Najde se nějaká dobrá duše z Prahy nebo okolí, která by mi pomohla zjistit, která cívka (jestli vůbec nějaká) je na mojí M50B20 špatná?
Představuji si to tak, že bych postupně zkoušel vyměnit všech šest cívek a zjistil jestli je můj problém způsobený cívkama (jak si myslím) nebo něčím jiným.
Můj problém je neklidný volnoběh a škubání při přidání plynu z nízkých otáček (cca do 2000 ot/min). Už jsem vyměnil lambdu, svíčky, pal. filtr a vzduchový filtr, váhu vzduchu (na radu Pavla od pupíků) a pořád nic. Diagnostika nic neukázala. Cívky jsem proměřoval multimetrem a všechny mají stejný odpor. Vizuální kontrola sání (hadic před a za váhou vzduchu) žádné netěsnosti neodhalila.
Jsem ochotný kamkoli dojet a strávený čas nějak kompenzovat (i finančně). Předem díky za nabídky.
tel. 724606619 (stačí prozvonit zavolám)
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M50 zap. cívky - půjčení Praha a okolí
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
jak pises...........stejny problem u me.Z bratrovo 320 e36 vymeneny civky.Vymena svicek ,puvodni BERU za NGK BKR6E,nova lambda,vaha z druhe rukly,ktera je natuty dobra(dela to i bez ni).Auto ozilo.Jasne zlepseni na plynu.Problem nevyresen.U me se obcas stane, ze mezi 1500 a 2000 ot motor strati dech a jde podle zvuku na 5 valcu a silene cuka.Tohle se mi stavalo i pri studenych startech,taky obcas na 5.Divny je ,ze problem se projevi 1-2x treba na cca 400km.Proste z niceho-nic cukatura jako blazen.Tak pokud budes mit nejake postup s problemem tak pisni.(m50b25 vanos)
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
to zool: to me napadlo jako prvni, ale vyloucil jsem ho, protoze laicky jsem si rek, cim vic otacek tim vic plynu a tim vic paliva..........dela to pouze ve velmi uzkem spektru otacek a vetsinou na 4ku, kopnu za 3 prervu to pres 2000ot ,dam za 4 a po problemu.Ale asi necham nekde zmerit, kolik tlaci............je to jedna moznost,dal me napada jeste cidlo kliky a vacky,mozna jeste vstrik.Jinak navim 
ja tu tvoji uvahu nechapu:D kdyz motor cuka a jede jakoby na pet valcu,tak bych spis tipnul ze tam toho paliva treba de malo,jakoze nejde vstrik,nebo cerpadlo zene malo benzinu,ale nejsem mechaniku jen teoretizuju,akorat se mi kuli tomu nechce menit pulka auta,toze to muze bejt asi spousta veci,ale neco mi rika ze cerpadlo nebo vstriky nebo proste ta cesticka kudy de palivo bude nekde chyba
