Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Demontáž vačkového hřidele
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
Radši sem to chtěl podchytit, jelikož v servisních manuálech je psaný jedině s přípravkem 113270 (113260)
Kamoš, co dělal v americe mechoše BMW, říkal že už jich teda pár zlomil.
Jeden borec popsal snad pěti stránkovej návod, jak to sundat bez přípravku (to už bylo moc, navíc v aj)
Když sem matku pouzdra dotáhnul o otáčku tak už bylo poznat , že se hřídel prohýbá,
navíc je dutej a tvrdej a jedna pružina tlačí tak 300N, tak myslím, že opatrnost je celkem na místě
Kamoš, co dělal v americe mechoše BMW, říkal že už jich teda pár zlomil.
Jeden borec popsal snad pěti stránkovej návod, jak to sundat bez přípravku (to už bylo moc, navíc v aj)
Když sem matku pouzdra dotáhnul o otáčku tak už bylo poznat , že se hřídel prohýbá,
navíc je dutej a tvrdej a jedna pružina tlačí tak 300N, tak myslím, že opatrnost je celkem na místě
vem si nakou starou vacku upni ji do sveraku a zaber, pak pochopis co vydrzi.......
problem je spis kdyz vacku davas zpet, abys mel vsechno dobre cisty aby ty dosedaci plochy byly v jedne rovine abys tam nemel zadnej borde, ono se to obcas stejne jako se rovna hlava nechaba protahovat....ale ty 4valy jsou na to lepsi, ale jestli nesundavas hlavu uplne a budes to utahovat spravne tak se nemas ceho bat, ale hlavne pouzij momentak
problem je spis kdyz vacku davas zpet, abys mel vsechno dobre cisty aby ty dosedaci plochy byly v jedne rovine abys tam nemel zadnej borde, ono se to obcas stejne jako se rovna hlava nechaba protahovat....ale ty 4valy jsou na to lepsi, ale jestli nesundavas hlavu uplne a budes to utahovat spravne tak se nemas ceho bat, ale hlavne pouzij momentak
bez momentoveho klice se do motoru nedoporucuju ani divat je to ho dost co posrat, zejmena veci ktere se toci
nejdriv namaz hydra a vacku a saly mot olejem,
nasadis ten silenej odlitek s hydrama doporucuju mit opravdu vse absolutne ciste vlozis vacku na sadis saly a postupne utahujes staci zezacatku treba malou golou(neutahuhuj silou jen tak jak bude dosedat vrchni "sala" beboli vrchni ulozeni vacky) jen na dosednuti musi to jit lehce a pokouskach postune aby vsechny sli dolu naraz stennym tempem , kdyz vacky sedi tak ze matky z lehka neutahnes rukou bez klice pouzij momentovy klic dle prirucky myslim ze to byla M8nebo M7 15 nm ale nejsem si jisty a prosimte vsechto to namaz motorovym olejem nezapomen
, ja si ji klidne poleju olejem vcetne hyder a pak nasadim viko ventilu, jak ti bude vrzat tak si to posral 
1. otoceni motoru provadim beze svicek nebo odpojim civky aby motor nenaskocil a tocil pomaleji musi ti zhasnout mazani i pri pouhem startovani,natlacis olej a pak pripojis eletriku a jedes
ale ted koukam ze pises ze uz ji mas zpet
tak treba si to precte nekdo jinej 

nejdriv namaz hydra a vacku a saly mot olejem,
nasadis ten silenej odlitek s hydrama doporucuju mit opravdu vse absolutne ciste vlozis vacku na sadis saly a postupne utahujes staci zezacatku treba malou golou(neutahuhuj silou jen tak jak bude dosedat vrchni "sala" beboli vrchni ulozeni vacky) jen na dosednuti musi to jit lehce a pokouskach postune aby vsechny sli dolu naraz stennym tempem , kdyz vacky sedi tak ze matky z lehka neutahnes rukou bez klice pouzij momentovy klic dle prirucky myslim ze to byla M8nebo M7 15 nm ale nejsem si jisty a prosimte vsechto to namaz motorovym olejem nezapomen


1. otoceni motoru provadim beze svicek nebo odpojim civky aby motor nenaskocil a tocil pomaleji musi ti zhasnout mazani i pri pouhem startovani,natlacis olej a pak pripojis eletriku a jedes

ale ted koukam ze pises ze uz ji mas zpet

