Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

zase problém - e36 2.5i nechytne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 1381
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od HanzE3 »

Všechno co jsem tady našel, jsem zkoušel a mnozí už radily co ( např. Killca)

Po výměně motoru( 2.0i za 2.5i vanos z automatu) a zprovoznění auta, se to trochu hádalo, houpání otáček a občasné plivnutí do saní. Byl jsem u Krotila na diagnostice, která zjistila jen váhu vzduchu a to plivání, mi vysvětlili, že to přisává vzduch. Tak jsem dojel do práce a váhu vzduchu vyčistil, otáčky se ustálili, ale plivalo to pořád. Zjistil jsem, že na 5-tým a 6-tým válci, tmakže těsnění. Ale cestou pro těsnění, jsem zastavil na benzínce a už jsem to nenatočil.

Vyměněno:
benz.čerpadlo, ale ok i to původní, benzín jde až do válců, vstřiky funkční
jiskru to hází taky, zkoušel jsem i jiný cívky a svíčky
čidlo otáček
zkoušeno:
jiná řídící jednotku (DME ... ... ... 413) (2.5i automat)
váhu vzduchu
lambda

prolezl jsem i kostry

a hromada dalších, už nesmyslnejch věcí

Ještě co mě napadá dál,
- původní auto mělo immobiliser, ale to mi nedává smysl, když tam jde benzín a i jiskra, navíc immo by snad nepustil hlavně starter
- čidlo vaček

Věřím, že všichni doporučíte hlavně diagnostiku, ale nejdřív jsem zkoušel a už jsem v koncích. Myslím, že to bude nějaká úplná pi..vina, ale jaká??? Diagnostiku zkusím, ale pokud to bude třeba nějakej seklej drátek, tak to asi nepozná.

Ještě jsem vyčet, že pokud se dává motor z automata i s el. do manuála:
- že se musej přehodit nějaké piny, ale nevím jaký a jestli u jednotky nebo "zásuvky" motor. svazku.
- nebo ukostřit pin (kabílek), kterej u automata při startování "hlídá" sešlápnutej brzdovej pedál.
Ale tohle mi nejde moc do hlavy, když už ten motor běžel a jel.

:cry: :cry: :cry:
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#2 Příspěvek od Kami1 »

Pokud tam de benal i fungujici jiskra , tak by to muselo mit aspon snahu chytnout. Nebo by byly slyset detonace.
Takze bych rek, ze jedno nebo druhy nefunguje.
Jestli tam de benal bys moh poznat, ze si pri startovani cuchnes k vyfuku :)
U zapalovani bych to tipl na chybu v rizeni. - tady by pomohla ta diagnostika
Asi si to delal, ale zkusil bych :
1. restart rj
2. to hodne dlouho tocit. Mozna to i roztahnout.
Mas jistotu, ze rozvody sou OK?
Nenatankovals tam naftu :?: :lol: nebo vodu
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 1381
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od HanzE3 »

Právě, že auto pak už smrdí benzínem celý.

Snahu chytit to má, právě, že to zaškytá a pak se to uleje.

S tou chybou řízení zapalování bych souhlasil, ale v čem??? To pozná jen pani diagnostika

Rozvody snad v pohodě, vzdyť jsem s tim autem jel a z klidu nepřeskočej - Rozvody bych vyloučil

Mám účtenku na tankovanej benzín :lol:

Zkoušely jsme i stříkat čistič brzd do sání, ale nepomohlo to
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#4 Příspěvek od all »

pokut ti jde benzín z vstřiků a svíčky hází jiskru...

1. hází jisku ve špatnou chvíly
2. hází jiskru na jiném válci než je směs

auto s imobilizérem: startér točí, ale nejdou jiskry a vstřiky

kamarád měl podobný problém, vrátil k motoru původní jednotku a odpojil baterku na hodku.
Pak nastartoval...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

all píše:pokut ti jde benzín z vstřiků a svíčky hází jiskru...

1. hází jisku ve špatnou chvíly
2. hází jiskru na jiném válci než je směs

auto s imobilizérem: startér točí, ale nejdou jiskry a vstřiky

kamarád měl podobný problém, vrátil k motoru původní jednotku a odpojil baterku na hodku.
Pak nastartoval...
Mně teda bez čipu v klíči ani neotočí startérem.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#6 Příspěvek od Killca »

starter ani netoci kdyz nema impuls od imma

hlavni co potrebujes k chodu motoru

-jiskra
-benzin
-VZDUCH

jisrku to hazi, benzin jde, takze vzduch nejde, zadrena klapka sani, cidlo volnobehu, nebo neco kolem sani
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Máš v pořádku a těsné všechny hadice okolo sání?
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 1381
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od HanzE3 »

Saní jsem přetěsňoval.

Na podtlaky jsem vejral celý odpoledne, myslím, že jsou tam kde maj.

Ještě mě teď napadlo, jak to plivalo do saní, jestli to tam neudělalo nějakej bordel.

Umřelo to stylem, jak kdyby došel benzín...

Vidim, to asi, že budu muset zas schodit sání... :roll: už to zvládam na výbornou :lol:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#9 Příspěvek od Killca »

no to me ted napadlo, jestli ti to prskalo do sani, tak mas ventily na vymenu, coz znamena ze mas asi spatne nastaveny predstih, coz znamena spatne nastvaeny rozvody, nebo se mylim?
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 1381
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od HanzE3 »

Killca píše:no to me ted napadlo, jestli ti to prskalo do sani, tak mas ventily na vymenu, coz znamena ze mas asi spatne nastaveny predstih, coz znamena spatne nastvaeny rozvody, nebo se mylim?
To mi řikal i mechanik v práci, ale tomu nechci nevěřit. Ten motor je dělanej, u Krotila - komplet celej vršek - hlava, ventili atd. Nejeto od tý doby má ani ne 5tis. km, a celkově 160 tis. km, a byl téměř ve výborným stavu, proto jsem ho sem taky dával.

To plivání, bylo tím, že na 5 a 6-tým válci bylo v čudu těsnění na sání.

Když jsem byli u tý klapky, mám tam klapku s ASC... vliv by to na to mít snad nemělo, jen nebude fungovat Ascéčko... nebo ne???
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 1381
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od HanzE3 »

Dneska jsem to měl zas rozebraný, prolezl jsem saní, vstřiky, cívky, zkoušel ještě zbytek věcí a nic. Ještě jsem to řešil na fóru e30 se Stanym a jeho verze je, že nejde do řídící jednotky el., ale jak to proměřím a navíc jsem zjistil, že nefunguje osvětlení palubky a pojistky jsou ok, takže chyba je nejspíš někde v tý skur...ný elektrice. Nemáte někdo nějakýho šikovnýho elektrikáře, v okolí Říčan nebo Prahy 10???
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

HanzE3 píše:Dneska jsem to měl zas rozebraný, prolezl jsem saní, vstřiky, cívky, zkoušel ještě zbytek věcí a nic. Ještě jsem to řešil na fóru e30 se Stanym a jeho verze je, že nejde do řídící jednotky el., ale jak to proměřím a navíc jsem zjistil, že nefunguje osvětlení palubky a pojistky jsou ok, takže chyba je nejspíš někde v tý skur...ný elektrice. Nemáte někdo nějakýho šikovnýho elektrikáře, v okolí Říčan nebo Prahy 10???
U Říčan teoreticky, pokud se nepřestěhoval:

fandars: František Brabenec, Dobřejovice (?)

nebo:

Bratři Bezouškové (asi znáš z Driftchallenge), Dobřejovice
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#13 Příspěvek od CZAirwolf »

Anebo bratri Pupilkovi, Svojetice.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#14 Příspěvek od Kami1 »

A funguje ti teda to zapalovani? (jak jsi zjistil, ze to haze jiskru)
kdyby nejela rj, tak tam nejde benal (rj mj ridi vstriky i zapalování)
Odpovědět