Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M50 zap. cívky - půjčení Praha a okolí

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bambus_m5
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: pon 05.05.2008 00:00
Bydliště: Vrbová Lhota E90 320i
Klubové ID: 1620

#1 Příspěvek od Bambus_m5 »

Najde se nějaká dobrá duše z Prahy nebo okolí, která by mi pomohla zjistit, která cívka (jestli vůbec nějaká) je na mojí M50B20 špatná?

Představuji si to tak, že bych postupně zkoušel vyměnit všech šest cívek a zjistil jestli je můj problém způsobený cívkama (jak si myslím) nebo něčím jiným.

Můj problém je neklidný volnoběh a škubání při přidání plynu z nízkých otáček (cca do 2000 ot/min). Už jsem vyměnil lambdu, svíčky, pal. filtr a vzduchový filtr, váhu vzduchu (na radu Pavla od pupíků) a pořád nic. Diagnostika nic neukázala. Cívky jsem proměřoval multimetrem a všechny mají stejný odpor. Vizuální kontrola sání (hadic před a za váhou vzduchu) žádné netěsnosti neodhalila.

Jsem ochotný kamkoli dojet a strávený čas nějak kompenzovat (i finančně). Předem díky za nabídky.

tel. 724606619 (stačí prozvonit zavolám)
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#2 Příspěvek od Paavo »

jak pises...........stejny problem u me.Z bratrovo 320 e36 vymeneny civky.Vymena svicek ,puvodni BERU za NGK BKR6E,nova lambda,vaha z druhe rukly,ktera je natuty dobra(dela to i bez ni).Auto ozilo.Jasne zlepseni na plynu.Problem nevyresen.U me se obcas stane, ze mezi 1500 a 2000 ot motor strati dech a jde podle zvuku na 5 valcu a silene cuka.Tohle se mi stavalo i pri studenych startech,taky obcas na 5.Divny je ,ze problem se projevi 1-2x treba na cca 400km.Proste z niceho-nic cukatura jako blazen.Tak pokud budes mit nejake postup s problemem tak pisni.(m50b25 vanos)
Bambus_m5
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: pon 05.05.2008 00:00
Bydliště: Vrbová Lhota E90 320i
Klubové ID: 1620

#3 Příspěvek od Bambus_m5 »

Dnes jsem ještě jednou rozebral část sání před škrtící klapkou, zkontroloval jsem všechny hadice a spoje. Nikde jsem nenašel ani náznak trhliny nebo netěsnosti. Začíná mě to pěkně štvát.
Nechce se mi měnit všech šest cívek počítám, že špatná bude jedna max dvě...
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#4 Příspěvek od zool »

stejnej problem i u me,318i po vymene civek,svicek a paliv. filtru subjektivne lip jede, ale cuka stejne jak psal kolega predemnou,sice jen obcas,ale zadusi se no,je tady na to asi 10topicu a zatim to nikdo nevyresil)

paavo: nezkousel si este palivovy cerpadlo?? to je jediny co me napada
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#5 Příspěvek od Paavo »

to zool: to me napadlo jako prvni, ale vyloucil jsem ho, protoze laicky jsem si rek, cim vic otacek tim vic plynu a tim vic paliva..........dela to pouze ve velmi uzkem spektru otacek a vetsinou na 4ku, kopnu za 3 prervu to pres 2000ot ,dam za 4 a po problemu.Ale asi necham nekde zmerit, kolik tlaci............je to jedna moznost,dal me napada jeste cidlo kliky a vacky,mozna jeste vstrik.Jinak navim :(
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#6 Příspěvek od zool »

ja tu tvoji uvahu nechapu:D kdyz motor cuka a jede jakoby na pet valcu,tak bych spis tipnul ze tam toho paliva treba de malo,jakoze nejde vstrik,nebo cerpadlo zene malo benzinu,ale nejsem mechaniku jen teoretizuju,akorat se mi kuli tomu nechce menit pulka auta,toze to muze bejt asi spousta veci,ale neco mi rika ze cerpadlo nebo vstriky nebo proste ta cesticka kudy de palivo bude nekde chyba
Odpovědět