyn a nežralo tolik, měl jsem problémy s rozjezdem do kopce, protože auto šlo strašně pomalu do otáček nejspíše kvuli tomu že slo příliš mnoho paliva a spalování nefungovalo tak jak mělo, po odpojení se to rapidně zlepšilo lambdu mám nyní přivařenou jelikož člověk předemnou to tam narval přes závit a ten byl naprosto zničen, ještě teda lambda šla dolu díky autogenu. Nyní mám lambdu novou zapojenou ručička na spotřebě se nedostane přes 20 litrů i při rozjezdu a auto jede naprosto jinak krásně jde za plynem...ještě tedy bych dodal že ručička aktuální spotřeby mě držela při neutrálu za jízdy 8-9 litrů teď 1-2. Ještě hodlám vyměnit čidlo teploty chladící kapaliny... po té by mělo vše fungovat přesně tak jak má
Zajímalo by mě z čeho počítá aktuální spotřebu rafička ekonoměru? Hlavně mě zajímá, když bude něco špatně a auto bude žrát o dost víc, tak jestli i rafička bude ukazovat mnohem víc?
radekc píše:Zajímalo by mě z čeho počítá aktuální spotřebu rafička ekonoměru? Hlavně mě zajímá, když bude něco špatně a auto bude žrát o dost víc, tak jestli i rafička bude ukazovat mnohem víc?
Jako kdyby bylo tezke najit takovou odpoved... napr. z otacek, z ceho asi. A ano, raficka ukaze vic.
radekc píše:Zajímalo by mě z čeho počítá aktuální spotřebu rafička ekonoměru? Hlavně mě zajímá, když bude něco špatně a auto bude žrát o dost víc, tak jestli i rafička bude ukazovat mnohem víc?
otacky(vstrikovani, slozeni smesi) vs rychlost
a jak rikal zde na teto strance primo nico, tak to bude ukazovat i na ekonomeru
já 330ci... Natankoval jsem v Gelsenkirchenu, dolej do Prahy a ještě něco pojezdil, dohromady asi 830km na nádrž... Spotřeba dle BC 7,8 litru - skutečnost nevím, ale tak nějak to asi i bude... Rychlostní prumer za celou dobu 102,4kmh dle nulovaného BC před odjezdem. Tzn. 120-140 kmh dálnice + dvě krátký stau a nějaká ta praha... Přítule jela Puntem předemnou, tak sem ji přece nemoh ujet... Ale ta spotřeba byla krásná... Až se to hodí na čísla, tak to teprv začně...
Koby píše:já 330ci... Natankoval jsem v Gelsenkirchenu, dolej do Prahy a ještě něco pojezdil, dohromady asi 830km na nádrž... Spotřeba dle BC 7,8 litru - skutečnost nevím, ale tak nějak to asi i bude... Rychlostní prumer za celou dobu 102,4kmh dle nulovaného BC před odjezdem. Tzn. 120-140 kmh dálnice + dvě krátký stau a nějaká ta praha... Přítule jela Puntem předemnou, tak sem ji přece nemoh ujet... Ale ta spotřeba byla krásná... Až se to hodí na čísla, tak to teprv začně...
jo 330 jezdi za slusny penize, i kdyz kazdej nemrava tvrdi opak, prave je to supr, proto hned jak to pude, tak 328 e36 nebo 330ci
Koby píše:já 330ci... Natankoval jsem v Gelsenkirchenu, dolej do Prahy a ještě něco pojezdil, dohromady asi 830km na nádrž... Spotřeba dle BC 7,8 litru - skutečnost nevím, ale tak nějak to asi i bude... Rychlostní prumer za celou dobu 102,4kmh dle nulovaného BC před odjezdem. Tzn. 120-140 kmh dálnice + dvě krátký stau a nějaká ta praha... Přítule jela Puntem předemnou, tak sem ji přece nemoh ujet... Ale ta spotřeba byla krásná... Až se to hodí na čísla, tak to teprv začně...
jo 330 jezdi za slusny penize, i kdyz kazdej nemrava tvrdi opak, prave je to supr, proto hned jak to pude, tak 328 e36 nebo 330ci
no, uvidíme časem, na dálnici je 120-140kmh utrpení, to auto si řiká aspon o 170-180 kmh furt... Okresky trošku nad limit a město nejezdim, to jezdim sockou efektivněji. Pak si mysli, že se na těch 10-11 litru dostanu sklidem, ale pořád je to krásný, jede to jak prase
325 m20 zatim teda 11-12/100...tak nejak dalnice okreska pul na pul,mesto jen decentne...a to to teda nesetrim mile me to prekvapilo oproti rozezrane 1.8
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance