Po výměně motoru( 2.0i za 2.5i vanos z automatu) a zprovoznění auta, se to trochu hádalo, houpání otáček a občasné plivnutí do saní. Byl jsem u Krotila na diagnostice, která zjistila jen váhu vzduchu a to plivání, mi vysvětlili, že to přisává vzduch. Tak jsem dojel do práce a váhu vzduchu vyčistil, otáčky se ustálili, ale plivalo to pořád. Zjistil jsem, že na 5-tým a 6-tým válci, tmakže těsnění. Ale cestou pro těsnění, jsem zastavil na benzínce a už jsem to nenatočil.
Vyměněno:
benz.čerpadlo, ale ok i to původní, benzín jde až do válců, vstřiky funkční
jiskru to hází taky, zkoušel jsem i jiný cívky a svíčky
čidlo otáček
zkoušeno:
jiná řídící jednotku (DME ... ... ... 413) (2.5i automat)
váhu vzduchu
lambda
prolezl jsem i kostry
a hromada dalších, už nesmyslnejch věcí
Ještě co mě napadá dál,
- původní auto mělo immobiliser, ale to mi nedává smysl, když tam jde benzín a i jiskra, navíc immo by snad nepustil hlavně starter
- čidlo vaček
Věřím, že všichni doporučíte hlavně diagnostiku, ale nejdřív jsem zkoušel a už jsem v koncích. Myslím, že to bude nějaká úplná pi..vina, ale jaká??? Diagnostiku zkusím, ale pokud to bude třeba nějakej seklej drátek, tak to asi nepozná.
Ještě jsem vyčet, že pokud se dává motor z automata i s el. do manuála:
- že se musej přehodit nějaké piny, ale nevím jaký a jestli u jednotky nebo "zásuvky" motor. svazku.
- nebo ukostřit pin (kabílek), kterej u automata při startování "hlídá" sešlápnutej brzdovej pedál.
Ale tohle mi nejde moc do hlavy, když už ten motor běžel a jel.

a vpravo Killca 